Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mie oon tähän mennessä sitten vissiin lyhyin; 150 cm :D Eipä helpolla löydä itelle ainakaan lyhyempää miestä :lol2:

No eipä sitä kauheena pituutta oo siunaantunut ... vain 165 senttiä ... aina oon haaveillu et oisin jotain 175 mut ei niin ei :rolleyes: no miten sitä vois paljo pitempi olla ku äippä on 160 ja iskä oli 164 heh heh veli on sentään 182

Joskus on huomannut että lyhyet n. 160-165 cm tytöt haluaisi olla pidempiä..
ja päin vastoin siellä 175-180 cm olevat tytöt sitten taas lyhkäsempiä..

Itse tipun siihen väliin,173 cm.. ;)

Huimat 160 cm täällä.. :D Hyvin on tän mittaisena selvitty tänne asti.
Mitä painoon tulee,mulla ja vaa`alla on tällähetkellä vakava välirikko.. Noin 10 kg fläsää pois niin ehken ne lihakset sieltä sitten löytyis.. Työn alla koko ajan.

170 cm siunaantunut mulle. Vaaka on onneksi hukassa muuton jäljiltä, hivenen kiristeltävää olisi, mutta en ota siitä stressiä.

Pituutta on huimat 155 cm, puntaria en omista mut veikkaan et paino liikkuu jossain 58 kilossa

168 cm. Olisin tahtonut 2 cm lisää :itku: .
Lattapohjaisilla kengillä en osaa kävellä (lenkkareita lukuunottamatta), sillä niissä olo tuntuu tosi lyhyeltä. Mulla taitaa olla joku pituuskompleksi :rolleyes: .

Mä oon huimat 155 cm enkä oo näköjään lähellekään lyhyin tässä mitassa... :) No, onhan tuossa pienuudessa puolensa, esim. junassa nukkuminen onnistuu varmasti paljon paremmin ku joltain 20 cm pidemmältä :) Ja nykyään autoissakin saa penkkiä nostettua niin hyvin että näkee jopa ratin yli. Ensimmäisessä autossa, jolla ajelin kortin saatuani, tarttin kolme tyynyä penkille että näin ulos :thumbs:

Mie oon 161 ja täysin tyytyväinen tähän pituuteen, en haluis olla pitempi enkä lyhyempi. En koskaan toivonu, että miusta tulis pitkä, eniten varmaan siks, että telinevoimistelussa se ei ois ollu kovinkaan käytännöllistä :) Kun on pieni mahtuu hyvin syliin ja on helposti nosteltavissa, se on jees :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
mä oon jopa 163cm, ja täysin tyytyväinen pituuteeni :D Mielummin sit alaspäin kun ylös..

162 cm, ja toi pituus on varmaan ainoa asia itsessäni, mihin oon aina ollu tyytyväinen. Vaatteita löytää yleensä helposti (jopa välillä lasten osastolta :D ), ja tosiaan junassa tai bussissa mahtuu hyvin nukkumaan.

Eikä ainakaan oo näitä samoja murheita kuin parilla 180-senttisellä kaverillani, että ois vaikea löytää riittävän pitkiä miehiä. :)

Nirunarulla huikeat 165cm mittaa, ja olen erittäin sovussa pituuteni kanssa. En siis toivo olevani pitempi enkä lyhyempi. Korkeat korot rokkaa, mutta matalissakin kengissä viihdyn oikein hyvin (paitsi hameen kanssa AINA korkeat).

Tuittu sanoi:
Ja nykyään autoissakin saa penkkiä nostettua niin hyvin että näkee jopa ratin yli. Ensimmäisessä autossa, jolla ajelin kortin saatuani, tarttin kolme tyynyä penkille että näin ulos :thumbs:
:lol2: Pitäiskö ajokortin saamiselle olla minimipituuskin?! :D

Itse olen huimat 165 ynnä se tärkeä puolikas. Ja ihan tyytyväinen olen! Painoa sen sijaan yritän taistella ylöspäin nykyisestä (noin 50 kiloa).

Pituutta (mittausajankohdasta riippuen) 172-174cm. Teininä järkky komplexi pituudesta (KAIKKI kaverit huomattavasti lyhyempiä) ja huono ryhti. Nykyään erittäin tyytyväinen pituuteen ja ero pidenpään puoliskoon sopiva (196cm).

Äidin mielestä Bonalla on osuutta tähän pituuteeni kun sitä ei ainakaan geeneistä löydy :D .

173cm taisi olla kun viimeksi mitattiin, eli joskus koulussa. Voisi kyllä varmistaa pitääkö vielä paikkansa, tuota ennen mulle oli nimittäin tullut 1cm/vuosi neljän vuoden ajan, että voipi olla sentti tai pari lisää. Mä kyllä voisi antaa muutaman, jopa 5cm pois (samoin leveydestä). Mies on 178cm että pidempi on mutta ei merkittävästi. Minä olen koroilla pidempi ja välillä se vähän ketuttaa, kun koroista kuitenkin tykkään.

~172, eikä ole suuremmin väliä onko korot vai ei.

Onkos tämä sama kysymys ollut ennenkin esillä, kun mielestäni olen siihen vastannut, mutta tässä ketjussa ei ollut mun vastausta? Enivei, pituutta on 158. Olin mystisesti kasvanut 1,5 senttiä parin viime vuoden aikana, vaikka toivo minkäänlaisesta pituuskasvusta oli jo aikapäiviä sitten mennyt. Oletan, että voisi johtua myös treenaamisesta; olen tainnut olla aika selkärangaton ennen. ;) Kohta olen myös yhtä leveä, kun tää dieetti on mennyt viuneetiksi. Mutta taas tällasta metsiltä.

Hyvä punttimimmin paino on sen verran, että tietää joku päivä nostavansa enemmän (tai nostaa jo). ;)

Pituutta huikean ihanat 156cm, korkkareita en juurikaan käytä(paitsi joskus kun tahtoo yltää kaupassa korkeammalle ku lattiatason hyllyille :hyper: ). Painoa löytyy joku 46kg:tä (mutta kyllä sitä massaa hankitaan salilta :whip: ) ja ihan tyytyväinen oon siihen joka sieltä peilistä kattoo :) . Ukkelin puolikas on 170 ja hyvin mahtuu kainaloon halittavaksi :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom