Eikä painoa saa alaspäin muutakun sillä samurain itsekurilla
Kaikki olennainen sanottu.
E: mua kyllä lohdutti tieto siitä että "siat joita ruokittiin kookoksella, laihtuivat."
Joo se oli vekkuli, tais tosin olla lehmiä. Lehmien rehut suurustettiin kookoksella (siis filippiineillä niitä sattuu oleen pikkasen paremmin saatavilla, Ts00nami: 1.8kr/kookos = 20centtiä tsipale) ja lehmänperkeleet laihtu.
E": miten/millasia määriä vedit kookosta(kermaa/maitoa/öljyä?) kun sanoit bulkannees sillä ja kuitenkin kiristyit? Kalorijakauma?
Vedin sitä WorldFoods(??? en muista brändiä, semmonen haaleanvaalean värinen luomupurkki) luomukookosmaitoa (lukee Organic kyljessä, saa cittareista) yhden purkin päivässä. Sen lisäksi sitten söin ihan sikana jauhelihaa/hirvenlihaa ja hiilarit otin kasviksista ison salaatin muodossa. Tää oli sitä GTG kulta-aikaa, eli vedin joka päivä ennen ruokailua 2-3x2-3 kahden kuulan tempausta ja jotain leveripitoja ja sen jälkeen sitten syöpöttelin. Eli mun treeni ei varsinaisesti ollu mitään kuluttavaa missään välissä. Muistaakseni kerran viikkoon tein jotain intensiivistä, tyyliin kahvakuula/hyppynarutabataa.
Ite vedän ennen reeniä yleensä smoothien jossa 1-2 kiiviä, 1 banaani, ananas/appelsiini mehua, jäisiä mansikoita/mustikoita ja sitten pari mintunlehteä!
Mulla karstaa toi fruktoosin määrä kun on mehuakin seassa. Varsinkin jos tohon ei tule prodea tai rasvaa, en näe mitä toi sitten loppupeleissä palvelee. Se tosin liittyy mun tietämättömyyteen siitä miten nopeasti ja tehokkaasti fruktoosi buustaa treeniä.
Toi sopii hyvin aamupalan kanssa juomaksi, esim. Pekonia 4-10 siivua + 5 kananmunaa pekoninrasvassa paistettuna + toi smoothie niin siinä on helvetin hyvä aamupala imo, varsinkin jos vetää reenit parin tunnin päästä löytyy energiaa voi unohtaa boosterit.
Jaiks, fruktoosia JA rasvaa meleko iso pläjäys. Ei makrojen erottelulla ysärin mukaan ollu merkitystä, mutta ite en ainakaan vielä oo valmis lähteen tohon. Jos syön rasva-aterian, niin teen näitä Ferriksen (Ja Slizzardmanin!!!!!) suosittelemia hackejä kuten sirotan teelusikallisen kanelia päivän ekaan ateriaan jne, ja juon puolidesiä-desin jotain greippi/lime tai sitruunamehua ennen ruokailua. Hifiä.
Oonko helvetin väärässä vaiko eikö Paleossa saa muka syödä Banaania? eikös pointti ole ottaa hiilarit hedelmistä ja marjoista sekä kasviksista?
Saa, mutta sitä ei suositella sen verensokeria nostattavan vaikutuksen takia. Parhaat paleonyrkkisäännöt on munsta
1) Syö kausiluontoisesti (suomessa talvella ei ole saatavilla appelsiineja, käytä järkeä, älä saivartele)
2) Jos sitä täytyy prosessoida/kuumentaa/keittää/paistaa se ei ole paleoa (liha/kana/kala = salmonella/madot, käytä taas järkeä)
Ja sit ne idon höpöhöpöt jotka ei IF-soturille päde:
3) Älä syö itseäsi täyteen mutta älä päästä nälkää tulemaan