Pull-over

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jampe9
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyssäri ko. liikkeestä:

Onko toi varsinaisesti rinta-, vaiko yläselkäliike?

Kannattaisko tehdä ennemmin käsipainolla, vai tangolla jos haluaa kohdistaa rinnalle?

Ottaa loistavasti myös serratukseen.

Itellä ottaa ihan helvetin hyvän venytyksen selkään, mutta teen sen jotenki huonolla tekniikalla, jolloin ojentajat ottaa tosi paljon rasitusta. Käsipainolla siis. Bueno liike etukäteisväsytykseen ennen kovia selkäliikkeitä.

Mr Atlas sanoi:
Ottaa loistavasti myös serratukseen.

Tunnetaan suomeksi sahalihaksina, mikä kertoo niiden mallista sen oleellisimman. Pullover on niitä harvoja liikkeitä, joilla olen saanut serratukset todella kipeiksi. Siis silloin hurjassa nuoruudessa kun liikettä vielä tein. Arskahan mm. kehui pulloverin rintakehää laajentavaa vaikutusta... :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pakko myöntää, että yksi parhaista kunnon venytyksen antavista liikkeistä rinnalle, mitä itse tiedän. Yleensä lopettelen rintapäivän pullikkaan.. Tisuni tykkäävät, nam.

harvoin tulee tehtyä ja rintapäivänä sekin, mut tuntuu mulla menevän selälle enemmän, mutta ei mikään turha liike.

Hämmer sanoi:
Yhdyn tähän. Ei toimi mulla. Jotenkin tulee ihme jumppafiilis.

Kokeileppa tehdä kunnon painolla. Siinä on jumppafiilis kaukana.

Tehty on niin "kunnon painolla" ku vaan kykenee. Imo rinnalle on aivan saatanasti parempia liikkeitä. (penkki, vinopenkki, vipunostot, ristitaljaveto, Pec-Deck, jopa dippi)

Niin varmaan onkin. Pull-over onkin rintakehäliike.

Kipi I sanoi:
Varmaan ainut liike jota en tee ja turhimmaksi todettu :down:

Samaa mieltä, eikä tätä muutenkaan salilla näe kovin paljoa tehtävän. Ei ainakaan ne kaverit jotka lihaksia omistavat.

No perhana. Ikinä en ole kokeillut tätä pull overia, mutta koska ko. liike tuntuu jakavan porukan aika rajusti kahtia, niin pakkohan tuota on kokeilla! Varsinkin kun minulla sattuu olemaan sellainen "sisäänpäin" kääntynyt rinta ja hieman eteenpäin työntyvät olkapäät. Voisipa tuollainen venyttävä ja rintaa "avaava" liike olla paikallaan...tai sitten not. Menee kokeiluun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom