Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
pööhhhöö. mie oon vaa 156cm.. nakiksi tai tapiksikin kutsuttu:) olis ihan kiva olla hitusen pitempikin, mutta ei tässä mikään hätä ole

173 ja korkkarit olis tiiviisti talvellaki jalassa, jollei varpaat palelis nii kovasti. Vaikken ihan superpitkä ookaan, ni silti pituuskompleksi nuorempana, kun jo 11 vuotiaana oli yli 170 cm.
Ihan tyytyväinen, vaikka jalat on vähän turhan lyhkäset selkään verrattuna :)

ite oon 158cm kuten näemmä edellinenkin. ihan mukava pituus; vihdoin kun oon sinut itseni kanssa. kivempi näin kuin tosi pitkänä.

170cm täällä, en valittaisi vaikka pituutta olisi 10cm lisää :kuola:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
163 on täälä pituutta... :hyper: ja kyllä se riittää! Painoa taitaa olla tällä hetkellä sellaiset 67 kiloa :( että en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa :rolleyes:

172 cm ja yllän hyvin ylähyllyille, mutta bussissa ja lentokoneessa jalkatila tuntuu pieneltä.

En muista oonko jo kirjottanu tänne, mutten jaksa ruveta ettimäänkään.. laiska!:whip:
178,5. Olisin tyytyväinen jos joku vois ottaa tosta pari senttiä itelleen:D Jotenkin tähän varteen tuo lihaksen kartuttaminen on niiiiiin työlästä! Vaikka sitä on, niin silti on välillä sellainen olo, ettei se näy:curs:

167 senttiä. Ihan mukava keskimitta.

Täällä ollaan 154 senttiä "pitkä". :D Yltämisongelmia lukuunottamatta olen ihan tyytyväinen tähänkin.
Joskus kyllä haaveilee että olisi vaikka 165, mutta se menee ohi. Vanhemmat on ihan normaalimittaisia, että en kyllä tiedä miksi minä jäin tällaiseksi. Pituuskasvu taisi loppua viidennellä luokalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom