Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
MeiSheng sanoi:
175cm.. ottaa päähän ku on ostelemassa housuja, niin aina niissä on vyötärö sopiva mutta sitten lahkeet liian lyhyet.. :jahas:

juuri tämän takia ei tuu paljon muita ku farkkuja käytettyy...en ymmärrä miksi kuvitellaan et kaikki kokoo 36 on jotai pikku tyttöjä ja sit kaikki kokoo 40 on hirveitä jättiläisii... :eek: Farkuissa onneksi ne pituudet ja leveydet on erikseen... jenkeissä taisin löytää muutamasta liikkeestä myös mustia housuja tähän tyyliin tehtynä, et vyötärö ja pituus oli valittavissa... ois pitäny sillo niitä ostella :D

beeibe sanoi:
juuri tämän takia ei tuu paljon muita ku farkkuja käytettyy...en ymmärrä miksi kuvitellaan et kaikki kokoo 36 on jotai pikku tyttöjä ja sit kaikki kokoo 40 on hirveitä jättiläisii... :eek: Farkuissa onneksi ne pituudet ja leveydet on erikseen... jenkeissä taisin löytää muutamasta liikkeestä myös mustia housuja tähän tyyliin tehtynä, et vyötärö ja pituus oli valittavissa... ois pitäny sillo niitä ostella :D

AIVAN!!! Mutta niitähän housuja tehdään juuri niiden muottien mukaan, millaisia ihmiset yleensä ovat! Mulle tosiaan se koko 40 on liian suuri vyötäröstä, mutta pituus alkaisi olla aika hyvä! On tämä vaan niin epäreilua..:D no mutta onhan tuossa tullu sit itekin tehtyä vuosien varrella muutamat housut.. :rolleyes:

MeiSheng sanoi:
AIVAN!!! Mutta niitähän housuja tehdään juuri niiden muottien mukaan, millaisia ihmiset yleensä ovat! Mulle tosiaan se koko 40 on liian suuri vyötäröstä, mutta pituus alkaisi olla aika hyvä! On tämä vaan niin epäreilua..:D no mutta onhan tuossa tullu sit itekin tehtyä vuosien varrella muutamat housut.. :rolleyes:

kumarran :worship: meikä on kyllä niin avuton kaikkie käsitöihi liittyvien kanssa et huh huh :D nyt on tippunu sen verran paino et yritän löytää ihmisen joka osais kaventaa kaikkia mun farkkuja sellaset 2cm :D ei oo helppoo.... meidän koko kotikaupungissa ei oo yhtää ompelijaa puh.luettelossa tai missää... onko muute tietoo et kuinka kallista kaventaminen jne. on?!?!? ku ihania farkkuja, eikä oo vuotta vanhempia, nii ei viittis roskiin heittää :itku:

olipa vähä :offtopic: toi äsköne, mut kuiteski :D

beeibe sanoi:
kumarran :worship: meikä on kyllä niin avuton kaikkie käsitöihi liittyvien kanssa et huh huh :D nyt on tippunu sen verran paino et yritän löytää ihmisen joka osais kaventaa kaikkia mun farkkuja sellaset 2cm :D ei oo helppoo.... meidän koko kotikaupungissa ei oo yhtää ompelijaa puh.luettelossa tai missää... onko muute tietoo et kuinka kallista kaventaminen jne. on?!?!? ku ihania farkkuja, eikä oo vuotta vanhempia, nii ei viittis roskiin heittää :itku:

olipa vähä :offtopic: toi äsköne, mut kuiteski :D

eläpä hättäile! en usko, että se farkkujen kavennus maksaa oikealla ompelijalla hirveenä, mutta viet jollekin mummolle vaikka ne tai jollekin sukulaiselle, joka osaa ommella! (niin minäkin aina teen jos ei ite jaksa tehä :thumbs: ) ja minä oon huomannu sen, että varsinkin housut ostan aina alennusmyynnistä! Niin sitten ei hirveästi ainakaan harmita, jos ne viel entisestään pienenee pesussa ja lahkeet on viel lyhyemmät..

:whip: ja kyllä sitä ompelemaankin oppii, beeibe!

170 cm. Ei haittaisi vaikka olisin pari senttiä lyhyempi, voisin käyttää hyvillä mielin korollisia kenkiä. Nyt tunnen itteni ahistavan pitkäksi jos laitan korkeat korot.

160 cm lyhyt. Ei edes puhuta housujen ostamisesta. Varsinkaan farkkujen :jahas:

Valerie sanoi:
170 cm. Ei haittaisi vaikka olisin pari senttiä lyhyempi, voisin käyttää hyvillä mielin korollisia kenkiä. Nyt tunnen itteni ahistavan pitkäksi jos laitan korkeat korot.

Hei siitä vaan korkoja jalkaa! Mä oon 176cm ja käytän aina korkoja.. vaatiihan se aluksi totuttelua, että on niin paljon muita pidempi, mutta kaikkeen tottuu :D ..ja sen jälkeen ei ilman korkkareita osaa ollakaan :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
urheilija sanoi:
Pituutta HURRRJAT 158,5

KAikki housun pultut laahaa MAATA... Ja sen ovat näköiset!!!
Loput käännetään ulospäin...

Täällä toinen vaahtosammuttimen kokoinen... Pituutta 156,6 cm :) Alan olla jo aika tottunut, housuja tullut lyhennettyä paljon ja onneksi koko 34 tai 36 on yleensä suht hyvä.

hmm.. olisinkohan mä jotain 171,5.... ihan tarkkaa pituutta en kyllä tiiä.:)
kauheesti pidempi en haluais olla, tää on ihan passeli... korkkarit jalassa tuntee jo nyt olevansa muita pidempi ja monesti muutenkin.. mutta eipä tuo oo pahemmin haitannut.. enää.. vielä pari vuotta sitten pidin juhlissakin pelkästään matalia kenkiä..:D

170cm ja joka senttiin tyytyväinen :)

Mä oon 177 ja kun tykkään koroista ja saappaista, niin useimmiten jotain 183-185... Mutta onneksi rinnalle on eksynyt 197 senttinen ja 115 kiloinen kynäniska. Siinä tuntee meikäläinenkin olonsa joskus pikkuseksi :hyper:

Tara78 sanoi:
Mä oon 177 ja kun tykkään koroista ja saappaista, niin useimmiten jotain 183-185... Mutta onneksi rinnalle on eksynyt 197 senttinen ja 115 kiloinen kynäniska. Siinä tuntee meikäläinenkin olonsa joskus pikkuseksi :hyper:

Hihii! Mä löysin 165 pitkän miehen ja ollaan pohdittu että jos joskus saadaan lapsia, niistä tulee kääpiöitä :D Ite oon 157... Vakka kantensa valitsee :)

180 cm, joten korkokengät kierrän kaukaa. Tarpeeks pitkien urheiluhousujen löytäminen on välillä vaikeeta. Esimerkiks Adidaksia on aivan turha ees koittaa.

Tara78 sanoi:

Mä oon kans vähitellen viime vuosien aikana lämmennyt vähän korkeammillekin koroille. Nuorempana ne oli ihan kauhistus ja tuntui, että oon ihan vaaaaaltavan pitkä (oon kans tuon 177 cm), mutta nykyään on pelkästään kiva olla vähän korkeammalla kuin muut (pönkittää itsetuntoa :D ).

Mun poikaystävä on 187 cm, joten jos joskus lisäännytään, niin meidän lapset on kai sitten ihan jättiläisiä! Tosin oon luonnollisesti suunnitellut saavani vain poikia, jotka sitten tahkoaa NBA:ssa rahaa köyhälle äiskälle (tää on ns. Plan E, jos kaikki aikaisemmat suunnitelmat epäonnistuu surkeasti :) )

168 cm, josta jalkoja noin 30 cm. Eli ihan persjalkainen, ja vielä omenatyyppiin taipuvainen eli keilapallo kahdella kalapuikolla. Persettä olen saanut vähän aikaan punttaamalla.

Eli korkkarit ahkerassa käytössä, ihan jo vaan siksi että housuissa on aina vähintään 10 cm liian pitkät lahkeet, kun koko on 38-40.

emminem sanoi:
180 cm, joten korkokengät kierrän kaukaa. Tarpeeks pitkien urheiluhousujen löytäminen on välillä vaikeeta. Esimerkiks Adidaksia on aivan turha ees koittaa.

Jepjep, Adidaksen lahkeet heiluu mullakin puolisääressä. Mutta hyviksi havaittuja ovat nämä täällä hehkutetu Brazil Sulit/Bia Brazilit. Lisäksi Niken housuissa lahjetta piisaa ja löytyy xtra long -mallia. Siinäpä ne vaihtoehdot sit taisikin olla :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom