Punttimimmien koulutus ja ammatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ipana|
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Lukiosta suoraa Turkuun kauppakorkeaan. Kansainvälisen liiketoiminnan kauppatieteiden maisteriksi tarkoitus valmistua.

Ja jottei tulisi liian helppoa, niin saatuani kandin tässä laitoksessa valmiiksi ajattelin käydä oikeustieteen pääsykokeissa kääntymässä. Sinne tahto on kova myös!

Näin keväällä 2012 olen edelleen kauppasurkeakoulussa. Pisteiden puolesta olisi gradua vaille taputeltuna tämä, mutta olen tehnyt hopsiini sen verran muutoksia (mm. pää- ja sivuaine vaihtuivat vuorotellen), että aion notkua jouluun 2013 asti. Haha. Nyt siis pääaineeni on yritysjuridiikka ja laajana sivuaineena laskentatoimi (jossa aion tehdä lähes pääaineopintoja vastaavat pisteet). Opintojen ohessa olin kaksi vuotta kirjakaupassa duunissa, ja nyt oon kohta vuoden ollut taloushallintotöissä isossa yrityksessä, jossa mulla on hoidossa parin konserniin kuuluvan firman kirjanpito.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vartiointihommat sai monen mutkan kautta jäädä, nykyään eräässä suurlähetystössä toimistohommissa. Enkä vieläkään tiedä mikä musta tulee isona. :)

Mä kans oon aina ihaillu hirveesti niitä ihmisiä joilla on rahaa, aikaa ja oppimiskykyä niin paljon, että saavat jonkun hirmu hienon tutkinnon opiskeltua... Itsellä olisi hirveä halu opiskella, mutta kun rahaa ei ole ja kaikki kiinnostavat koulut on jossain hornassa. Ja aina kun menen kouluun niin opiskelu alkaa vaan ärsyttämään ja ahdistamaan. Tällä hetkellä opiskelen taloushallinnon merkonomiksi (pohjalla keskeytetyt lukio opinnot) ja valmistun 2010. Oikeusjutut kiinnostas hirveesti, mutta kyllä mä tiedän että ei semmosesta mitään tulis mun tapauksessa kun oon niin peruslaiska luonteeltani opiskelussa... Tai eihän sitä koskaan tiedä...

Haha! :D Melkein nauru pääsi, kun luin tätä ikivanhaa tekstiä täältä. On ollut näköjään joskus itsetunto katossa jne. Tässä vaiheessa voi vain sanoa, että kaikki on mahdollista kun vaan luottaa itseensä ja tietää oikeasti mitä haluaa. Tällä hetkellä siis oma yritys ja teen ravinto-ohjausta, personal training hommia, biosignature -juttuja ja häärään lisäravinteiden kanssa. Opiskelen jatkuvasti kaikkea uutta yrittämiseen, hyvinvointiin, ravintoon jne. liittyvää eri paikkakunnilla/kouluissa. Eli kaikki meni sittenkin ihan hyvin.

Ps. Ja oikeusjutut ei vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä. Eiköhän yksi juristi tässä perheessä toistaiseksi riitä (äitini siis).

Minä menin peruskoulun jäläkeen errääseen lukioon ilmaisutaitolinjalle, ku minusta piti tulla näyttelijä.. tai sitten jonkin kielen kääntäjä tahi tulkki, en ollu varma kumpi tai minkä kielen. Tuolloin vaihtoehtona oli espanja ja turkki. No välivuotena menin töihin viittomakieliseen kouluun ja sitä kautta sit hakkiin seuraavana syksynä viittomakielentulkkiokulutukseen (2006) jossa oon yhäkin, koska oon välissä käyny töissä.

Työpuolella oon ollu pari vuotta koulunkäyntiavustajana (toisella asiakkaalla oli dysfasia, toinen oli viittomakielinen), siivonnu kans monta vuotta SOLin leivissä ja laivasiivoojana, ollu henkilökohtaisena avustajana autistille ja leirinohjaajana viittomakielisillä leireillä. Valamistunen tänä kevväänä vihdoin tulkiks. Teen tällä hetkellä vaan leirinohjaajan hommia ohella, paitsi kohta alkaa lyhyt alastonmallin pesti. Ku valamistun ni suatan alkaa tulkin hommiin, mutta suatanpa hypätä viittomakielenohjaajankin saappaisiin ja mennä johonki vk-palvelukottiin töihin. Ainiin ja kiinnostas liikuntaneuvojan koulutus ääk.. what to do..

Lukion jälkeen olin vuoden varastolla, minkä jälkeen menin opiskelemaan matkailua. Opiskelin sitä vähän yli vuoden kunnes vaihdoin alaa ja menin poliisiammattikorkeakouluun opiskelemaan. Tällä hetkellä työskentelen nuorempana konstaapelina ja työn ohessa opiskelen saksaa ja venäjää (=

FM eli filosofian maisteri.

Zone-sarja -42%
Muotiammatissa olen, ensihoitaja. Joskus haaveilin polliisikoulusta, mutta onhan tässä vielä koko ikä aikaa yrittää vaikka mitä jos tahtoa vain löytyy.

Tradenomin paprut, vartijan hommia tehnyt ja nykyään miekkaleijonan kantajana. Menihän siinä aikansa ennenkuin hokasin, mikä musta tulee isona. Noh, nyt olen "iso".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon maisteri ja lisensiaatti: taskusta löytyy sekä proviisorin + hammaslääkärin paperit. Tajusin valmistuttuani farmasialta että haluan tehdä töitä käsillä, joten menin hampilääkikseen.

Kokiksi lukenu ja kokin hommia teen. Tällä hetkellä täyspäiväsesti kotona ipanan kanssa. Sivuhommina teen käännöstöitä ja tietojenkeruu ulkomaalaisille firmoille.

Muutamia kaupallisen alan tutkintoja, tietojenkäsittelyn tradenomi viimeisin. Lisänä opettajan peda pätevyys ja x määrä kaikenlaisia höpöhöpö-sertejä tai papereita. IT-alan russutukset ovat arkipäivää, eli laadunvarmistusta & koulutushommeleita teen kuukausipalkkani eteen.

Ylioppilas, nyt opiskelen ammattikoulussa lähihoitajaksi yo-pohjaisella luokalla joka kestää siis kaksi vuotta :) Sivussa teen ryhmäliikuntaohjaajan hommia 4 päivänä viikossa. Puntin ja tämän työn yhdistäminen on ehkä siksi hankalaa että erilaiset lihakuntotreenit ikäänkuin "syövät" toisiaan, ja raskaan punttitreenin jälkeen on taas hankala lähteä vetämään todella intensiivista aerobista tuntia. Aerobisten tuntien jälkeen taasen ei voi mennä salille koska se menee kiinni niihin aikoihin kun tuntini loppuvat ! :D Tämä yhdistelmä olisi muuten parempi.

Välillä salitreenin tekeminen vaatii siis melkoista soveltamista. Jalat teen yhtenä niistä 3 päivästä, jolloin ei ole töitä. Kaksi työpäivistä menen sitten salille ennen omia tuntejani. Joskus on niin kiirus viikko, että menen sitten BodyPump-tunnille ja sen jälkeen viimeistelen treenin takareisien, pakaroiden ja yläselän treenillä.

Yhtään samanlaista viikkoa ei siis ole, samasta syystä minulla ei ole yhtä tarkkaa kuntosaliohjelmaa vaan teen omien menojeni mukaisesti joustaen. Tykkään myös itse käydä ryhmäliikuntatunneilla, kuten BodyCombatissa-, Attackissa, tanssitunneilla jne :-) Harmi että vuorokaudessa on vain 24 tuntia!

Nyt oon alkanu toden teolla haaveilla liikuntaneuvojan tai -ohjaajan ammatista. BodyCombat-koulutus himottas myös. Nähhääs mitä tänä vuonna käy..

Yrittäjänä ollaan. Tatuoija. Aiemmin tein pääasiassa rakennekynsiä, ja tatuoin sivutoimisesti. Kynnet sai jäädä, ja musteet valtasivat =) Nyt tosin mammalomalla vielä virallisesti.

Latest posts

Back
Ylös Bottom