Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
158 cm ja tyytyväinen siihen. Pidän melkein aina lättäpohjaisia tennareita ja silloin harvoin kun laitan korkoja jalkaan, tunnen itseni valtavaksi jättiläiseksi :D

Olen 175 cm ja nykyään pituuteeni tosi tyytyväinen. Ainoa haittapuoli on housut, kun mulla on vielä suhteessa pitkät koivet. Lahkeesta tarpeeksi pitkiä housuja ei vaan löydy, kun aina ei huvita pukeutua farkkuihin. Ja farkutkin jotenkin aina lyhenee pesussa, tai sitten mun koivet vaan kasvaa koko ajan mystillisesti. Teininä ei ollut niin helppoa olla pitkä, kun olin luokkani ainoa hongankolistaja. Pojatkin kasvoivat vasta myöhemmin ja olin siis niitäkin päätä pidempi...

168 cm. Taitaa olla naisten keskipituus Suomessa, eli perustavis :rolleyes:
Ihannepaino olis 62-64 kg, mut en taida siihen päästä :( Nyt painan ehkä 67 kg.
Kengännumero 39. Ei ole pahoja ongelmia ostoksilla, PAITSI farkkukaupoissa :curs: ...kun ei reidet mahdu :curs: Aikaisemmin tuskittelin tätä itsekseni ja luulin olevani jokin ihme möhkäle, mutta täällä huomasin, et melkein kaikilla tänne kirjoittavilla onkin sama ongelma :D
Sille :kippis1: ;)

Pituus 173 cm johon olen varsin tyytyväinen. Ongelmana on varren hentous. Ennen treenaamisen aloittmista paino oli n. 55 kg. Nyt olen saanut sen hilattua ylös 62:een kiloon :) Mutta tähtäimessä ensi kevääseen mennessä on 66 kg. *VAIKEETA* :wall:
Ei muuta kun ruokakaupan kautta taas kotiin... :rolleyes:

Olen 161 tai 162, en oikein tiedä. Tajusin vasta lukiossa olevani lyhyt, kaikki kaverit kun sattuivat olemaan saman pituisia niin pidin itseäni ihan normipituisena. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
166 cm ja kiloja 56-57. Neljä senttiä lisää olis tilauksessa, tosin senttejä taitaa olla mahdollista kerätä enää leveyteen, ei pituuteen..

jep jep! Täällä löytyy vartta 182 sentin verran. Ja yhdyn muiden pitkien plikkojen valitusvirteen niistä liian lyhyistä lahkeista housuissa...on yhtä tuskaa lähteä ostamaan melkeinpä mitä tahansa housuja :curs:

Oon ostanu nyt muutamat farkut H&M:n miesten mallistoista kun siellä vain löytyy 36" lahje..sit yhdet ostin Jack&Jonesista....ja nyt löytyi aivan ihanat treenihousut, Röhnisch merkkiset. Sitten kun jotain löytyy niin ne on pakko ostaa vaikka Visalla :evil:

Kengissä sama homma...koko on 43-44 :eek: hohhoijaa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom