Puhelimeen soittavat oudot puh.numerot, WTF

Viikon aikana tullut kolme soittoa numerosta 0941585788. Kaksi kertaa oon vastannu soittoon ja mitään ei oo sanottu ei ääntäkään.. Viimeisin soitto tänään kun olin salilla Takasin ei varmaan ainakaa kannata soittaa? Oon koittanu numero tiedustelusta ja googlailla tota numeroo turhaan.. Kenellekkään tullut soittoja samasta numerosta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä soita takas, jos oot vastannu ja mitää ei oo kuulunnu ni älä soita takas, jos sua oikeesti joku kaipaa ni kyllä se soittaa uusiks ja puhuukin.

Nämä omituiset numerot ovat vaa soneran salaliitto!! ne soittelee ite ihme numeroista et kaikki suomalaiset ottas sen POMO palvelun joka kertoo tuntemattoman soittajan tiedot heti. sonera u FAIL!

Ite en ikinä vastaa tuntematon numero -soittoihin. Mulla ei kenelläkään kaverilla ole tuntematonta numeroa joten jos joku pässi lehtikauppias haluaa salata oman numeronsa kun häiritsee mun arkea niin eipä vois vähempää kiinnostaa vastaaminen...

Ite en ikinä vastaa tuntematon numero -soittoihin. Mulla ei kenelläkään kaverilla ole tuntematonta numeroa joten jos joku pässi lehtikauppias haluaa salata oman numeronsa kun häiritsee mun arkea niin eipä vois vähempää kiinnostaa vastaaminen...
Kannattaa sitten olla tietoinen, että myös poliisi soittaa tuntemattomasta numerosta.

Juu poliisi soittaa tuntemattomasta, mutta useimmiten puhelu tuntemattomasta numerosta ja on yhtä turhaa kuin oven avaaminen ilmoittamatta paikalle saapuvalle. Oven takaa löytyy useimmiten jehova tai tv-lupatarkastaja.

No eipä ole mun ongelma jos poliisi soittaa tuntemattomasta numerosta. Eiköhän saa mut sitten kiinni jotenkin muutenkin jos asiaa oikeesti on ;) Rikoshan ei kuitenkaan ole vastaamatta jättäminen - edes poliisille.

Tohon tuntemattomaan numeroon vielä että kyse on periaatteesta. Aivan kuin joku soittaisi ovikelloa mutta olisi peittänyt kädellä ovisilmän. Eli se saa häiritä mua mutta mä en saa tietää etukäteen kuka häiritsijä on tai saati että häiritsisin sitä takaspäin... ei onnistu.

No eipä ole mun ongelma jos poliisi soittaa tuntemattomasta numerosta. Eiköhän saa mut sitten kiinni jotenkin muutenkin jos asiaa oikeesti on ;) Rikoshan ei kuitenkaan ole vastaamatta jättäminen - edes poliisille.
Juu ei ole rikos mutta joskus poliisilla voi olla myös sinua hyödyttävää asiaa... Esim. lähimmäisesi on voinut joutua onnettomuuteen ja sinulta tarvitaan lupaa johonkin hoitoon yms. yms. poliisillahan voi olla jos minkälaista asiaa, tuskin ne huvikseen kenellekään soittelevat.

mullekki kerran soitti joku ulkomainen numero tos joku aika sitte, vastasin kyllä mut meni samantien kiinni, en soittanu takas vaan googletin numeron ku mulla oli jo valmiiksi aika hyvä aavistus mistä on kyse, ja sieltä netistähän se varmistus löytyikin, oli näitä numeroita joihin takaisin soittaessa tulee messevä lasku. mulla ny kuitenki on prepaid että sillä niin väliä olis ollukkaa vaik olisinki menny lankaan.

tuli tästä muuten mieleen ku aikanaan eräät tyypit tykkäs harrastaa sitä että soittaa 2 kännykällä 2 eri numeroon tuntemattomalla ja kajarit päällä pistää kännykät vastakkain ja kuuntelee mitä paskaa ne toiset selittää siel, itse aikanani jouduin tälläiseen pari kertaa.

varmaan hauskaa niillä sit siinä kuunnella ku väitellään kumpi soitti kummalle, ja et mitä vittua. ja varsinki ku 2 vihollista väliin pistettiin keskenään.

itsekki kokeillu tätä jokusen kerran parin kaverin kanssa, hauskaa oli kyllä, suosittelen känni illan viihteeksi tätä. :thumbs:

noin muuten vaan heitin tän jutun.

Juu poliisi soittaa tuntemattomasta, mutta useimmiten puhelu tuntemattomasta numerosta ja on yhtä turhaa kuin oven avaaminen ilmoittamatta paikalle saapuvalle. Oven takaa löytyy useimmiten jehova tai tv-lupatarkastaja.

Jos ne soittaa niin ylleensä teholuurin näytössä lukee, suojattu nummero, paitsi jos soittavat jostain eri puhelimesta kuin työpuhelimesta.

Kun olin tutkinnassa, jouduin välillä laittamaan TODISTAJILLE hakuja päälle, kun eivät suostuneet vastaamaan puhelimeen ja postikin näköjään meni jonnekin muualle. Hommaat mahdollisesti itsellesi vaikeuksia, sekä lisäksi hidastat jo muutenkin tosi ruuhkautunutta tutkintaa.

Kun olin tutkinnassa, jouduin välillä laittamaan TODISTAJILLE hakuja päälle, kun eivät suostuneet vastaamaan puhelimeen ja postikin näköjään meni jonnekin muualle. Hommaat mahdollisesti itsellesi vaikeuksia, sekä lisäksi hidastat jo muutenkin tosi ruuhkautunutta tutkintaa.

Heh... no tietääkseni en ole missään tutkinnassa mukana enkä tehnyt laitonta. Jos alan rikolliselle polulle niin vastaan toki myös tuntemattomiin numeroihin ;)

Heh... no tietääkseni en ole missään tutkinnassa mukana enkä tehnyt laitonta. Jos alan rikolliselle polulle niin vastaan toki myös tuntemattomiin numeroihin ;)
Tarkoitin sitä, että ihan normaali-ihmiset, jotka eivät ole epäiltyinä mistään, jättävät vastaamatta ja vaikeuttavat asioita. Se voikin olla yllätys kun olet vaikka kolarin osapuolena, ja poliisi tsekkaa sun haut niin kauppareissu jäikin tekemättä, kun joku juttu mistä et tiedä mitään (koska et vastannut puhelimeen) seuraa perässä. Toki harvinaista, mutta täysin mahdollista.

Meinaatko ettei poliisi lähetä esim tekstiviestiä tyyliin yritimme tavoitella, soitteleppa xxx numeroon. Ei kai virkavalta voi olla niin ääliötä kuin suurinosa ihmisistä on, että ne kuvittelee tavoittavansa kännykästä toisen joka hetki. Voihan sitä olla töitä, reissuja yms yms milloin ei voi tai huvita vastata.

Meinaatko ettei poliisi lähetä esim tekstiviestiä tyyliin yritimme tavoitella, soitteleppa xxx numeroon. Ei kai virkavalta voi olla niin ääliötä kuin suurinosa ihmisistä on, että ne kuvittelee tavoittavansa kännykästä toisen joka hetki. Voihan sitä olla töitä, reissuja yms yms milloin ei voi tai huvita vastata.
Siis nuohan olivat vain esimerkkejä. Joskus voi olla kiireellistäkin asiaa kuten esim. tuo hoitoluvan/tahdon tms. kysyminen. Ei sellaisessa tilanteessa aleta mitään tekstiviestiä näpertämään.

Itsekin joudun soittelemaan työni vuoksi ihmisille ja suoraan sanottuna vituttaa sellaiset ihmiset jotka eivät vastaa vieraisiin numeroihin. Noh, eipä ole varsinaisesti minun ongelmani kun olen yrittänyt ilmoittaa jollekin henkilölle, ettei tarvitsekaan tulla ja tyyppi tuleekin turhaan paikan päälle. Olisi vastannut siihen puhelimeen tai soittanut takaisin.

Edit: aika harvoin noita turhia puheluita vieraista/tuntemattomista numeroista tulee. Silloin ei minulta ainakaan vaadi kovin kummoista eforttia sanoa, jotain "ei kiitos" tms. ja lopettaa puhelu.

Minulle on ainakin kolme kertaa soittanut poliisi tuntemattomasta numerosta. Kerran kun autoni oli varastettu ja se lojui jossain tien poskessa. Soittivat yöllä ja kyselivät tiedänkö missä autoni on. Luulin sen tietenkin olevan siinä mihin sen jätin vaan eipäs ollutkaan. Kaksi muuta kertaa ovat olleet samanlaisia, tosin kyseessä on ollut skootteri. Poliisit kertoivat mistä voin käydä mopon hakemassa takaisin kotiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom