Pull-over

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jampe9
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Timba79 sanoi:
Samaa mieltä, eikä tätä muutenkaan salilla näe kovin paljoa tehtävän. Ei ainakaan ne kaverit jotka lihaksia omistavat.
Cost Of Redemption...

No joo.. Harvoinpa tuota näkee tehtävän, enkä itsekään siitä juurikaan perusta.

Aika kokonaisvaltainen liikehän tuo on. Ottaa taka-olkapäihin myös hyvin, käytänkin lähinnä niiden treenaamiseen "voimaliikkeeksi". Hiukan eri lihaksia saa painotettua kun tekee decline penkissä

Kandee kokeilla. Ittellä on vähän samaa vikaa. Venyttää mukavasti rinta kehää. Rintalastasta tai jostain kuuluu aina ensimmäisellä toistolla sellanen kiva rutina... terveellistä tai ei, mut tulee ainakin hyvä fiilis. :D

Hämmer sanoi:
Rintakehäliike? :jahas:

Tässä tarkoitetaan varmaan juuri sitä myyttistä "rintakehää (rib gage) laajentavaa vaikutusta". Iso Arvo sitä korosti, ja olihan miehellä aikoinaan helvetin hieno rintakehä. Tuskin kuitenkaan pulloverin ansiosta..
;)
Rintakehä saattaa pulloverin ansiosta näyttää paremmalta ainakin sellaisessa (varsin yleisessä) tapauksessa, että yläkroppa on onnistuttu saamaan tiukkaan kasaan urakoimalla penkin parissa ja laiminlyömällä venyttely sekä selkätreeni. Tuolloin pullover taatusti "avaa" sitä rintakehää.

Mikäli haluaa heittää tyylikkään frankzanemaisen vacuum-posen, jossa serratukset suorastaan rävähtää silmille, niin silloin pullover on ihan måste-liike.. :D

Timba79 sanoi:
Samaa mieltä, eikä tätä muutenkaan salilla näe kovin paljoa tehtävän. Ei ainakaan ne kaverit jotka lihaksia omistavat.
Ööö... näin kyllä Lehtosen Maijankin tekevän tuota liikettä salilla kerran ;)

Itseä mietityttää lähinnä se, kun tuota näkee tehtävän penkillä kahdella eri tavalla - poikittain ja pitkittäin. Onko noilla merkittävää eroa? Poikittaissuunnassa kun ainakin mulla tuntuu selässä vähän ilkeältä (ehkä en vaan osaa asettua penkille oikein).

Emmah sanoi:
Ööö... näin kyllä Lehtosen Maijankin tekevän tuota liikettä salilla kerran ;)

No täytyy nyt vääntää rautalangasta vaikka hymiö olikin, tuli tuolla edellä jo viitettä bodyleffoihinkin.

Eli enpä ole salilla monen nähnyt tekevän ja mitä enemmän pihviä (ei niiitä montaa ole) niin sitä vähemmän tota näkee niiden tekevän. Eli ihan omiin havaintohin tämä perustu, en todellakaan tiedä mitä muilla saleille kunnolla lihasta omaavat tekevät.

Mun mielestä silti aika turha liike, en ihan helpolla tota mukaan treeniini ota. :D

Timba79 sanoi:
Eli enpä ole salilla monen nähnyt tekevän ja mitä enemmän pihviä (ei niiitä montaa ole) niin sitä vähemmän tota näkee niiden tekevän. Eli ihan omiin havaintohin tämä perustu, en todellakaan tiedä mitä muilla saleille kunnolla lihasta omaavat tekevät.

On moniakin liikkeitä, mitä salin suurimmat köriläät ei tee, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että joku liike ei toimis.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mr Atlas sanoi:
On moniakin liikkeitä, mitä salin suurimmat köriläät ei tee, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että joku liike ei toimis.

Edelleen mun mielestä on miljoona paremminkin toimivaa liikettä. Ja en ole salilla tota nähnyt paljon tehtävän, vaikkei mistään ikävästä ja hankalasta liikkeestä ole kyse, joten päättelen, että moni muukin on tullut samaan tulokseen kanssani.

Ja en sano ettei sitä kannata tehdä, en vaan näe siitä suurempaa hyötyä.

koko liike kuuluu aloittelijoiden valikoimaan IMO, itsekkin joskus tuota tehnyt.

Helvetin hyvä liike olkapäiden rikkomiseen. Itse ainakin sain juurikin pulloverilla olkapäät sijoiltaan ensimmäistä kertaa. Eipä ole tarvinut tehdä sitten vuoden 1993.

neutraali sanoi:
koko liike kuuluu aloittelijoiden valikoimaan IMO, itsekkin joskus tuota tehnyt.

No toi oli uus juttu! Ehkä jonkun pitäis käydä kertomassa Isolle-Arskalle, että pull-over on aloittelijoiden liike. :david:

Mr Atlas sanoi:
No toi oli uus juttu! Ehkä jonkun pitäis käydä kertomassa Isolle-Arskalle, että pull-over on aloittelijoiden liike. :david:
no tätä kommenttia odotinkin tai itse asiassa odotin että joku mainitsee colemanin:). en muuta mielipidettäni yhtään tän liikkeen suhteen.

EI kannata tehdä liian isoilla painoilla jos ei oo ennen tehnyt.Itse jokin aika sitten kokeilin ja joskus nuorempana poikana olin kyllä sitä kokeillut aikaisemmin.
No niinhän siinä kävi,että en kunnon tunnetta saanut ja lisäsin painoja isommaksi.Sillä seurauksella,että olkapää sijoiltaan ja pitkä reenitauko oli edessä.En oo sen jälkeen uskaltanut kokeilla,vaikka toki se on hyvä liike varmasti,mutta mulle se ei vaan toiminut.

Liike kuuluu mulla kategoriaan "varmaan voi toimiakin jollakulla, mutta miksi ihmeessä tuhlata aikaa kun on niin paljon tehokkaampiakin liikkeitä". Aloittelijankin luulisi pärjäävän paremmin kuin hyvin raskailla perusliikkeillä: leuat, soudut, punnerrukset...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom