Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kepponen sanoi:No eihän se mikään ihme ole että kuivatuotteessa on noin paljon proteiinia. (Vai oliko tää sittenkin tuorepastaa?)
Noi kun keittää niin prosentuaalinen proteiinipitoisuus samalla laskee. Itse en syö pastaa/makaronia joten ihan mutua, mutta varmaan pari kertaa oman painonsa imevät vettä. Tällöin syötävässä kamassa on vain 5.3% protskua/100g.
themastodontti sanoi:Joo itse ostin samanlaisen pussin äsken, proteiinia 23g/100g
Ann sanoi:Kerro meille sitten millaista oli, jookos? :D
Kepponen sanoi:Noi kun keittää niin prosentuaalinen proteiinipitoisuus samalla laskee. Itse en syö pastaa/makaronia joten ihan mutua, mutta varmaan pari kertaa oman painonsa imevät vettä. Tällöin syötävässä kamassa on vain 5.3% protskua/100g.
En ihan allekirjoita tätä väitettä. Esim. soijasta saa jo itsessään hyvän profiilin omaavaa protskua ja eri hedelmä/vihannes lajikkeita yhdistelemällä saadaan kohtalaisia aminohappoprofiileita.osku sanoi:Kasvisproteiineja ei kannata kyllä ottaa mihinkään laskuihin mukaan.
Lightweight sanoi:En ihan allekirjoita tätä väitettä. Esim. soijasta saa jo itsessään hyvän profiilin omaavaa protskua ja eri hedelmä/vihannes lajikkeita yhdistelemällä saadaan kohtalaisia aminohappoprofiileita.
no voihan ne makaroonit punnita ennen keittämistäkin. sellanen 100 grammaa eli vartti pussi menee helposti ruoan yhteydessä.. ja jos 100 grammassa on 23gr proteiinia on se silloin myös tuossa satsissa.. eriasia tietty kuinka hyviä proteiinit ovat verrattuna esim.. liha tai maito proteiineihin.. tuskinpa 150 grammaa pastaa ihan korvaa hyvää monipuolista ateriaa vaikka siinä olisikin jo34,5 gr protskuaKepponen sanoi:No eihän se mikään ihme ole että kuivatuotteessa on noin paljon proteiinia. (Vai oliko tää sittenkin tuorepastaa?)
Noi kun keittää niin prosentuaalinen proteiinipitoisuus samalla laskee. Itse en syö pastaa/makaronia joten ihan mutua, mutta varmaan pari kertaa oman painonsa imevät vettä. Tällöin syötävässä kamassa on vain 5.3% protskua/100g.