Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Lakkiaiset lauantaina :--) sen jälkeen alkaa välivuosi ainakin toistaiseksi, haen vuoden päästä keväällä uudestaan jos huvittaa tai oon keksinyt mihin haluan. Teen töitä vuokrafirman kautta kaupan kassalla ja tarkoitus ois kesän/syksyn aikana muuttaa pois kotoa, eli töitä on pakko tehdä. Lisäksi kirjoitukset meni niin huonosti että uusin kaikki viisi kirjoittamaani ainetta syksyllä ja keväällä, eli korottelen niitä ihan rauhassa ennen jatko-opintoja.

Oikeasti haluisin Helsinkiin meikkaaja-maskeeraaja-koulutukseen muttei rahat meinaa riittää :--(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Parturi-kampaajan ja kuva-artesaanin(kuvittaja) paperit on hanskassa. Pa-kan töitä tehdään nyt, kuvittajan ammatti ja etenkin se työllistymispuoli jäi kuvitteluasteelle.

Heti lukion jälkeen lähdin yliopistoon enkkua pääaineena pakertaan ja siellä sitä huuhaillaan edelleen. Kandin paperit on viime kesältä jo taskussa ja maisterksi todennäköisesti vuoden päästä. Ensi syksynä vielä edessä vaihto Glasgowssa ja sen ison Geen vääntäminen :)
Kaikenlaisia hommia oon tässä sivussa tehnyt, makkaranpakkauksesta pyörätuolipotilaan avustamiseen, opettajan sijaisuuksiin, postinjakamiseen ja satunnaisiin käännöstöihin. Jospa sitä valmistumisen jälkeen jotain oikeita töitä sais.

No ei ihan aikataulut pitänyt, mutta maisteri sentään jo. Keväällä 2011 viimein siis sain FM:n paperit käteen, 7 vuoden opiskelun jälkeen. Humanistille ihan ok opiskeluaika, kun siihen sentään sisältyi vaihto-opiskelua ja töitä. Viime vuosi meni yläkoulun opena ja samaa menen jatkamaan ensi vuodeksikin. Saapa nähdä taas vuoden päästä mikä on suunta: pääseekö tismalleen omaa koulutusta vastaaviin hommiin vai onko edessä muodollinen pätevöityminen opettajaksi. Käännöstöitä olen jo pitkään tehnyt säännöllisesti muiden hommien rinnalla. Eipä pääse kielitaito niin ruostumaan.

Mä olen merkonomi ja tradenomi, työkseni puuhastelen kiinteistökirjanpitoa.
Tsekkailin ketjun alkupuolelta 4 vuoden takaista postaustani silloin kesken olleista tradenomiopinnoista, jossa pelkäsin tekeväni loppuikäni tylsiä toimistohommia. Nyt toivon, että näitä hommia riittäisi loppuiäksi :D Kiinteistöala on vienyt mennessään, normi liikekirjanpitäjäksi musta ei olisi.

Opiskelin aikoinani vaatetusalaa, mutta kun Suomessa oli tarjolla ehkä yksi ompelijan paikka jossain tehtaassa, niin opiskelin sen jälkeen tradenomiksi. Kyllähän nämä toimistohommat joskus maistuu aika puulta ja olen miettinyt viime aikoina, että olisiko minusta personal traineriksi. Kaikenlainen hyvinvointiin ja liikuntaan liittyvä kuitenkin kiinnostaa, mutta en tiedä miten intohimon käy, jos sitä tekee työksi...

Helmikuussa tässä threadissa näemmä mietin josko hakkeutusin liikunta-alalle. No, ens kuussa alkaa sitten opiskelut liikuntaneuvojaksi (ne ketkä ei tiedä ni toisen asteen koulutus). Jei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Psykoterapiaopinnot alussaan, tavoitteena joskus tulevaisuudessa myös kouluttautua pt:ksi, ja sitten antaa pt-palveluita jossa otetaan myös psyykkinen puoli huomioon! Suuret on suunnitelmat, olleet jo vuosia... ;)

Lukion jälkeen oli välivuosi, ja nyt alotin sairaanhoitajaopinnot. En tiiä kyllä yhtään vielä käynkö välttämättä ees koulutusta loppuun, saati sitte jäänkö loppuelämäkseni just tälle alalle, vähän epäilen... Joku liikuntaan, kieliin ja matkailuunki liittyvä kiinnostais, mutta en oo oikein vielä keksiny just sitä mun alaa.

Tekniikkaa luen, mutta saa nyt nähdä tuleeko musta dippainssiä ikinä. Tavallaan ala kyllä kiinnostaa, mutta kauppatieteet kiinnostaa enemmän.

En löydä vanhaa kirjoitustani, mutta nyt KTM ja maailmanlaajuisessa yhtiöissä töissä Controllerina. Tykkään!

-09 kuskiksi valmistunut bec-kortilla,pullakeikkaa pakulla tehnyt ja hieman kuorkillakin,tällä hetkellä eläinkaupassa tuuraajana(myyjä/eläintenhoito) :p Mietintä myssyn alla josko kävis hankkimassa kärri-korttia :)

Edit. Geelikynsikurssillakin kävin täs syksyllä,joten sellanenkin kiinnostaa. Mieltymykset ovat aika ääripäitä toisiinsa nähden.. :D

Zone-sarja -42%
Aika sekalaista sakkia :) Aattelin valmistua muutaman vuoden päästä arkkitehdiksi. On niin paljon kaikkea jännää tehtävää opiskelijana ettei malta ottaa papereita käteen vielä vaikka periaatteessa runsaan vuodenki päästä vois valmistua. Onneks töitä ehtii tehä myöhemminki!

Latest posts

Back
Ylös Bottom