Punnerruspenkkin rakentaminen :o

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tulipa tässä mieleen, että kun kaveri on metallipuolella koulussa niin sehän voiskin väsätä mulle hyvän painonnostopenkin. Ongelmana vaan on, mistä saisi hyvät piirrustukset/mitat penkin rakentamiseen, ei kellään olisi? :evil:

Penkissä saisi mielellään olla säädettävä korkeus telineelle ja sellainen turvasysteemi, että ei jäisi penkkiin kiinni jos tulee vähän liikaa pistettyä painoja. :mad:

ööh, kenties kovinkin vaikea härveli rakentaa?

salillehan ei ainakaan mun tietääkseni saa vielä mittanauhaa mukanaan jos nyt niin kovin niitä mittoja tarvitsee ;)

No aina helpompi se on valmiiden mittojen perusteella tehdä niin ei tarvii sitten ihmetellä, että mites tästä penkistä nyt tuli 1m korkea ja 4m leveä. :hmmm:

Edit: Saiskohan mistään halvalla painoja + tangon?

mun kaverin faija nostelee painoja niitten aitassa ja se on tehny itelleen penkin puusta. täytyy sanoo että aika tukeva on (eihän 120kg penkissä paljon ole mutta silti...). eli oisko sulla kaveria koulussa puupuolella?

Määkin reenasin ennen kaverin kanssa niillä, ja siellä on itse puustatehty penkki :)! Mulla on ite tehty penkki eikä ole monimutkainen ja ihan hyvä se on(parempi kuin kaupan halppis penkit).

Originally posted by Raven
Ei kannata sit tehdä liian kapeaa penkkiä. Olkapäät hajoo helpommin, kun eivät saa tukea alle tarpeeksi..

Liian leveä hajottaa paikat vielä nopeammin...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by Kilppa
Tästähän me tappelunaihe saadaan! :D

Ei saada,jokainen voi huvikseen koittaa semmosta 10 cm,normipenkkiä leveämpää. Pistää vähän enemmän rautaa tankoon niin............riksraks ja poks.

Ja jokainen voi koettaa kymmenen senttiä tavallista penkkiä kapeampaa. Jos alkaa tulla ongelmia tangon tasapainossa pitämisen kanssa, seuraavaksi löytää itsensä lattialta tanko päällä.

Eikös se penkki kannata sillon tehdä standardimitoilla, niin ei tartte alkaa väittelemään :cool:

Originally posted by Olbe

Liian leveä hajottaa paikat vielä nopeammin...

Joo, en nyt varmaan tarkoittanut mitään metrin levyistä penkkiä.. Tarkoitin lähinnä normi penkkiä, mutta sitten joillakin saleilla on myös vain penkkejä, jotka ovat n.10cm kapeampia.
Itse sain hajoitettua vähän olkapäätä siinä..
Esim. Wrangella oli ennen myynnissä näitä kapeita enemmän. Nykyistä tilannetta en tiedä..

Originally posted by eccu
Tai pyytää isiltä rahaa ja ostaa penkin kaupasta niin tulee kaikkein helpoimmaksi. :p

Johan vitsin murjasit. :hmmm: Kaupassa kunnon penkki maksaa monta tonnia ja kun itse tekee (tässä tapauksessa kaveri :D ) niin pääsee 300-400fim. (ilman painoja)

Originally posted by Svetlana

Johan vitsin murjasit. :hmmm: Kaupassa kunnon penkki maksaa monta tonnia ja kun itse tekee (tässä tapauksessa kaveri :D ) niin pääsee 300-400fim. (ilman painoja)

Kylläpäs sun kaveri siitä aika paljon veloittaa.. Tarvikkeet ei maksa paljon mitään ja ei sellasen tekemisessäkään paljoa aikaa vierähdä..

Originally posted by Raven

Kylläpäs sun kaveri siitä aika paljon veloittaa.. Tarvikkeet ei maksa paljon mitään ja ei sellasen tekemisessäkään paljoa aikaa vierähdä..

Heh heh ihan ite arvioin tuon hinnan, en ole vielä kysynytkään siltä mutta aina parempi jos vähemmän. :evil:

Perkele! Ei täällä köyhistelemässä olla, vala metalliosat kullasta, tangon pidikkeet norsunluusta ja päällys pandaa. Tanko kannattaa vuolla valaan leukaluusta, painot merikilpikonnien kilvistä jotka täytetään kokoonpuristetuilla kääpiösimpansseilla. Lukot syntyvät helposti smaragdeista. Kyllä romu nousee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom