Proteiinipasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ann
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo 10 min ei kyllä juu riitä mihinkään jos vielä aikoo syödäkin tuota pastaa. Itse keitän helposti ehkä 15min mutta testaan aina sen maistamalla yhden vähän väliä siinä loppuvaiheessa.
Joka tapauksessa tämän kuuluukin jäädä hieman jäykemmäksi kuin normaalin pastan (omasta mielestäni parempi ja ruokaisampi kun saa pureskellakin).

Ja tosiaan tuohon tummaan pastaan prode ero oli 5% mutta monethan vetää kirkkaasti vaaleaa pastaa niin mikähän se ero siihen on? Itse kun olen sitä mieltä, että pienistä eroista koostuu suuria kokonaisuuksia joten jos hintaero ei esim ole aivan mahdoton (ja muuten maistuukin paremmalta) niin parempaan suuntaan menee kun vaihtaa tuotetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
meikä syö tätä kanssa ja oon samaa mieltä siitä et ruokaisamman makunen :)
Hyvää kaikenlisäksi :D

Ainakin yksi ikuinen kyseisen ingredienssin fani löytyy täältä.

Mielestäni paremman makuista kuin tähän asti maistamani tummat pastat tai mitkään pastat yleensä. Todella hyvää. Ja kun proteiinia voi merkistä riippuen olla 2 x enemmän tai ylikin suhteessa hiilareihin kuin peruspastassa, niin miksi helkutissa tätä ei söis.

Edit: sen verran vois lisätä että Torinoa oon itsekin suosinut. :)~

Yks :david: -kysymys olis.
Mulla kun on outo mielihalu, elikkäs pureskelen noita
proteiinipastamakarooneja raakoina. Imeytyykö samanlailla?
Tietysti ne vähän turpoilee mahassa..
Ei varmaankaa ole mitään haittaa.
Jääny tuo tapa siis tulta lapsuudesta kun makaronit oli karkin korvikkeita :rolleyes:

Hyvää on kunhan malttaa antaa hieman jäähtyä. Kerää sitä vettä hieman sisäänsä, joka on keiton jälkeen vielä helve*in kuumaa...

Jääny tuo tapa siis tulta lapsuudesta kun makaronit oli karkin korvikkeita :rolleyes:

Voi sua!:lol2::haart: Mun herkkua oli lapsena spaghetti keittämättömänä, pieni nippu niitä vaan käteen ja eikun syömään!
Jottei ihan varsinaisen aiheen ulkopuolelle menis, niin itekin tuota proteiinipastaa käytän aina kun pastaa/makaronia valmistan. Sopii tosi hyvin myös salaatteihin, kun säilyy keitettynä salaatin seassa hyvänä parikin päivää. Ja nyt näyttää laajentuneen tuo myynti useimpiin kauppoihin, kun vaikkapa vasta puoli vuotta sitten ei läheskään kaikkien kauppojen valikoimasta löytynyt.

itekkin tässä nyt noin kuukauden popsinut noita..täytyy tunnustaa, että fani olen :) tosiaan aika jämäköitä ovat 10 minuuttia kun keittää, eli joku 13-14 min sopiva keittoaika. jos ei sitten pidä al`dente ;)

Voi sua!:lol2::haart: Mun herkkua oli lapsena spaghetti keittämättömänä, pieni nippu niitä vaan käteen ja eikun syömään!

Täysin :offtopic: mutta ihan pakko pistää paremmaksi.

Meillä oli aina mun lapsuudessa kellarin rapussa sellainen iso "säilyketölkki" suolakurkkuja. Herkkua oli tunkea sellanen kokonainen suolakurkku täyteen raakaa spagettia ja rouskia sitten menemään.

Että näin meillä.

Niin, ja proteiinipasta maistuu täälläkin tätänykyä parhaiten.

Olen kohta pussillisen adamsbrotin pastaa syönyt, 63g/100g proteiinia.

Ravintosisältö / 100g kuiva-ainesta
Energiaa 357 kcal
Proteiinia 63g
Hiilihydraatit 11g
Rasvaa 7g

Olen kohta pussillisen adamsbrotin pastaa syönyt, 63g/100g proteiinia.

Ravintosisältö / 100g kuiva-ainesta
Energiaa 357 kcal
Proteiinia 63g
Hiilihydraatit 11g
Rasvaa 7g

Mimmosta on? Tilasitko adamin sivuilta vai saiko jostai kaupasta. Ja kyllä kiinnostaa, aidosti vähähiilarinen pasta! Leipäjauhot myös tosi kova sana

Mimmosta on? Tilasitko adamin sivuilta vai saiko jostai kaupasta. Ja kyllä kiinnostaa, aidosti vähähiilarinen pasta! Leipäjauhot myös tosi kova sana

Sivuilta tilasin ja tulen jatkossakin tilaamaan. Joo, itsekin olen tuota leipäjauhoa miettinyt, täytyy ensi kerralla ottaa sitäkin. Pizzapohjaa olen myös kokeillut ja sekin on kyllä toimiva.

Lasseee onko tuo minkä makuista tuo pasta?
Ja minkälaisessa muodossa toi pizzapohja on tol paketis?

Tuntuu et ite on hankala sanoa miltä se maistuu, ku on tullu kokeiltua vaikka mitä. Sanotaanko näin, että täytyy tilata lisää ensi kerralla, sen verran hyvin maistuu kyllä. Pizzapohja oli jauheena, lisäsin vaan nesteen ja annoin kohota hetken ja sit levitin pellille ja täytin sen, oli kyllä paljon helpompi valmistaa kun joku muna+lese+jauho -setti yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom