Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
161,5 cm täällä ja ihan tyytyväinen ollu aina... Housujen lahkeet nyt tietenkin on aina ihan liian pitkät mut korkkareilla korjataan tilanne. Jalassa aina ympäri vuoden minimissään 8 sentin korot ja hurjimmat on jotain 16 senttii..:hyper:
Miehen puolisko ku on 185 ni on varaa laittaa mitkä korot vaan, lyhyempi oon silti. Häissä oon ainoastaan katunut korkoja kun :david: valitsin 15 senttii korkoo jalkaan ja sit siinä tanssattiin se 5 tuntii ni jalat kiitti...:D Viihdyn kyllä lenkkareissakin ja kumppareissa tilanteen mukaan... Niistä tuli unelmoituukin hääpäivän iltapuolella...:lol2:

Pituutta kaikki ne ihanat 154 senttiä;)

Näillä on pärjättävä, ja jaksettava aina olla se pienin ja söpöin ja hellyttävin ja muuten vaan pikkuriikkisin... Mutta kyllä se sujuu, tässä vaiheessa elämää sen alkaa jo hyväksyä ja toisinaan siitä jopa iloitsee. hih:)

Mun pituus viime kesänä mitattuna on n.164cm. Ihan tyytyväinen olen, mutta housuja ostaessa törmään aina siihen, että jalat voisi olla hieman pidemmät niin ei lahkeet aina laahaisi maata pitkin.

Häikäisevät 163 on meikällä mittaa. Ja sen verran naisellista leveyttä tuossa lanteilla, että mitkään housut ei istu kertaheitolla. Aina on vetäistävä farkuista se 10-15 senttiä pois. Tikkujalkastandardi sais mun puolesta lentää jo historiaan...

170 cm. Pari lisäsenttiä ei haittaisi mutta tyytyväinen tähänkin, kun olen suhteellisen pitkäjalkainen.

Mietin tässä kun monet harmittelee, että housut on aina liian pitkiä, että ehkä ne on tarkotuksella ennemmin hiukka pitkiä kuin lyhyitä, kun lahjetta voi (yleensä) lyhentää, mutta pidentäminen on hankalampaa...???

IMO housujen pituuksissa on se hankaluus, että pitää olla erikseen korkeiden korkojen ja matalien korkojen kanssa käytettävät housut...

Huimat 160 cm ja aina saisi olla lyhentämässä lahkeita. :jahas: Mutta kuten sanonta kuuluu, niin maasta se pienikin ponnistaa. Pääasia kun ylettää kaupan jätskialtaaseen. :D

Mukavaa on muuten tällaisena pienikokoisena naisena käydä kaupasta ostamassa jotain f*kin pepsimaxia, kun se on aina siellä ylimmällä hyllyllä perimmäisenä. Sitten saa ostoskorin kanssa juosta ympäri kauppaa etsimässä sellaista hyllytystuolia, että voi kurkotalla. Joskus en tosin vaivaudu sitä etsimään vaan kiipeän hyllyä pitkin :jahas:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mukavaa on muuten tällaisena pienikokoisena naisena käydä kaupasta ostamassa jotain f*kin pepsimaxia, kun se on aina siellä ylimmällä hyllyllä perimmäisenä. Sitten saa ostoskorin kanssa juosta ympäri kauppaa etsimässä sellaista hyllytystuolia, että voi kurkotalla. Joskus en tosin vaivaudu sitä etsimään vaan kiipeän hyllyä pitkin :jahas:

:lol2: aww...vaattekaupoissakin on aina niin että pienimmät koot on ripustettu ylös ja alaspäin koot kasvaa...loogista :curs:

Mun vakio on ottaa urheiluhyllystä mukaan joku maila tai vastaava jolla mä sitten tiputtelen tavarat kärryihin kierroksen varrelta ja kun oon kaikki löytäny, vien sen takasin.:lol2: Vuosien kiroilun tulosta tämäkin. Tampereentien prismassa on kivasti urheiluhommat ennen kaikkia ruoka- ja taloustavaroita, helppo napata se maila mukaan ja sit vaan käyttää ekaa kassaa, niin ei tartte hirveesti kiertääkään kun vie takaisin.;)

Pituutta olisi sellaiset 174 ja vaa´an lukema näytti näin ehtoolla 73,5kg.

Onneksi rakkaani on sen verran pidempi ettei enää tarvitse tuntea oloaan vaivautuneeksi. :haart: Muutaman poikaystävän kanssa on ollut vähän :nolo: kun on ollut pidempi. Korkkareista en edes välitä, vaikka sellaiset menisi pituuden puolesta varmaan juuri ja juuri poikaystäväni rinnalla.

174 ja painoa 76kg.
Vaatteissa usein hartijat tulee yli. Kenkien koot loppuu usein 40-41, mulle menee naisten kengistä useimmiten 42. Joskus tarttee ostaa miesten kengät (lenkkarit), kun ei kokoja löydy. Housuis sama ongelma, tarttee ostaa löysiä farkkuja.:jahas:

174 ja painoa 76kg.
Vaatteissa usein hartijat tulee yli. Kenkien koot loppuu usein 40-41, mulle menee naisten kengistä useimmiten 42. Joskus tarttee ostaa miesten kengät (lenkkarit), kun ei kokoja löydy. Housuis sama ongelma, tarttee ostaa löysiä farkkuja.:jahas:

Kiva, että täällä on muitakin isokenkäisiä:D
Muutenkin on tuota kokoa siunaantunut. Joskus tuntuu hankalalta olo, kun ei ole sellainen pieni ja siro.
Mie juoksentelen aina miesten lenkkareissa, kun naisten lenkkarit ei koskaan mahdu. Niken BowerMan sarjan lenkkareista koko 43 1/3 osaa on passeli. Helsingin reissuilta tulee aina kenkiä hankittua, kun täällä pohjoisessa on harvat arpajaiset. Tyylistä tosin joutuu jatkuvasti tinkimään, tahtoo olla noi isojalkaisille naisille tarkoitetut kengät sellaisia mummokenkiä:urjo:

176 cm ja ihan tyytyväinen pituuteeni. :) Varpaillani seisten yllän kurkottelemaan ylähyllylle ilman mailoja mutten silti tunne olevani mikään valtava jätti. Korkokengissäkin minut joskus saattaa bongata. ;)

Mie oon 160cm (tai ihan oikeasti 159cm, mutta sen voi hyvin pyöristää.. ;) ) Pidän mielellään korkkareita, saappaita yms. jotka vähän nostaa mua ylöspäin, vaikka ei sillä että haluisin olla pidempi, en halua, mutta jotenki esim. jalat näyttää paremmilta korkeissa koroissa.. :)

Vartta löytyy 164cm:n verran. Olen ihan tyytyväinen, ja joskus kaveriporukassa tunnen itseni jopa pitkähköksi. Mulla taitaa kylläkin olla vaan lyhyitä kavereita.

178(ja puol) senttii täällä. kenkä 43. Ei löydy naistenosastolta ei.. Vaan eipä haittaa:D

Mulla pituutta jotain 163 ja painoa tällä hetkellä 65. Rasvattoman painonkin kävin mittaamassa ja se tais olla 51. Parempi puolisko on yli 30 senttiä mua pidempi....Ison miehen kainaloon on kiva kömpiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom