Pistän nyt taas kerran ruokavalioni remonttiin. Olisi kiva kuulla kommentteja seuraavanlaisesta sähläyksestä.
1.
Manteleita tai pekaaneja 70g = 1dl (
Maapähkinää paskempaa siementä/papua saat hakea)
Maito 1dl kevyt (
5dl maitoa on aika paljon = insuliinipiikki, mutta en tiedä onko se myytti jo murrettu. Sisson ois varmasti pienemmän dosen kannalla, Idon mielestä maito heivattais helvettiin. Jos jätät maidon pois, syö vaikka yks kananmuna enemmän.)
2 kananmunaa
kurkkua/
lehtivihreää oman mielen mukaan (
Otin pois tomaatit ja porkkanat(!!!) hiilarin takia, porkkana varsinkin on aika tärkkelyspitoinen vihannes, jättäisin sen aamusta pois ja siirtäisin treenin jälkeiselle safkalle.)
2.
Riisi 1dl / 85g (
Onhan tämä valkoista? Valkoinen riisi on gluteenitonta. Se ei ole primaalia eikä paleoa, mutta treeniä 1.5-2h edeltävässä ateriassa se on omiaan tuomaan tehoja. Siltikin vaihtaisin tämän joko perunaan tai bataattiin niin vois sanoa että "tämä on sitä primaalia" vaikka tosipuheessa sillä ei nyt niin kauheasti merkitystä ole, vasta-aineita saat muistakin ruoista.)
Broileri / Lohi / Pihvi tmv.
Maito 1dl (Mikä tää maitojuttu on? Sanoisin että tottumuskysymys.
)
tomaattia / Kurkkua / paprikaa
Treenin jälkeen 1,5dl heraa, banaani (
Suosittelisin että syöt treenin jälkeen ihan oikean ruoan, vaikka ruoka numero dos ois tän paikalla ja vice versa. Buusteriksi bansku ja hera, palkkariksi safka.)
Iltasella jossain vaiheessa toinen dl pähkinöitä (
Oikeita pähkinöitä;))
Noista tulisi minun annoksilla n.2100kcal mikäli oikein laskin. Tarkoitus on tiputella vielä viitisen kiloa painoa, olen nyt 80kg/175cm. Lihaa en pyri keräilemään, se tuntuu muutenkin tarttuvan jopa liiaksi ja siitä on omalla kohdalla jopa ns. haittaa. treenit koostuvat lähinnä staattisista touhuista, sekä pari kertaa viikkoon tulee jonkinverran dynaamista touhua.
Lisäksi otan aamulla ennen treeniä bcaa:t. eli bcaa -> treeni -> herat + bansku -> ateria 1. -> ateria 2., sekä johonkin väliin tuo toinen desi pähkinöitä.
(
Ainiiiiiiiin ku sä vedät noita aamutreenejä! Okei, no jokatapauksessa palkkariksi pitäs vetästä ruokaa mun mielestä.)
Pyrin vaihtelemaan myös banaanin marjoihin kun niitä sattuu olemaan.
ChildInTime vois ainakin heittää kommenttia. Lämpesin tolle valkosen riisin idealle jostain syystä, vaikka sitä ehkä saatat solvatakin :P