Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cthulhu sanoi:Jos puhelinmyyjä on nainen ja itse on mies niin myyjältä kannattaa kysyä, että tiedätkö mitä minä pidän toisessa kädessä...
keijo s sanoi:Hahahaa joku typerys laitto eilen mun fonelimeen viestin jossa pisti poikki suhteen "minuun". Oli muutakin henkkoht tilitystä. Hauskaa kuitenkin etten takuusaletisti tunne koko tyyppiä juttujen ja numeron perusteella joten väärälle miehelle tekstas!! LOLOLLOO hukkaan meni avautuminen ja kriisi jatkuu toisessa päässä :D
Oikeus!Tylerd sanoi:Seuraavana päivänä lähti ämmän romut pihalle ja se oli sit siinä. Ei kannata sählätä luurien kanssa.
Tylerd sanoi:Ei kannata sählätä luurien kanssa.
Pyranha sanoi:Jees mullekin soittelivat moneen otteeseen pari kuuukautta sitten, ja kun soitin takaisin ei koskaan vastattu. Laitoin viestin että jos vielä soitatte, takaisin soittaa poliisi. Eipä ole yhtään puhelua tullut sen jälkeen.
keijo s sanoi:Toinen vastaava juttu meni hätänumeroon, huomasin puhelimen lokitiedostosta sen soittaneen 5 minuutin puhelun 112:een. Nauha lienee edelleen SUPOn tutkittavana... :jahas: