Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
:offtopic: Joskus tulee hetkiä, jolloin sitä toivoisi olevansa rutkasti pidempi. Tällainen osui kohdalle taas eilen, kun uudet verhot ommeltuani aloin ripustaa niitä paikoilleen. :wall: Meidän kämppä on aika korkea, viritäpä sitten sinne kiskoon niitä kun ei miltään tuolilta yllä... Kuitenkin loppujen lopuksi kun verhot nyt sitten ovat paikoillaan, voin taas olla tyytyväinen...

Nimimerkkiin lisää 62 cm, eli olen 162cm pitkä pätkä.

Kerran sain eräässä testissä palautteen,että olen lievästi ylipainoinen, melkein jo huomattavasti ylipainoinen. Ei ottanut testaaja huomioon miun harrastustani vaikka oli paria tuntia aikaisemmin katsellut miun hauiskääntöjä ja kysynyt, olenko bodari. Tuo palaute tuli siis vain erästä taulukkoa tuijottamalla. Toisella kerralla taasen olin ostamassa suksia, ja siellähän on tärkeää ottaa huomioon ruumiinpaino. Yks tuttu oli katselemassa eikä millään uskonut, kun kerroin painavani 65kg. Nykyisin kiloja on reilut viisi vielä lisää. Läsät haluaisin kyllä siitä pois, mutta mie tykkään ruuasta, varsinkin jälkiruuista (ja makeasta yleensä). Enkä ota paineita, mie viihdyn ihan hyvin pätkävarressani kilojeni kera.

163 cm

163 cm, kutistunut yläasteen ja lukion välissä 2 cm (tai sitten perhanan yläasteen terkkari mittasi hiukan eritavalla kuin lukiossa)...

En oo koskaan tuntenut itseäni lyhyeksi. Päinvastoin koen olevani muita pidempi välillä vaikka todellisuudessa saatan olla viisikin senttiä lyhyempi... lieneekö ego joka on pitkä?

160cm. Kersana olin aina luokan lyhyin ja sain kuulla aiheesta ihan riittämiin. Nyttemmin olen ihan tyytyväinen pituuteeni, näyttääpä sitten olemattomat lihakset edes hiukan isommilta. Painoa on nyt 66kg, parhaimmillaan on käynyt 70:ssä, alaspäin mennään...
Korkeissa koroissa en viihdy, kengät on jokseenkin poikkeuksetta lättäpohjaisia.
Pitkäsäärisiä mimmejä kadehdin kyllä edelleen, mutta muuten ei valittamista.

Täällä pituutta 173 cm ja lisää ottaisin mieluusti 3-4cm.
Painoa tällä hetkellä 58kg, eli lihasta paljonpaljon lisää ja rasvaa pois niin hyvä tulee. Tuo painohommeli on sellainen, etten nykyisin pahemmin puntarille nouse, kun peili kertoo paremmin mikä on tilanne.

158 cm, enpä mä mitään lisäsenttejä oo oikeestaan koskaan kaivannut. Lähinnä joskus ärsyttää kun joka ainoat housut on liian pitkät, en viihdy korkeissa koroissa minäkään.

Olen 171 cm ja yritän ryhtiäni kohentamalla näyttää pitemmältä. Asun Norjassa ja täkäläiset naiset ovat monet niitä uljaita viikinkejä! Korkokengissä en oikein viihdy, pidän mielelläni juhlissa korkeintaan 5-senttisiä korkoja, töissä hieman matalampia, muuten ihan matalia.

Pilates-ohjaajani on melko nysä ja jopa hieman tanakka mutta erittäin liikkuva kaikilta niveliltään - peilistä minä häneen verrattuna näytin heinäseipäältä ainakin liikkuvuuden puolesta. Painan 63 kg ja yritän saada painon alemmaksi matalakarboruoalla ja aamukävelyillä - toivon mukaan rasva lähtee tällä kertaa reisistä. (Poskissa, rinnoissa ja vatsassa saa pysyä.)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pituutta 170 cm, paino on tällä hetkellä 75 kg, about 5 kg pois, eli alkuvuoden mittoihin, niin siitä on taas hyvä lähteä tosissaan yrittämään.

pituus keskimittainen 165, paino 66. Myöhemmin keväällä dieettiä...

171cm..ala-asteella hujahdin kolmessa vuodessa yli kymmenen senttiä per vuosi..jäi siitä sitte hiukka huono ryhti :(
Ainoa mikä tässä pituudessa kismittää on se että tykkäisin pitää korkeapohjaisia kenkiä, mutta en halua olla yhtään pitempi. Nytkin tilasin kevään mahd. lakkiaisiani varten upeat sandaletit ja kun heitin ne jalkaan, jäi ukko tuonne jonneki leuan korkeudelle..

no joo tästähän vois aloittaa kirjoittelemisen tänne, ku kerran tuli rekisteröityä..

Tällä punttimimmillä on pituutta kertynyt 162 cm.. Joskus nuorempana halusin aina olla pidempi, mut nyt pituuteeni tyytyväinen :)

Korkeita korkoja tulee kyl käytettyä paljon.. Ovat vaan niin hienoja!!! eivät vaan kovin kivoja kävellä :(

164cm ihan tyytyväinen olen. Voisihan sitä pituutta olla se 170cm niin olisi hiukan helpompi tuota 193 senttistä miestä pusutella, mutta hyvin näyttää onnistuvan nyttenkin. Ainakin mahdun todella hyvin kainaloon, melkein taskuunkin :D

Pituutta on 158 ja mies on 185. Ollaan aika hassu näky. Mies sanoo monesti kaupungille lähdettäessä että korkkarit sitten mieluiten jalkaan :lol2: Ehkä me saadaan sitten normaalikokoisia lapsia.

170cm on kertynyt minulle solakkaa vartta:) Ainoa ongelma pituuteni ja hoikkuuteni suhteen on se, ettei meinaa löytyä tarpeeksi pitkälahkeisia housuja! Tai sitten jos löytyy niin ne on sitten liian löysät persuuksista ja reisistä.. Ei taida olla ihan normaalein punttimimmien ongelma, tässä sitä kasvatetaankin hyvällä vauhdilla takapuolta ja reisiä että housut täyttyisi! :D

Sinttu sanoi:
ei meinaa löytyä tarpeeksi pitkälahkeisia housuja! Tai sitten jos löytyy niin ne on sitten liian löysät persuuksista ja reisistä.. Ei taida olla ihan normaalein punttimimmien ongelma, tässä sitä kasvatetaankin hyvällä vauhdilla takapuolta ja reisiä että housut täyttyisi! :D

Joskus noinkin päin.. ;) Kyllä täällä housut persuksista ja reisistä "täyttyy", mutta lahkeet usein pitkät..

Suositut

Back
Ylös Bottom