Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nyt oon alkanu toden teolla haaveilla liikuntaneuvojan tai -ohjaajan ammatista. BodyCombat-koulutus himottas myös. Nähhääs mitä tänä vuonna käy..

Lisenssiä ei aina välttämättä tarvita. Tiedän ainakin pari salia jossa Body Combatin tyylisiä tunteja pidetään ja ohjaajalla ei ole Less Milsin lisenssiä. Ohjauksen laadusta ei ole omakohtaista kokemusta, mutta en ole huonoa ainakaan kuullut. Itse vedän paikalisella yliopistolla ja ammattikorkeakoululla x3 viikossa Kombat tuntia joka on aika vastaava.. Vaatimuksia ei sen erityisemmin ollut mutta olenhan ollut jo pitkän aikaa aktiivikävijän roolissa itse ja taistelulajeista on muutaman vuoden kokemus, se riitti kouluille. Huonoa palautetta ohjauksestani ja ohjelmasta ei ole tullut muuten kuin että aloittelijoille liian rankka setti...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on monta koulutusta. Olen aina tykännyt opiskella ja monet opinnot menneet töiden ohessa.
Olen yo-merkonomi, metsäluonnonhoitaja ( sinne vei kiinnostus luontoon) ja yhteiskuntatieteen kandi ja syksyllä maisteri.
Gradu tehty. Pari tenttiä ja yksi opintopiiri jäljellä syksylle. Ja syksyllä taas lisää opiskelua ihan itsensä kehittämiseksi ja avuksi työelämän kuvioihin.

Dippainssin paperit kourassa, ja ammattina tuotepäällikön homma isossa kansainvälisessä yrityksessä. Luonteeltani olen kuitenkin sellainen tuuliviiri, että sama homma ei kauaa kiinnosta. Takana tutkijan hommia, myyntihommia ja kasvatustieteiden opintoja, enkä vieläkään oikein tiedä mikä haluaisin olla isona.
Sanokaa nyt fiksummat, että mistä sitä tietää, että mitä sitä haluaa tehdä isoja tai mistä sitä löytäis sellaisen ammatin, mitä jaksais tehdä enemmän kuin pari vuotta?
Kotona on pieni lapsi, joten ihan määrättömästi aikaa ei voi tuhlata päämäärättömään opiskeluun, eikä yhden ihmisen palkalla eläminenkään houkuttele pidemmän päälle.

Ylioppilaskirjoitusten jälkeen inttiin, intin jälkeen töitä, oppisopimuksella turvallisuusalan perustutkinto, oppisopimustutkinnolla Pelastusopistoon piällystölinjalle, jossa vielä jokunen kurssi käymättä ennen valmistumista jonkinlaiseksi insinööriksi. Ammatin (muttei alan) vaihto on mahdollinen tässä hetken kuluttua.

Yliopistossa opiskellen, KM (kasvatustieteiden maisteri) pitäisi olla neljän vuoden päästä, jos kaikki oppikirjojen mukaan menee.. Sitä odotellessa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hoitsu ammatiltani mutta nykyään myyntialalla töissä, mahdollisuutena olisi nyt lukea työn ohessa myynnin ammattitutkinto. Katsotaan, lähtiskö siihen mukaan. Sitten joskus isona musta tulee personal trainer.

Zone-sarja -42%
Lähihoitaja, ensihoidon koulutusohjelmasta. Ambulanssissa oon kolmatta vuotta enkä vaihtaisi hommaa ihan helposti :) Ensihoitajaksi toivottavasti syksyllä pääsen opiskelemaan.

oon ollut aina hyvä koulussa, mut en mikään hikipinko, vaikka joskus sellaiseksikin on haukuttu yläkoulussa. yläaste- ja lukioajan vietin tavallista kilpaurheilijan arkea reenit-koulu-reenit-koti-kokeisiin lukemista. kirjoitin E:n paperit, en päässyt lääkikseen ekalla yrittämällä... harkitsin sit armeijaankin menoa jossain vaiheessa. kemiaa pääsin sit kuitenkin opiskeleen, opiskelin sitä sitten sen vuoden. seuraavana vuonna, eli viime keväänä vihdoin mun unelma toteutui ja pääsin toisella yrittämällä lääkikseen. lääkäri musta siis pitäis lopulta tulla, erikoistuminenkin mielessä. :)

Lääkiksen toinen vuosi alkaa olla taputeltu, eli kohta LK. Useampi vuosihan tässä vielä on tätä peruskoulutustakin edessä, mutta suunnitelmia kyllä erikoistumisellekin. Saa nähä minne sitä lopulta päätyy :)

Koulun ohessa teen tutkimusapulaisen hommia melko suuressa psykiatrian alan tutkimuksessa ja kesiä ja lomia menee obduktiopreparaattorina.

Taskussa on BBA:n paperit, mutta syksyllä vaihdan täysin alaa ja sen jälkeen olen Muotoilija (AMK).

ETA: siis sen neljän vuoden, minkä noi uudet opinnot tulee kestämään :D Ei taida ihan piisata se, että menen koululle ja saan heti tutkinnon. Vaikka voishan sitä tietty kysyä...

Nuoresta iästä huolimatta ehdin lukion jälkeen kouluttautua urheiluhierojaksi ja viisi vuotta olen työskenenllyt turvallisuusalla suorittaen työn ohessa vartijan ammattitutkinnon. Seuraava tavoite on Pelastusopiston pääsykokeet kesällä ja syksyllä aloittaa insinööriksi opiskelu

mä oon varmaan ainoa (viittä vaille valmis) kanttori tällä palstalla, tiiä sitte miten paljo koskaan teen niitä hommia. keikkaa lähinnä.

Back
Ylös Bottom