Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Nooh, mulla pituutta 177cm, ja lihaksen kasvattaminen tähän runkoon on työn ja vaivan takana, varsinkin kun aina ollu aikas hoikkaa mallia... Mut kyl pikkuhiljaa tuloksia saa aikaiseksi.

182 cm. Lihasten kasvattaminen ei varsinaisesti tuota ongelmia, jos jaksaa treenata :whip: .

Joskus 15-vuotiaana pituus oli kai ongelma, mutta ei juuri sen jälkeen. Jossain vaiheessa taisi olla jotain pienten ihmisten halveksuntaa, joissakin tilanteissa :nolo: . Nyttemmin, aikuisena, olen sitä mieltä, että kukin ihminen on niin pitkä tai lyhyt kuin on. Mitä väliä sillä on. Miehenikin on minua vähän lyhyempi :D .

Pituutta on muutamaa milliä vajaa 181 cm ja paino liikkuu tällä hetkellä siinä 75 kg:ssa. Hiukan näyttää olevan tota ylinmäärästä mitä peilistä kattelee ja painonpudotusprojekti on meneillään.

Minulla kaikki 167 cm ja ihan tyytyväinen pituuteeni.
No painoon ei ole vissiin ikinä tyytyväinen. Paitsi yhden jakson minun elämässä. Silloinen miesystävä sai minut tuntemaan itseni kunigattareksi, se miten hän piti kiinni ja koski oli jotain upeaa, ikinä ei edes tullut mieleen että maha pömpöttäs. Niin vaikka loppujen lopuksi omien korvien välissä vika on.

Siekkari sanoi:
182 cm. Lihasten kasvattaminen ei varsinaisesti tuota ongelmia, jos jaksaa treenata :whip: .

Joskus 15-vuotiaana pituus oli kai ongelma, mutta ei juuri sen jälkeen. Jossain vaiheessa taisi olla jotain pienten ihmisten halveksuntaa, joissakin tilanteissa :nolo: . Nyttemmin, aikuisena, olen sitä mieltä, että kukin ihminen on niin pitkä tai lyhyt kuin on. Mitä väliä sillä on. Miehenikin on minua vähän lyhyempi :D .

Niin eihän se kasvattaminen niinkään ongelma, mut sama lihasmäärä lyhyemmällä näyttää isommalta tai miten sen nyt sanois :nolo:

Nykyisin on vaan ylpeä pituudestaan ja korkokengissäkin viihtyy. Minunkin poikaystävä hieman lyhyempi, ja tykkää vaan kun oon häntä pitempi :hyper: Välillä kuulee jotain tosi "fiksua" siitä, kun on niiiin pitkä. Ja yleensä niiden kommenttien laukojat on miehiä...

Hei tehän ootte mallin mitoissa... :rock: olkaa vaan ylpeitä. Meikä on 168,5..eli keskitasoa :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt kun monet pitkät mimmit ovat kertoneet viihtyvänsä hyvin korkokengissä, niin mäkin voisin kai vastaavasti kertoa viihtyväni varsin hyvin lättäpohjaisissakin kengissä :D Jopa jotenkin kiva "korostaa" sitä, että on tosi lyhyt :P

Silloin teininä kun oli pituuskompleksi niin korot oli joka kengissä 10cm luokkaa... :jahas:

Heh. Aika pitkää porukkaa tääl mimmien puolella. Jotenkin tuntuu, että nykyään naiset kasvaa niin pitkiksi. :D Itse olen 166 cm. Itseasiassa en paljon korkoja käyttele. Tykkään löntystellä matalapohjaisilla mukavilla kengillä.(Lapsena olin kesät aina ilman kenkiä, on tainnut jäädä vähän lättämalli päälle. :) ) Poikaystävä on vähän päälle 170 cm, joten ei pituuseroa ole kovin paljon. Baariin mennessä yms. hippaloissa on kiva laittaa jotain korkeampikorkoista kenkää. Enemmän harmittaa se kun jalka on iso: Kengännumero on 40.

