Puhelimeen soittavat oudot puh.numerot, WTF

subotai sanoi:
frendini on Swazimaassa koulun puolesta ja herra kun soittaa Suomeen päin, niin luurissa lukee vain tuo "Puhelu"..

No numerothan ei välity kuin digitaalisten keskusten välillä, joten ei liene ihme, että Swazilandiasta soiteltaessa pukkaa tuntematonta... :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän näitä on! Esim. tuossa kesällä soitettiin jostain 03- alkuisesta numerosta yöllä puoli neljän aikaan, ja äijä siellä sanoo että morjens voisitko nyt tulla sen pesukoneen korjaamaan kun tossa viime viikolla lupasit :D
Ja sitten aina välillä joku vanha akka soittaa että onko Jesse, sitten sanon aina vaan että ei ole Jesse vieläkään, ja aina sama virsi rakaas älä viitti kyllä mä tiiän että tää on sun uus numero voisit puhua mulle :lol2:

Tuttu on ollut puhelinmyyjänä aikoinaan. Ottivat kopioita puhelinluettelosta ja soittelivat ihmisille suunnilleen aakkosjärjestyksessä. Mitenköhän tällöin soittaja voi muka tietää, jos vastaajalla on esto, ettei saa soitella kaupallisia puheluita... Että semmoinen asiallinen pikkufirma.

Tuli tässä mieleen, että meillä on skypessä nimimerkki (jota en nyt mainitse), joka on ihan tuulesta temmattu ja mielestämme ihan ok. Noh, kun otimme nimimerkin käyttöön, niin alkoi kummasti tulemaan puheiluita itäeuroopan maista. Soittajina AINA teini-ikäisiä poikia. Kerran vastattiin, ja pojat naureskelivat, ilmeisesti nimimerkillemme, ja mainitsivat sen usein puheessaan...

No, otettiin sitten sanakirjasta selvää, niin vaginaa tuo nimimerkki sitten tarkoitti kyseisen maan kielellä... :jahas:

Kivahan tuo olisi noilla leikkiä, jos ei itse maksaisi puhelua.

Minulle on parikin kertaa kertaa soittanut joku juopunut tyyppi, ja kysynyt että "ootko sinä se Juki? Oltiin samaan aikaan X:n lihajalostamolla töissä..." En nyt tiedä sitten onko tuo joku kaverin tuttu, joka pelleilee vai joku muu. No eipä ole vaivannut viime aikoina :D

Isälle soittelee aika usein myös, yllätys yllätys, juopunut mies, joka kehuu maasta taivaaseen isääni, koska hän on hyvä maalivahti. Ja isäni on sattumalta muuurari, maalivahdin kamoja nähnytkään :D. Tosin nimi Ari Luostarinen saattaa hieman vaikuttaa asiaan (Kalpan maalivahti ja rullakiekkomaalivahti).

Ihan vakio on vaan sanoa jotain tyyliin "Ekin erotiikka hotline, tämä puhelu maksaa 5,8€/min" konemaisella äänellä, tai mitä tahansa vastaavaa.

Ja ei tosiaan kannata soittaa takaisin mihinkään numeroon, joka ei ole tuttu. Jos on oikeasti jotain asiaa niin soittaa kyllä uudestaan. Jos ei soita niin omapahan on vikansa. :lol2:

Mulle tuli jokin aika sitten lauantaiaamuna puhelu, ja kun vastasin, joku vanha mummo sanoo syyttävällä äänellä: "missä sinä olit eilen illalla!" Kysyin että kuka v*ttu siellä on, jolloin tuli hiljaista ja sitten lyötiin luuri kiinni. Hmm... :jahas: Pistin numeron Eniroon, ja numeron omistaja oli jostain pikkukylästä josta en ole ikinä edes kuullut. Vituttaa tuollaiset, jos huomaa soittaneensa väärään numeroon niin voisi sitä edes vaivautua pyytämään anteeksi vaikka vähän nolo tilanne onkin.

Multa tinkasi yksi ilta yksi kaveri tv-lupaa, sanoin että soititko nyt ihan oikeaan mestaan. Se halusi välttämättä silti ostaa tv-luvan, sanoin että nyt helvetti olet soittanut ihan vitun väärään aikaan ihan vitun väärään numeroon. Oli kännissä kuin käärme, joten en ihmettele. Mun numero vain on semmoinen, että siihen soittelee vähän joka jurpo kännissä.

