Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo. Eli jos syöt 200 grammaa keitettyä makaroonia niin siitä saa ehkä 10 grammaa proteiinia. Onhan se aika marginaalista siihen verrattuna että litrasta maitoa saa 33 grammaa proteiinia. Nämä ovat kuitenkin yhteensä jo 43 grammaa proteiinia eli tavikselle 1/4 päivän proteiinitarpeesta. Loput 3/4 tulee sitten varmaan erilaisista lihatuotteista, kananmunista ja rahkasta.
Ainaki kkk-supermarket Mankkaasta löytyy. Luulis muistaki isoista k-kaupoista löytyvän.Voisiko joku ystävällinen vinkata, että mistä kaupasta tuota kannattaa Espoossa etsiä? Ei löydy ihan lähi-Alepan valikoimista :D
Joskus vertailin eri pastojen protuarvoja keskenään, ja mun mielestä tuossa proteiinipastassa oli suunnilleen jotain 2g enemmän prodea, kuin normipastoissa. Se oli muistaakseni syy, miksen viitsinyt edes kokeilla, koska ero oli loppujen lopuksi niin pieni. Muistanko ihan väärin?
Minä taisin huomata saman. Ja kuituja olikin sitten ihan mitätön määrä. Siksi itse syön Ruis Pasta Plussaa.Joskus vertailin eri pastojen protuarvoja keskenään, ja mun mielestä tuossa proteiinipastassa oli suunnilleen jotain 2g enemmän prodea, kuin normipastoissa. Se oli muistaakseni syy, miksen viitsinyt edes kokeilla, koska ero oli loppujen lopuksi niin pieni. Muistanko ihan väärin?
Minä taisin huomata saman. Ja kuituja olikin sitten ihan mitätön määrä. Siksi itse syön Ruis Pasta Plussaa.