Puhelimeen soittavat oudot puh.numerot, WTF

Mulle ei oo soitettu muutakun perinteisiä väärä numero, anteeksi -puheluita, mutta pari outoa textaria oon kyllä saanut.

Viimeisin meni jotenkin näin (harmi kun poistin): "Hei Teija, kiitos viimeisestä! Laitoin juuri kuvia kansioon ja nauroin. KOska otetaan uusiksi? Jussi"
Mun nimi ei siis ole Teija enkä tunne ketään jussia, joten väärin meni. ;) Huvitti kyllä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tuli myös kamala rakkaudentunnustusviesti jostain ihan oudosta numerosta. Lähetin vaan viestin, että taisi tulla väärälle henkilölle, kun en sinua tunne... ei ole kuulunut mitään, onneksi :D

Kerran viime syksynä joku tyyppi lähetti mulle ihan saakelin härön viestin. Selitti jotain, että naurettavaa kun pidän sitä mustalla listalla enkä kestä kuulla sen mielipiteitä tms. Siinä sitten haukkui säälittäväks pelleks yms.
Tilanteessa oli vähän hassua:
1) Mulla ei oo kuvia missään irc-galleriassa, enkä oo pistäny ketään millekään "mustalle listalle".
2) Ei ollut aavistustakaan, kuka toi tyyppi oli.
3) Viesti lähetetty prepaid-liittymästä, koska lähettäjä oli ilmeisesti itsekin niin velliperse, ettei nimeään uskaltanut julkistaa

Lähetin sitten tyypille hieman provosoivan viestin, jossa ilmoitin, että en todellakaan ole pitänyt ketään millekään mustalle listalle eikä mulla oo aavistustakaan, kuka viestin lähettäjä on. Taisi mennä pupu pöksyyn, kun ei lähettäjä enää uskaltanut vastata. Soittakoot uudestaan, jos jotain jäi hampaankoloon.

Niin, ja äsken soitti joku maahanmuuttaja tms. ja kertoi olevansa lehti-optikosta ja kaupittelevansa jotain lehteä. En ostanut.

Mulle on joskus soitettu ulkomailta ja sit kun vastasin, niin oli ihan hiljaista. En soittanut takas. Noista vissii tulee ihan kivat laskut jos sinne soittais.

Ai niin tuo on joku Midas Touch Media Oy-firma mikä tykkää soitella iltaisin. Viime talvena noita puheluja tykkäsi tulla ties kuinka monta kertaa ja yleensä siihen aikaan kun oli salilla. Kerran kotimatkalla ehdin vastata, mutta eipä sieltä mitään kuulunut. Annoin aikansa soitella ja luovuttivat sitten jossain vaiheessa. Täytyy kyllä antaa pisteet siitä miten sisukkaasti jaksoivat aina soitella tasaisin väliajoin.

Sen verran tiedän hommasta että ei siellä ihmiset soittele, ainakaan noissa isommissa firmoissa.
Siellä on tietokoneen joiden tietokannassa on ihmisten numerot, kone soittaa ja sitä mukaa kun myyjät lopettaa edellistä puheluaan niin yhdistyvät sille joka on vapaana. Eli myyjä ei itseasiassa edes kuule aina kuka siellä vastaa :jahas: Itseasiassa järjestelmä soittaa jo etukäteen eli periaatteessa korvaanlyödyt puhelut voi olla näitä "ylimenneitä" joihin ei oikeasti löydy vastaajaa, eli siis asiakkaalle päin katsottuna soittajaa. Tosin luulisi että semmoinen olisi järjestelmästä kitketty pois jo ennen matkkinoille pääsyä...

Midaksella on toimistot mm. Jämsässä (eikös tää oo 014-aluetta?).

Itelle on tullu jokunen vauvaonnittelu tekstari ulkomaisesta numerosta ja muutaman kerran soitettu ulkomaisesta numerosta ja kysytty englanniksi jotakuta. Elisan Mokkulaan, eli liittymään joka ei ole missään julkisesti, on tullut viitisen tekstiviestiä ruotsiksi...

Ai tuo Midas Touch on soitellut muillekin. Alkoi vähän tänään ihmetyttämään, kun parin viikon ajan on tuosta +014... numerosta soittanut joku, aina työaikaan niin en puhelimeen vastaa. Enkä takaisin ole soitellut, paitsi tänään. Olivat kolme kertaa soittaneet ja tällä kertaa soitin takaisin, niin tuo aiemmin mainittu nauha vaan pyörii. Tuli vähän :jahas: fiilis tuosta.

Mulle toi perkeleen Midas on soitellu varmaan 20 kertaa vuoden aikana. Ei oikeen usko hyvällä näköjään että en oo vastaamassa :) No antaa soitella vaan. Katotaan millon loppuu. Tietysti vois kerran vastata niin sais sen soitto-botin tyytyväiseks. Tai sitten se alkais soittelemaan kahta kauheemmin.

No jopas, olin tuossa hetki sitten puhelimessa äitini kanssa ja puhelu katkesi. Menee 20 sek ja puhelin soi. En katsonut kuka soittaa, koska oletin sen olevan äitini. Mutta, ei! Se oli toi sama stnan midaksen numero. Kauppas boksereita. "Ei kiitti" "oletko varma, kun tosi hyvä tarjous?" "v***u oon just nii hel*etin varma" ja luuria kuulokkeeseen.

Nuo kauppiaat on kyllä ärsyttävintä mitä voi olla. En ees tajua kuka noita tilaa niin paljon että tuota soittorumbaa kannattaa pyörittää. Pitäs lailla kieltää moiset. Meillä oli joskus himassa joku ihmeen puhelinmyyntikielto. Lähes kokonaan hävis ne mutta siltikin joku joskus siihen soitti. En tiiä onko nykyään ees olemassa tommosia puhelinmyyntikielto juttuja.

Suoramarkkinointikielto on olemassa ja hillitsee jonkin verran kyllä. Mulle yks saatanan äijä soitti Kanariansaarilta ja koitti kaupitella TM:ää. Vittu sitä selittelyä...

Vanhahko ketju mutta pakko laittaa.. Tänään tullu velipojan puhelimeen 4 kertaa soitto numerosta +78127493660, eikä kellään ole aavistustakaan mikä tuo tommonen numero on. Ei kuitenkaan ole kerenny vastata yhteenkään puheluun tai ei ole huomannut. Onko ideoita mikä tuo ois?:D

Vanhahko ketju mutta pakko laittaa.. Tänään tullu velipojan puhelimeen 4 kertaa soitto numerosta +78127493660, eikä kellään ole aavistustakaan mikä tuo tommonen numero on. Ei kuitenkaan ole kerenny vastata yhteenkään puheluun tai ei ole huomannut. Onko ideoita mikä tuo ois?:D

Näyttäs menevän jenkkilään Massachusettsin osavaltioon. Ei kannata kauheest soitella takas varmaankaan.

Ne haluu antaa sijoitusneuvoja pientä korvausta vastaan.Heillä on varmaankin nerokas Ponzi menetelmä käytössä jolla rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Jos soitat takas tohon numeroon olet profiloitunut todennäköiseksi asiakkaaksi.

Tai sitten ei.

Se on varmaan joku rikas miljonääri, joka etsii perillisiään - ihan niin kuin siinä TV-mainoksessa! :)

Joo, meikällekin soitettiin muutama viikkoa takaperin ihan oudosta numerosta. No laittelin numeron sitten googleen ja sieltä löytyi joku sivu minne porukka oli postaillu tota samaa numeroa ja ihmetellyt että mikä ihme se on. Lopulta paljastui että joku yritti soittaa Italiasta. Samasta numerosta oli soiteltu pitkin Eurooppaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom