Proteiinia aamiaisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Teuvo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Nyt tuo ruokavalio alkaa olemaan muuten hyvin hanskassa (ainakin omasta mielestä), mutta aamiainen askarruttaa. Miten paljon aamiaisen tulisi sisältää proteiinia, ja missä muodossa sen syötte?? Nyt aamiaiseni koostuu lähinnä puurosta, ruisleivästä ja kalkkunaleikkeestä...Mitä lisää??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Otappa vaikka purkki maajilmankuulua rahkaa. Ananasta kylkeen ja ääntä kohti :kuola:. Tuohon sekaan voi vielä helposti upottaa puurohiutaleet joukkoon ja :kuola: lisääntyy :). Tuosta rahkasta löytyy n määrä threadeja joten selaile vaikka niitä läpi niin löydät vaihtoehtoja jotka sinua miellyttää.

Purkillinen raejuustoa nostaa minkä tahansa aterian proteiinimäärää melkoisesti. Käy myös hyvin aamupalalle.

Aamusella itse paistelen 5 munan hässäkän + proteiinipaukku + puuro + kahvia.

Tolla sitten pärjääkin sen 2-3 tuntia ja taas syömään.....

;)

Edit: Monesti syön myös 2-3 sataa grammaa jauhelihaa heti aamusta. Olen lihan orja, suorastaan koukussa siihen. :D

Tuossa olen miettinyt sitä että aamulla kun herää on ainakin 8h viime kerrasta kun olen saanut proteiinia. Niin olisiko esim. 10g hydrolysoitu+20g tavallinen hera aamupalan yhteydessä hyvää paketti?

Tänä aamuna söin:
Purkki tonnikalaa
banaani
100g kaurahiutaleita
1/2 litraa maitoa
10 ml rypsiöljyä

protskua yhteensä 60 grammaa, energiaa 900 kcal.

Purkki Ehrmannin rahkaa, siinä on aamupalalle proteiinia! Tosin kannattaa aika varovasti käyttää tuota rahkaa, se on niin Saatanan hyvää, että sitä pitää olla syömässä koko ajan.

Tomi sanoi:
Purkillinen raejuustoa nostaa minkä tahansa aterian proteiinimäärää melkoisesti. Käy myös hyvin aamupalalle.
Jep, ja menee hyvin puuron päällä.

Jep

Mike sanoi:
Otappa siihen puuron määrästä riippuen noin 20-30 grammaa heraa.

Juu, taidankin alkaa lisäämään puuroon heraa. Ja jos puuro ei aina maistu, niin se korvataan raejuustolla.

Tämäkin alkaa olemaan selvää. Kiitos...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Nyt dietillä ollessa on seuraavanlainen aamupala:

250 grammaa lidlin rahkaa
1,5 dl kaurahiutaleita
0,5 dl leseitä
pari ruokalusikallista pellavansiemeniä
sopivasti sokeritonta mehukeittoa.

Tällä jaksaa hyvin jokusen tunnin ja ei ole juurikaan "tyhjiä" kaloreita, jos ei ole dietillä niin tohon vois lisätä vaikka pari keitettyä tai paistettua munaa tai tonnikalapurkin tai raejuustoa noin esimerkkinä.

Mulla menee 1 litra maitoa aamiaisella. 2,5 dl puuroon sekoitettuna ja loput sitten lasin kautta. Eli proteiinia n. 33 g. 20% heraa ja 80% kaseiinia. :kuola:

Perskele kun ei vatsa kestä tota maidon juomista lasillista enempää kerralla, se ois hyvä välipala ennen sapuskaa duunissa ja ois ainakin vaivaton ottaa mukaan ja nauttia...

Niinkuin Tomi edellä sanoi: Se raejuusto on kova sana.
Ihan näin aamupalasta kun puhutaan niin lisäsin kerran kaurapuuroon heraproteiinia. Tuli melkoisen makusta evästä...

Meitsi on saakelin huono syomaan aamupalaa. Ei vaan safka maistu siihen aikaan paivasta. Nykyaan oon sitte kolmen leivan ja kahvin lisaksi pistanyt naamaan drinkin, joka tehdaan heittamalla banaani-rahka-Pure Whey-maito tsydeemi tehosekottimella sekasin. Hyvaa ja toimii kuin junan vessa! :D

Suositut

Back
Ylös Bottom