Hui, näitä mimmejähän sais katella pää vinossa ylöspäin.. ;) Mä oon tällanen tavallinen suomalainen nysä, 165cm, mut ei mulla koskaan ole mitään pituusongelmaa ole ollut. Vähän paksumpipohjaisia kenkiä tulee käytettyä, samoin kuin korkoja (etenkin kun viimeisen vuoden ajan meikäläistä on vaivannut kamala piikkikorko&kärki-villitys), mutta omistan kyllä ihan lättänäpohjaisiakin kenkiä, onhan ne tosi mukavia, esim. vaikka sellaset nyrkkeilijätossu-tyyliset. Kengistä puheen ollen, mulla on varmaan lievä pakkomielle kenkiin, niitä on aivan hurjan paljon, avokki aina kiusottelee että voisin kaupan perustaa. :offtopic:

Ei meilläkään miehen kanssa ole paljon pituuseroa, hän taitaa olla jotain 178cm, eli pikkasen reilu kymmenen senttiä mua pidempi. Ihan sopiva...

Mä oon 162cm. Aika lyhyt, mutta ihan tyytyväinen.

P.S. Korko/korkeapohjaiset kengät = :haart:. Oon aina tykännyt ja tuun aina tykkäämään, tiä sitten onko tää pituus vaikuttanut asiaan et tahtoo olla pidempi ja "kasvaa" kengillä sitten. Mutta on siitä hyötyäkin ollut, noilla kisakengillä tepustelu ei ole ollenkaan vaikeaa kun tottunut olemaan "tolpilla", muuten vois hieman kinkkistä mennä vaappua korkeilla piikkikorkoisilla siroilla sandaaleilla :hyper:

pampams sanoi:
Minkälaista painoluokkaa pitäisi tässä vaiheessa miettiä? Nyt tosiaan onkin sitä pientä ylimääräistä joka puolella,mutta on sitä lihastakin.
Painoluokkaa ja painoluokkaa. Meinaatko näin siviilissä, vai mitä pitäisi jäädä puntariin kisoja ajatellen? Tunnen muutamia yli 170 senttisiä kilpailijoita, ja heidän kisapainonsa on ollut haitarissa 56-61kg riippuen rakenteesta, lihasmassan määrästä ja kireydestä. Kun sinulla on pituutta noinkin paljon yli sen 170, niin sen lopullisen painon pitäisi olla tiukassa kunnossa todennäköisesti karvan verran päälle 60kg.

Ja ite olen 153,5cm.

Mulla on nyt painoa sellanen 70-72, menkkojen aikana vetäs tonne 73 :rock: ..
Mittailin tänään vähän mittoja, ja helpotuksekseni huomasin että puolessa vuodessa on lähtenyt ihan reippaasti. Jäljellä on vieläkin ylimääräistä tosin. Silloin kun mä lähin synnyttämään niin painoin 89 kg, i rule :rolleyes:

Meillä isäntä on tismalleen saman pituinen kuin mä, mut tota leveyttä löytyy onneksi enemmän :D

Täällä heilutaan muutamaa milliä vaille 180 sentissä.
Ei ahdista olla pitkä, päinvastoin viihdyn todella hyvin tämän mittaisena.
Joskus kuulee hattuilua erityisesti miehiltä jotka ovat samanmittaisa tai lyhyempiä mutta en anna sen häiritä. Oma mies on 187 cm ja kun laitan korkkarit ollaan saman mittaisia :D mies tykkää :haart:

On tosiaan pitkiä mimmejä täällä! Itsekin kai lukeudun näihin hongankolistajiin 175-177 cm:n pituudellani. Mies jää mulle kevyesti kakkoseksi, vaan eipä tuo oo meitille onkelma. Ainut mikä tässä pituudessa kismittää, on se, että vähäinen lihasmassa ei missään näy.

162 uljasta senttiä :D

... ja tuo vahvempi puolisko hipoo metri-kahdeksaakymmentä, joten sopivasti sujahdan sinne kainalon lämpöön :love:

Kivakiva, täällähän on melkein meikäläisen pituisia mimmejä :) Kompleksit ovat olleita ja menneitä, korkokengät eivät kuitenkaan innosta. Painoa on noin 70 kg ja pituutta 183 cm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom