Proteiinipasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ann
  • Aloitettu Aloitettu
darvinisti sanoi:
Mikä proteiinipasta? Kuka on valmistaja ja mistä sitä saa? Miksei voida kertoa? :<

Se on torinon valmistamaa, ja mä sain sen citymarketissa silmiini.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo kyllä siinä on vehnänalkioita, ja pussissa lukee siis "tumma proteiini pasta"
"runsaasti kuitua, runsaasti proteiinia" tms. Torinohan oli merkki

Tuota pääsis tänään maistamaan. Saapa nähdä millaista on.

Eilen tuli kyseinen tuote testattua. Mitään makueroa normaaliin pastaan en kyllä huomannut mutta proteiinissa aina enempi parempi :thumbs:

No eihän sen protskun taso ole Hearn ja kananmunan luokka mutta hyvä lisä ruokavalioihin jossa osa energiasta otetaan proteiinista ja joissa prteiinin määrä on todella korka...luokka 3g / painokilo. Ei silloin kyllä jaksa kaikkia ottaa parhaista mahdollisista lähteistä. Itse heitän 1.5dl nuita rooneja :hyper: + 150g marinoituja kanasuikaleita ja purkin ananasta sekasin. Se on aikasten sopiva setti.

Tulipa itekki nuita maistettua kun kotona kävin. ihan normaalin pastan makuista oli mutta hinta oli merkittävästi kovempi kuin normaali pastalla

Tarttui sitten minulle ja tuota proteiinipastaa pussillinen, hyvää oli. Sellainen.. kuidukkaampi? maku siinä, siis tuntui siltä että syö jotain muutakin kuin pullamössöä (ja en ole pariin vuoteen syönyt harvoja poikkeuksia lukuunottamatta muuta kuin tummaa/täysjyvä/kaura/ruispastaa). Placeboa ehkä? Pääasia että on hyvää :)

Proteiinin määrästä en jaksa siinä niin välittää, mutta hiilihydraatteja on 53%, taitaa olla pienin mihin olen itse törmännyt. Lisäinfoa tuotteestahan löytyy toki Torinon sivuilta.

Aika rankan näköset ravintoarvot tossa Elite Fitness pastassa. mutta

La valeur nutritionnelle d'1 sachet ELITE FITNESS PASTA équivaut à 180 g de poisson blanc + 250 g d'haricots verts.

MUN ranska on vähä ruosteessa mut eiks toi meinaa että yhessä annoksessa on kaverina 180g kalaa + 250g vihreitä papuja?!?! eli noi ravintoarvot on siis KOKO ruoka-annoksen arvot, ei pelkän pastan?

Saasse sanoi:
MUN ranska on vähä ruosteessa mut eiks toi meinaa että yhessä annoksessa on kaverina 180g kalaa + 250g vihreitä papuja?!?! eli noi ravintoarvot on siis KOKO ruoka-annoksen arvot, ei pelkän pastan?

Joo, ei täälläkään ranska uutuuttaan kiiltele, mutta kuitenkin arvelisin, että tarkoitetaan siis arvojen olevan vastaavat kuin noissa kalassa ja pavuissa?

Tapanote sanoi:
Joo, ei täälläkään ranska uutuuttaan kiiltele, mutta kuitenkin arvelisin, että tarkoitetaan siis arvojen olevan vastaavat kuin noissa kalassa ja pavuissa?

Tämä on oikea tulkinta.

Voisiko joku ystävällinen vinkata, että mistä kaupasta tuota kannattaa Espoossa etsiä? Ei löydy ihan lähi-Alepan valikoimista :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom