Puhelimeen soittavat oudot puh.numerot, WTF

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oudot numerot

En koskaan soita tuntemattomaan numeroon.. älkää tekään.
Kerään nivaskan "niitä" ja soitan numerotiedusteluun et kukahan nyt taas on kaivannu .. tietysti poikaystävän duunikapulalla :D .
Lehtikauppiaat on kyl peestä .. parhaimmillaan 6 puhelua päivässä.. :jahas: et sillee.
On kyl pari vanhaa ystävääki kaipaillu, et ois ollu sääli jos ei kundikaverilla ois ollu tota duunikapulaa :rolleyes: .
Joku pankinjohtaja soitteli mulle viikon, mut lopetti sit onnex....
onkohan se joku vanha hoito... (en vastannu). :wanha: .

Hahahaa joku typerys laitto eilen mun fonelimeen viestin jossa pisti poikki suhteen "minuun". Oli muutakin henkkoht tilitystä. Hauskaa kuitenkin etten takuusaletisti tunne koko tyyppiä juttujen ja numeron perusteella joten väärälle miehelle tekstas!! LOLOLLOO hukkaan meni avautuminen ja kriisi jatkuu toisessa päässä :D

Mulle sattui semmonen että jollekin tuli väärä numero, jossa joku jätkä halusi duuniin johonkin varastoon.
"täällä se ja se soitan ilmoituksesta jossa haette varastotyöntekijää"
Mä kysyin siltä kaikkea typerää ja sanoin että onkos osoite ja että tule aamulla klo 8 ja ota hanskat mukaan.
:hyper:

ihan hyvä mut

Cthulhu sanoi:
Jos puhelinmyyjä on nainen ja itse on mies niin myyjältä kannattaa kysyä, että tiedätkö mitä minä pidän toisessa kädessä...

Siinä vaiheessa puhelinmyyjä yleensä pistää kajarit päälle, että muutkin kuulee.
Käsittääkseni siinä ammatissa hauskuuden aiheet on aika harvassa.

keijo s sanoi:
Hahahaa joku typerys laitto eilen mun fonelimeen viestin jossa pisti poikki suhteen "minuun". Oli muutakin henkkoht tilitystä. Hauskaa kuitenkin etten takuusaletisti tunne koko tyyppiä juttujen ja numeron perusteella joten väärälle miehelle tekstas!! LOLOLLOO hukkaan meni avautuminen ja kriisi jatkuu toisessa päässä :D

Mulla ei oo näinpäin käynyt, mutta väärille henkilöille on tullut laitettua kyllä kaikkea "mielenkiintosta", siitä oppii senverran, että kikkaileen niitä nimiä niin etteivät ihan peräkkäin ole.

Heheh muistelempa että joskus muinoin nuoruudessani taskussani ollut puhelin soitti kaverille ja talletti hänen puhelinvastaajaan soolona vedettyä rallattelua ja lauleskelua automatkan lomasta. Toinen vastaava juttu meni hätänumeroon, huomasin puhelimen lokitiedostosta sen soittaneen 5 minuutin puhelun 112:een. Nauha lienee edelleen SUPOn tutkittavana... :jahas:

Jättäkää se luuri vaan auki siihen pöydälle, jos puhelinmyyjät soittelee. On puhelinmyyjänä olleen kaverin mukaan yks vittumaisimmista kiusimismenetelmistä. ;)

Paras vaihtoehto on kuitenkin tuo aiemmin mainuittu suoramarkkinoinnin kieltäminen. Itse moisen tein eikä ole sen jälkeen ryökäleet soitelleet.

Nyt kun meni tarinat noihin vahingossa taskussa vastaamisiin niin tulikin mieleen yks tarina....Edellisen muijan sain tosi mielenkiintoisella tavalla kiinni siitä, että sillä kusimulkulla oli toinen äijä pykälässä. Kyllä mä sitä olin jo epäilly, mutta sit yks päivä se daiju vastas käsilaukussaan luuriin ja kuulin kaikki mitä se sille toiselle äijälle selitti:lol2: Seuraavana päivänä lähti ämmän romut pihalle ja se oli sit siinä. Ei kannata sählätä luurien kanssa.

Mites muuten näissä uusissa öky-kännyköissä, jokos niissä on ryhmäkohtaiset soitonsiirrot? Teet esim ryhmän "kaikki" jossa on jokainen numero mitkä sulla on tallennettu puhelimeen. Tämän "kaikki"-ryhmän puhelut tulee läpi mutta loput ohjataan soitonsiirrolla vaikka Omo-infoon tms.

En oo ikinä vastannu tuntemattomiin numeroihin enkä vastaa. Kyllä näin on jämpti nääs. :david:

Ne on saatana ruvennu soittelee mullekki..kävin ytj:n sivuilla ottaas kyseisestä Midas Touch Oy -yrityksest selvää ja tuli mm. tämmönen kännykännro esille 0504649411, en tiedä auttaako jos ton nron käyttäjälle soittaa ja haukkuu pataluhaks mut saapahan ainaki samalla mitalla..prkl ku menee hermot tommosii häröpuheluihin!!

Jees mullekin soittelivat moneen otteeseen pari kuuukautta sitten, ja kun soitin takaisin ei koskaan vastattu. Laitoin viestin että jos vielä soitatte, takaisin soittaa poliisi. Eipä ole yhtään puhelua tullut sen jälkeen.

Pyranha sanoi:
Jees mullekin soittelivat moneen otteeseen pari kuuukautta sitten, ja kun soitin takaisin ei koskaan vastattu. Laitoin viestin että jos vielä soitatte, takaisin soittaa poliisi. Eipä ole yhtään puhelua tullut sen jälkeen.

Tein joskus ihan samalla tavalla. Muistaakseni vastasivatkin jotain viestiini. Ja siihen loppui puhelut.

keijo s sanoi:
Toinen vastaava juttu meni hätänumeroon, huomasin puhelimen lokitiedostosta sen soittaneen 5 minuutin puhelun 112:een. Nauha lienee edelleen SUPOn tutkittavana... :jahas:

Mie otin kaupuntilaisserkkuni mukaan vähän eräilemään kalalle. Oltiin aika synkässä metässä ja sälli luki sitkeesti karttaa väärin. Aattelin jotta mennääs vasiten vähän matkaa serkku keulilla niin näkee itekkin että suunta on väärä. Ei menny kauaa kun sälli totes että nyt ollaan eksytty. Ite tiesin koko ajan missä ollaan ja rupesin vedättään ja selitin surkealla äänellä että nyt me ollaan ihan oikeesti eksytty ja täällä on ihan varmasti karhujakin ku ihan tuoreet jäljetkin näkyy. Vedätin viitisen minuuttia ja päätin kurkata kännystä kellon aikaa. Linja oli auki ja numerona 112, aikaa kulunu melkeen kymmenen minuuttia. Ei voinu ku äkkiä selittää nolona että kaikki on hanskassa ja pyydellä anteeksi linjojen kuormitusta. Täti vaan nauroi toisessa päässä ja onnekseni ilmoitti että partiota ei ole vielä lähetetty...

www.midastouch.fi

Ihan rehellinen yritys(Contact Center) on kyseessä, joten ei tarvitse pelätä, että puhelinlaskuun tulisi jotain extraa.

Se että numero on salainen ei estä niitä soittoja. Ei niitä numeroita mistään puhelinluettolosta hankita. Suoramarkkinointikiellon pitäisi kyllä auttaa.

Mulle ne on soittanut tuolta Midaksesta joku 5 kertaa viikossa ja lyö 90 % kerroista luurin mun korvaan. Kerrankin tuli soitto kello 11 sunnuntai aamuna. Soitto ei ole loppunut vaikka pyysin lopettaa. Nykyään ne on vaan niitä että luuri lyödään korvaan kun vastaan. JUMALUTA

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom