SIC, kun olet lukenut sen etkä hyödy siitä enään, niin vaihda mun kans primal blueprinttiin? Vaikka lainaksi. En nimittäin jaksa PDFänä lukea tuota PSää.
Joo vaihdetaan lainaksi sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SIC, kun olet lukenut sen etkä hyödy siitä enään, niin vaihda mun kans primal blueprinttiin? Vaikka lainaksi. En nimittäin jaksa PDFänä lukea tuota PSää.
Joo vaihdetaan lainaksi sitten.
Annappa lyhyt tiivistelmä 4 hour bodysta. Mainoksessa luvataan kuu ja aurinko taivaalta joten herää helposti epäilykset jenkkihöpönpöppööstä. Onko Ferriksellä jotain mullistavaa ja käänteentekevää tietoa vai mistä on kyse?Öörtti oli kärppänä ja nappas PBn. Mulla tosin on Ferriksen 4 hour body ja Beyond Brawni, mutta ne molemmat on semmosia opuksia että jos viikonkin joutuu olemaan ilman niin tulee orpo olo. :D
Täytyy varmaan ostaa paleo solutioni.
Annappa lyhyt tiivistelmä 4 hour bodysta. Mainoksessa luvataan kuu ja aurinko taivaalta joten herää helposti epäilykset jenkkihöpönpöppööstä. Onko Ferriksellä jotain mullistavaa ja käänteentekevää tietoa vai mistä on kyse?
Itse en käytä lainkaan koska en koe sitä tarvitsevani. Proteiinia tulee päivän mittaan riittävästi ja treenin jälkeisellä aterialla bataattia tai perunaa tarpeen mukaan. Tosin en olekkaan kehonrakentaja, mutta melko kovia treenejä tulee vedettyä, enkä ole huomannut palautumisessa mitään eroa palkkarilla tai ilman.Mitä käytätte palautusjuomana vai koetteko sille lainkaan tarvetta? (Anteeksi jos aiheesta on keskusteltu jo aiemmin)
Itse en käytä lainkaan koska en koe sitä tarvitsevani. Proteiinia tulee päivän mittaan riittävästi ja treenin jälkeisellä aterialla bataattia tai perunaa tarpeen mukaan. Tosin en olekkaan kehonrakentaja, mutta melko kovia treenejä tulee vedettyä, enkä ole huomannut palautumisessa mitään eroa palkkarilla tai ilman.
Mitäs sitä keksisi kouluun evääksi jos haluaa just viljoja välttää?
Whole30 challenge
Olen vetänyt tota pari viikkoa joskus ja oli kyllä aivan mahtava olo. Huomenna pitäisi startata uudestaan ja koitan jos selviäisin sen kuukauden tällä kertaa... Aika samanlainen mun ruokavalio on nytkin, mitä nyt maitotuotteita tulee välillä ja alkoholia ja makeutusaineita myös silloin tällöin. Vaikeinta onkin varmaan luopua light-kolasta ja viinistä, mutta jos tekee niin tekee sitten kunnolla
Ja jos menee sormi suuhun, niin täältä vaan randomilla resepti ja pata kuumaksi. Tuo whole30 on kyllä loistava kikka päästä kerralla sisään paleoon. 30 päivässä pitäs kaikenmaailman vierotusoireetkin lieventyä. Näin ainakin totesi Ido.
Mä olen viime aikoina syönyt aika rennosti ja sen todellakin huomaa olossa :( Samanlainen olo kuin joskus silloin kun söin ilman mitään rajoituksia, ts. turvotus päällä 24/7.