Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MeiSheng sanoi:175cm.. ottaa päähän ku on ostelemassa housuja, niin aina niissä on vyötärö sopiva mutta sitten lahkeet liian lyhyet.. :jahas:
beeibe sanoi:juuri tämän takia ei tuu paljon muita ku farkkuja käytettyy...en ymmärrä miksi kuvitellaan et kaikki kokoo 36 on jotai pikku tyttöjä ja sit kaikki kokoo 40 on hirveitä jättiläisii... Farkuissa onneksi ne pituudet ja leveydet on erikseen... jenkeissä taisin löytää muutamasta liikkeestä myös mustia housuja tähän tyyliin tehtynä, et vyötärö ja pituus oli valittavissa... ois pitäny sillo niitä ostella :D
MeiSheng sanoi:AIVAN!!! Mutta niitähän housuja tehdään juuri niiden muottien mukaan, millaisia ihmiset yleensä ovat! Mulle tosiaan se koko 40 on liian suuri vyötäröstä, mutta pituus alkaisi olla aika hyvä! On tämä vaan niin epäreilua..:D no mutta onhan tuossa tullu sit itekin tehtyä vuosien varrella muutamat housut..
beeibe sanoi:kumarran meikä on kyllä niin avuton kaikkie käsitöihi liittyvien kanssa et huh huh :D nyt on tippunu sen verran paino et yritän löytää ihmisen joka osais kaventaa kaikkia mun farkkuja sellaset 2cm :D ei oo helppoo.... meidän koko kotikaupungissa ei oo yhtää ompelijaa puh.luettelossa tai missää... onko muute tietoo et kuinka kallista kaventaminen jne. on?!?!? ku ihania farkkuja, eikä oo vuotta vanhempia, nii ei viittis roskiin heittää :itku:
olipa vähä toi äsköne, mut kuiteski :D
Valerie sanoi:170 cm. Ei haittaisi vaikka olisin pari senttiä lyhyempi, voisin käyttää hyvillä mielin korollisia kenkiä. Nyt tunnen itteni ahistavan pitkäksi jos laitan korkeat korot.
urheilija sanoi:Pituutta HURRRJAT 158,5
KAikki housun pultut laahaa MAATA... Ja sen ovat näköiset!!!
Loput käännetään ulospäin...
Tara78 sanoi:Mä oon 177 ja kun tykkään koroista ja saappaista, niin useimmiten jotain 183-185... Mutta onneksi rinnalle on eksynyt 197 senttinen ja 115 kiloinen kynäniska. Siinä tuntee meikäläinenkin olonsa joskus pikkuseksi
Tara78 sanoi:Mä oon 177 ja kun tykkään koroista ja saappaista, niin useimmiten jotain 183-185... Mutta onneksi rinnalle on eksynyt 197 senttinen ja 115 kiloinen kynäniska. Siinä tuntee meikäläinenkin olonsa joskus pikkuseksi
emminem sanoi:180 cm, joten korkokengät kierrän kaukaa. Tarpeeks pitkien urheiluhousujen löytäminen on välillä vaikeeta. Esimerkiks Adidaksia on aivan turha ees koittaa.