Niin. Kuten tjames tuossa jo sanoi, niin on parempakin tapoja välttää se 200 euron sakko kuin luottaa siihen, että kyllä sieltä joku soittaa ja muistuttaa, ei mun ite tartte tietää missä mulla on lakisääteinen velvollisuus olla ja milloin. Kyllä nyt jumalauta akuinen ihminen osaa huolehtia omista menoistaan ilman että jotkut random tyypit soittelee perään ja kertoo, minne pitää milloinkin mennä.
Edelleen: mulla ei ole mitään velvollisuutta eikä mitään henkilökohtaista motiivia olla kenen tahansa tavoitettavissa 24/7. Jos olisi, niin sitten varmaan vastailisin. Ja kuten jo sanoin, jos mulla on joku syy olettaa, että mulle tuntemattomasta numerosta joku soittaa ihan oikean asian kanssa, niin silloin tietysti vastaan.
Mikä tässä edes on niin ihmeellistä? Luulisin, että melkein kaikki tekee suunnilleen niin kuin minäkin, ellei ole esim. työn puolesta syytä vastata puheluihin kaikkina aikoina ja kaikista numeroista (mikähän sellainen työ edes on?).
Välillä kun näitä juttuja lukee, niin pistää ihmettelemään, että eikö ihmiset enää muista, miten pärjättiin ennen kännyköitä. Ei se ollut niin vaikeaa silloinkaan, joten miksi nykyään pitäisi jokaisen olla koko ajan kenen tahansa tavoitettavissa?