Mulle taas soitti lupatarkastaja ite. Sano että kuuluu taustalta telkkarin ääni ja lupa uupuu. Oli kovasti sitä mieltä että pitäs lupa ostaa. Ensin luulin että joku kaveri tekee jäynää ja heitin pari aika nasakkaa kommenttia ja rupesin matkimaan sen ukon ääntä. Selvisi kuiten että äijjä oli tosi. Muuten hyvä idea pelotella, mutta kun mulla oli matkapuhelin...

L0b0 sanoi:
Jos käytössä on Soneran liittymä, niin vastaajan saa konffattua nettisivuilta (soneraplaza.fi) sillä tavalla, et se lähettää vastaajaan jätetyt viestit .wav muodossa suoraan sähköpostiin :) Aika kätevää!
Innostuin tuosta, muttei ihan heti kyllä tökännyt silmään että miten tuon saa aikaiseksi. Mistäs valikosta tuo löytyy?

Sama homma, viimeset pari viikkoa on tullu ihmeellisistä numeroista puheluita, monesti tasan klo: 5:59 aamulla. Vastaan? kyllä [ ] ei [x]

Mulle soitti yks yö joku häiskä kesken unien. Ihan tokkurassa vastasin, että "Haloooo!" No se äijä joka siellä soitti kyseli, että "Onko siellä Heidi?", minä sille "Joo, mutta kukas sä oot?". Hetken se siinä jotain mutisi ja sanoi "Mitäs kulta?" minähän siihen, että "Kukas viddu oikee oot?". Sitten hemmo alko kyseleen, että onko mulla sen lompakko? Ja sen rahat? Ja, että olinko ottanut ne sen yöpöydältä illan päätteeksi.. Olin vähän mitä vit.., oiskin :D
Ilmeisesti oli baarissa tavannut Heidi-nimisen henkilön ja ehkäpä oli sitten numeropalvelusta ettiny kyseisen Heidin numeroa ja annettu mun numero (tai sitten joku vatipää oli jaellu mun numeroa :curs: ) . No tää äijähän ei uskonu, että en oo kyseinen naikkonen ja soitteli pitkin yötä uusiks ja uusiks ja uusiks.. ja uusiksi. Ei uskonu edes kun avokki vastas ja sano, että ei oo s..tana se Heidi ketä etit :lol2:
Vielä seuraavana päivänäkin tuli viesti "Onko sulla mun lompakko?" :jahas:

keijo s sanoi:
Heheh muistelempa että joskus muinoin nuoruudessani taskussani ollut puhelin soitti kaverille ja talletti hänen puhelinvastaajaan soolona vedettyä rallattelua ja lauleskelua automatkan lomasta. Toinen vastaava juttu meni hätänumeroon, huomasin puhelimen lokitiedostosta sen soittaneen 5 minuutin puhelun 112:een. Nauha lienee edelleen SUPOn tutkittavana... :jahas:

Pakko kommentoida vanhaa juttua..
Mitenkähän tarkkaan nuo nykyään kuuntelee 112:ssa mitä langan päässä tapahtuu, meinaan tuli tässä joku aika sitten soitettua vahingossa hätäkeskukseen hiukan intiimien puuhien aikana..:nolo:
Onneksi ei tullut höpistyä siinä mitään S/M juttuja, ois voinu poliisit kolkutella muuten ovea aika nopiaan. Visioin jälkeenpäin mitä kaikkea olis voinu tulla sanottua ihan läppänä mitkä ois kuulostanu aika pahalta hätäkeskuksen korvaan..:lol2:

Mulle ei hirveesti noita outoja puheluita oo tullut, mutta yhtenä yönä tuli helvetin outo viesti jostain maikkarin deittipalvelusta!

"Hei...hieman sun ilm. meni ohi, joten en varma millaista seuraa olit vailla... Itse olen 29v, 175/75, vaaleahiuksinen mies lahdesta puh......."

Olin vielä unohtanu puhelimeen äänet päälle yöks ja heräsin tohon ja luin viestin ja olin että wtf:eek: . En kyllä vähään aikaan saanu unta, kun mietin että mitä vittua?
En oo ikinä laittanu mihinkään deittiin mitään ilmoitusta, enkä mihinkään muuhunkaan hömppään.
Sitten mulle joku äijä laittaa vastauksen, muka mun viestiin!
Toistaiseksi olen yrittänyt pysyä heterona ja pitäytyä vain naispuolisissa henkilöissä. Tämä voi toki olla vihje, jossa houkutellaan muuttamaan suuntaustani..:rolleyes:

Jugetsi sanoi:
Mulle ei hirveesti noita outoja puheluita oo tullut, mutta yhtenä yönä tuli helvetin outo viesti jostain maikkarin deittipalvelusta!

"Hei...hieman sun ilm. meni ohi, joten en varma millaista seuraa olit vailla... Itse olen 29v, 175/75, vaaleahiuksinen mies lahdesta puh......."

Sama homma, sama viesti. Tuli joskus kahden-kolmen aikaan ja kaverit alko epäilemään heterouttani :D

Keiko- sanoi:
Sama homma, sama viesti. Tuli joskus kahden-kolmen aikaan ja kaverit alko epäilemään heterouttani :D

Ei saatana! Onkohan niillä maikkarilla vähän linjat solmussa vai mikä?
Mä kyselin kavereilta, että onks joku tehny jotain hemmetin jäynää, muttei kukaan myöntäny.
Toivottavasti seuraavaks tulis joltain parikymppiseltä joulumuorilta, joka kaipais hieman joulupukkia..:D

Onkohan multa mennyt jotain ohi mutta tämän kuukauden aikana mun matkapuhelimeen on soitellu jo kolmesta eri (oudosta) numerosta.
Tänään taas 4 kertaa soitettu jostian dominikaanisen tasavallan? suunta numerolla. Ekan kerran vastasin kun en kattonut suuntanumeroa. Kukaan ei puhu mitään vastapäässä, ja kohta taas sama numero +429388500 soittaa.
Soitin duunipuh. tuonne ja kukaan ei yllättäen vastaa.

Sitten toinen tapaus, joku saatanan mirastats Oy soittelee numerosta +0144585299. Kun vastaat, taas samajuttu ja kukaan ei puhu mitään.
Erehdyin soittamaan tähän numeroon kun katoin että keskisuomen suuntanumero ja en kerenny vastaamaan. Siellä vaan joku saatanan nauha pyöri mutta kukaan ei varmasti vastaa.

Kolmas puh. numero ei ole muistissa enää mutta sama homma.

En ole laittanu gsm-numeroani minnenkkään nettiin joten mistäköhän ovat tuon numeron kaivaneet.
Mitä tällä ajetaan oikein takaa, tuleeko mulle joko 1000 € puh.lasku ensi kuussa? Joillain vastaavaa kokemusta?

Vituttaa kun puhelin soi koko ajan ja enää ei viitsi vastata kun ei tiedä mikä huijaripaska siellä oikein soittelee :curs:

Nosto muutaman vuoden takaa. Pidän työpuhelinta aina auki ja jätän sen työpaikalle päivän päätteeksi. Joku oli soittanut pari kertaa iltakahdeksan aikaan juurikin numerosta 0144585299. Eniron tiedustelu ei sanonut mitään mutta kun löin numeron googleen niin johan löytyi osumia. Mm. tämäkin ketju.

Pakko on kysyä, että MITÄ VITTUAH!?

Ai niin tuo on joku Midas Touch Media Oy-firma mikä tykkää soitella iltaisin. Viime talvena noita puheluja tykkäsi tulla ties kuinka monta kertaa ja yleensä siihen aikaan kun oli salilla. Kerran kotimatkalla ehdin vastata, mutta eipä sieltä mitään kuulunut. Annoin aikansa soitella ja luovuttivat sitten jossain vaiheessa. Täytyy kyllä antaa pisteet siitä miten sisukkaasti jaksoivat aina soitella tasaisin väliajoin.

joo noita 014- alkuisia numeroita on useempikin soitellut mulle, antavat soida ehkä kerran kaks ja laittavat poikki..mahtaako ne puhelinmyyjät kerätä jotain provikkaa jos niillä näkyy kuin moneen numeroon on illan aikana soitellut? Ärsyttävää tuo toki on ja olen 3 eri kertaa laittanut suoramarkkinointikiellon mutta ei näytä toimivan.

Mulle on tullut lukuisia puheluita, joihin vastatessa lyödään luuri korvaan. Nämä tulevat aina tuntemattomasta numerosta.

joo noita 014- alkuisia numeroita on useempikin soitellut mulle, antavat soida ehkä kerran kaks ja laittavat poikki..mahtaako ne puhelinmyyjät kerätä jotain provikkaa jos niillä näkyy kuin moneen numeroon on illan aikana soitellut? Ärsyttävää tuo toki on ja olen 3 eri kertaa laittanut suoramarkkinointikiellon mutta ei näytä toimivan.

Kaikki lafkat ei kuulu suoramarkkinointiliittoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom