178-179, tosin viime mittauksesta on jo aikaa melko lailla.
Kun noista miehistäkin nyt puhuttiin, niin jossain välissä luulin etten ikinä löytäisi tarpeeksi pitkää (ja vielä kivaa ) ukkelia, mutta löytyi se sitten kuitenkin, sopiva 194cm kulta. Ei mulla niin korkeita kenkiäkään ole, että häntä pidemmäksi enää tulisin. :D
Lukio aikaisten mittauksien mukaan 167 cm, mutta mua aina luullaan noin 175 senttiseksi!Toivon sen johtuvan vaikka hyvästä ryhdistä, mutta luulen että isolla päällä on jotain tekemistä asian kanssa :jahas:
talla "pituutta" sellanen huima 156-157cm
mutta onneksi pitkat komeat miehet usein viehtyy pieniin naisiin ;)
ennen nykyista kumppaniani / miestani lyhyin siippa on ollut 192cm ja pisin 210cm,
etta niin koomiselta kun se kuulostaakin niin ex kanssa oli pituuseroa sellaset hulppeat puoli metria :D
noh puolisoni on vaan 175-176cm mutta taman pituisena silla miehen mitalla ei ainakaan juuri ole merkitysta :lol2:
harvoin itseaan lyhyempaan tulee tormattya ;)
Täällä pituutta 182cm. Ikinä ei oo oikeastaan haitannut, että on näinkin pitkä. Joskus vaan housuja ostaessa sylettää, kun lahkeet jää liian lyhyeksi :D
Täällä taas yksi persjalkanen...Pituutta 160 cm, joista jalkaa n.76 cm (reiden "sisäpituus"..). Hohhoijakkaa.
Tyytyväinen oon kyllä tähän! Mielelläni oisin pari senttiä lyhyempi, kun tykkään kovasti käyttää korkkareita! Niillä oonki sitten jo muutamia kavereita puol päätä pidempi...:D (kyllä, kaverini on pätkiä.)
170 tasan. kyllä hiukan joskus häirittee, kun joitain miespuolisia pitää kattoo alaspäin onneksi omani on 10cm pitempi.
joskus kun valittelin jollekin pojalle, kun ei voi pitää korkoja kun on niin pitkä, sanoi että älä valita, monet tytöt on kateellisia kun oot noin mallin mitoissa. sen jälkeen oon kantanu senttini ylpeänä :D
Ite oon 173 cm pitkä, ja oon ihan tyytyväinen. En haluis olla ainakaan lyhyempi. Ylettää ainakin melkein joka paikkaan ja näkee melkein aina keikoillakin ihmisten yli
Tietty ois kivaa ku sais lisää lihasta eikä ois ihan näin tasapaksu pökkelö.