Pullover: Leveän selän salaisuus!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itselläni vaihtelee painot 15-80kg. Jos ekana liikkeenä: pienet painott ja vikana liikkeenä taas isot.

Jep. Tänään kokeilin ensimmäisen kerran yhden käden soutua taljassa ja oli todella hyvä liike, veti vaan täysin loppuun ja kulmasoutu piti tehdä ihan mikkihiiri painoilla. Tuntui että ottaisi vielä enemmän lavan alle kuin muut liikkeet.

Yläselän liikkeissä en ole edes pyrkinyt nostamaan painoja samalla tavalla kuin muissa liikkeissä, tuntuu että menee niin helposti käsille.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En viitsi aloittaa uutta ketjua ni pistetään kysymys tänne; ajattelin ottaa tämmöisen pienen selän levennys-projektin ja mietin että voisko joku heittää 3-4 liikkeen setin joka keskittyis pelkästään selän leveyteen?! Pitäisikö samalla ottaa vähän extra liikkeitä olkapäillekkin vai riittääkö pelkkä selkätreenin modifiointi tähän? Mave kuuluu valmiiksi treeniin ja hyviä liikkeitä olis ilmeisesti ylätalja rinnalle, leveellä myötäotteella + tää pullover/pulldown(? taljassa) + mitä?

testasin tänään selkätreenin päätteeksi tätä pulloveria taljassa, aivan älyttömän hyvän poltteen sai. nelisen sarjaa väänsin. kannattaa kokeilla!

^Kokeileppas ekana liikkeenä. Lämpiää selkä hyvin ja menee treeni oikeaan paikkaan.

Eikö tuo liike ole pulldown ja se missä ollaan selälteen ja vedetään esim. käsipainoa takaa ylös niin eikö se ole se pullover?
Tuo liike kyllä toimii.

monella näyttää olevan ongelmana ettei pullover tunnu siellä selässä.

itse olen pitänyt yhtenä selkäliikkeenä pulloveria parinkympin käsipainolla, toistoja 60kpl ylöspäin aina sataan asti. ja siis vain yksi sarja.
(jokainen tietysti päättäköön itse onko tällaiselle tilaa mutta kunhan nyt kerron.)

seuraavana päivänä tietää mistä on kyse.
rupeaa muuten tuntuma löytymään...

itse olen pitänyt yhtenä selkäliikkeenä pulloveria parinkympin käsipainolla, toistoja 60kpl ylöspäin aina sataan asti. ja siis vain yksi sarja.
(jokainen tietysti päättäköön itse onko tällaiselle tilaa mutta kunhan nyt kerron.)

seuraavana päivänä tietää mistä on kyse.
rupeaa muuten tuntuma löytymään...

Samma här! Ja siis juurikin noin, että tekee sellasella painolla, jolla pystyy tekeen vähintään 50 toistoo. Ite tavottelen kans aina sataa toistoo. Tosi hyvä liike selälle ennen isoa kovaa ja painavaa. Saa veren kiertään ja kyllä kun tekee pari tollasta sadan pulloverin sarjaa pelkästäänkin, tuntuu kyllä seuraavana päivänä!
Mä teen tätä liikettä usein aamuisin ennen töitä, että saa paikat vetreiks.

Samma här! Ja siis juurikin noin, että tekee sellasella painolla, jolla pystyy tekeen vähintään 50 toistoo. Ite tavottelen kans aina sataa toistoo. Tosi hyvä liike selälle ennen isoa kovaa ja painavaa. Saa veren kiertään ja kyllä kun tekee pari tollasta sadan pulloverin sarjaa pelkästäänkin, tuntuu kyllä seuraavana päivänä!
Mä teen tätä liikettä usein aamuisin ennen töitä, että saa paikat vetreiks.

siis voi vittu.

huomioi nyt jumalauta että tämä siis tehdään ihan normaalin treeniohjelman välipäivinä.
mun treeniohjelmassa tämä on se liike, jolla yläkropalle annetaan pieni lisä-ärsyke jopa heti selkä/rintatreenin jälkeisenä päivänä.

käykö sulle, että sä kokeilet kyseistä systeemiä yhden (ja selvästi myös ensimmäisen) kerran, ja käyt sitten seuraavana (!) päivänä kirjoittamassa nokkelan kommentin?

kiitos vitusti.

:D Voi juupeli sentään, ootpas sä herkkä. En ymmärrä, mitä sä ajoit takaa, mutta halusin vain ja ainoastaan tuoda esiin sen, että selässä tuo liike tosiaan tunttuu pitkinä sarjoina. Itse telinevoimistelija-bodaaja taustalla tässä vaan leluilen ja kerron kokemuksistani kyseisestä liikkeestä. Auttoi kovasti aikanaan selkäkipuun ja tissien kasvuun.

:D Voi juupeli sentään, ootpas sä herkkä. En ymmärrä, mitä sä ajoit takaa, mutta halusin vain ja ainoastaan tuoda esiin sen, että selässä tuo liike tosiaan tunttuu pitkinä sarjoina. Itse telinevoimistelija-bodaaja taustalla tässä vaan leluilen ja kerron kokemuksistani kyseisestä liikkeestä. Auttoi kovasti aikanaan selkäkipuun ja tissien kasvuun.

haha pyydän anteeksi :D otin liikaa tuosta kierroksia kun kävin koneella aika ohimennen ja juuri oli yks jäbä provonnut mun kirjoituksia toisessa ketjussa, olin siinä ilmeisesti jo valmiiksi väärällä asenteella liikenteessä :D :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänää kokeilin ekan postauksen kuvan mukaa oli se sitten pulldown tai overi iha sama.. Hetki meni ennenku tajusin miten saa tuntumaan mut jumalauta ku sen sai tehtyä oikeen.. En oo ikinä saanu selkään tommosta tunnetta. Otan varmasti mukaan treeniohjelmaan!

Mä sain tuntuman suht "nopeesti" mut kaveri ei oo saanu millään hyvää tuntumaa, harmi koska itellä tuntuu todella mukavasti.

Zone-sarja -42%
Itselläni kun ei ole milllään salilla ollut tuota pätevän näköistä laitetta käytössä, niin olen tehnyt köydellä taljassa. Mutta vikana liikkeenä, täytyykin ottaa tuo alkuun ikäänkuin lämmittelyliikkeeksi, vaikka tuollainen 4x20 tai 5x15 tai jotain vastaavaa.

Leveän selän salaisuus in my ass hole :hyvä: Tänänä oli selkäpäivä ja päätin sitten Nyysiksen tyyliin kokeilla tätä
pullover liikettä heti alkuun. Jos joku väittää että tämä ottaa selkään niin salli minun nauraa :D
Täyspainotteinen ojentaja liikehän tämä on! Itse sain niin kovan poltteen ojentajiin ,että joutui jättää ennen aikojaa sarjan kesken. Ajattelin tätä liikettä nyt sitten ojentaja päivinä tehdä. Suosittelen muille kanssa, ojentajat isoksi tällä liikkeellä! :rock:

Back
Ylös Bottom