Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu juustosta, vähärasvaisissa juustoissa proteiinia ~30 g/100 g. Paras juusto proteiinilähteeksi on tiestysti raejuusto, rasvaa ~2 % ja proteiinia rapiat 30 g/100 g.abine sanoi:onko juusto muuten hyvä protskun lähde kun 12 g 100 g juustoa, ei mun mielestä mut jossain sanottiin että olis niin hyvä. :curs:
AnaMaki sanoi:Paras juusto proteiinilähteeksi on tiestysti raejuusto, rasvaa ~2 % ja proteiinia rapiat 30 g/100 g.
Sorry, painovirhe. Piti laittaa ~30 g/purkki (200 g). ;)batbug sanoi:Missä raejuustossa on noin paljon proteiinia?
Ingmanin raejuustossa ei ainakaan ole kuin 16g proteiinia / 100g. :jahas:
No morjens sun aamiaiselle! Ootko laskenu ravintoarvoja tai kalorimäärää?
Oikeestaan syön 3 pääruokaa...koulussa puol 12 aikaan(pääruoka, pari leipää, 2 lasia maitoo +jälkkäri)HHOH!, Sähän syöt ku hevonen! .
Millane pääruoka päivällisellä... villisika
Pulla sanoi:Meitsi on saakelin huono syomaan aamupalaa. Ei vaan safka maistu siihen aikaan paivasta. Nykyaan oon sitte kolmen leivan ja kahvin lisaksi pistanyt naamaan drinkin, joka tehdaan heittamalla banaani-rahka-Pure Whey-maito tsydeemi tehosekottimella sekasin. Hyvaa ja toimii kuin junan vessa! :D
Herkkuperseille 384 kcal
hh/p/r - 41/40/8
- 250 g rahkaa
- 1 dl mustikkamehua
- 2 tl makeutusjauhetta
- 30 g AllBran-hiutaleita
- 1 rkl paahdettuja auringonkukansiemeniä
Sekoita rahka, mustikkamehu ja makeutusjauhe kulhossa kunnolla sekaisin. Lisää AllBran-hiutaleet ja auringonkukansiemenet.
Kohta I.S.O sanoi:by the way tietääkö kukaan jotain webbiä jossa ois hyvä ravintosisältötaulukko jonka sais kopsattua vaikka näytönsäästäjäks!!!!!!!?
IJK sanoi:Tosta ei kyllä 40g prot saa millään, joko B&K tai minä laskee päin helvettiä