Presidentinvaalit 2012

Jotenkin musta tuntuu, että Dragon ei kyllä taida olla humanisti... On kuitenkin tuo perinnöllisyys ja populaation evoluutio sen verran hyvin hallussa.

Minun mielessäni selvä humanisti: Perustan väitteeni siihen, että jaksaa vääntää ylivoimaista, aggressiivista, nimimerkkien armeijaa vastaan hermostumatta. (tai ainakin sitä näyttämättä). Päivästä toiseen. Se on humanismiä, jos joku. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin musta tuntuu, että Dragon ei kyllä taida olla humanisti... On kuitenkin tuo perinnöllisyys ja populaation evoluutio sen verran hyvin hallussa.

Oletko muuten Dragon saanut gradun pakettiin? Muistaakseni sinulla oli se roikkumassa, jos pieni offtopic sallitaan.
 
Minun mielessäni selvä humanisti: Perustan väitteeni siihen, että jaksaa vääntää ylivoimaista, nimetöntä, nimimerkkien armeijaa vastaan hermostumatta. (tai ainakin sitä näyttämättä). Päivästä toiseen. Se on humanismiä, jos joku. :D


Mustakin Dragon on selkeä nykyaikainen humanismin kannattaja tai ainakin humanististen tieteiden opiskelija kun jaksaa vääntää aatteista ja elämänkatsomuksesta siihen malliin ettei normi jampat inhimillisillä kyvyillään jaksa edes lukea niin pitkiä tekstejä kuin mitä Dragon vastailee kaikille :D
 
Nämä vaalit olivat markkinoinnin voitto sosiaalista mediaa vastaan ja laumapaniikin luovutusvoitto järjestä.

Pekka Haavisto maksoi Facebookille jo ensimmäisellä kierroksella 30t euroa. Hän oli siinä aivan omassa kastissaan muihin ehdokkaisiin verrattuna. Ja ilmeisen kannattavaa se olikin. Kukaan muu ei ymmärtänyt markkinoida niin voimakkaasti Facebookissa tai muussa sosiaalisessa mediassa.

Jatkossa tulemme näkemään samanlaista markkinointia myös muilta ehdokkailta. Tosin nämä vaalit osoittivat, että näkyvyys sosiaalisessa mediassa on vain näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Ostettua tai aitoa. Se ei käänny välttämättä todelliseksi kannatukseksi.

Sosiaalisessa mediassa voidaan myös luoda harha siitä mitä todellisuus on. Ihan itse aiheutettuna valitsemalla vain sellaiset ryhmät, jotka ovat samaa mieltä tai sitten ulkoiselta taholta näyttämällä vain se mitä halutaan (esim moderoimalla/sensuroimalla).

Kannattaa muistaa, että Facebook tekee satoja miljoonia omistajilleen joka vuosi. Mainontaa ja markkinointia. Ja kenen leipää syöt sen lauluja laulat.. Nämä vaalit olivat mahtava mainoskampanja Facebookille ennen kuntavaaleja!
 
Timba79, olen täsmälleen saman asian kirjoittanut jo aikaisemmin. Joko sulla on huomattavia vaikeuksia ymmärtää kirjoitettua tekstiä tai sitten et vaan tahdo edes yrittää ymmärtää mitä kirjoitan sulle. Väännetään rautalangasta, niin ehkä tämä selviää sinullekin.

Jos täällä aina ja joka ketjussa alkaisi pitämään jotain täysin cleania linjaa, niin ei sitä todellakaan jaksaisi seurata koko keskusteluja. Itse mainitsin jossain täällä että minä lihaa syövänä heterona en äänestä vihreää homoa ja jos se nyt sitten jonkun tunteita niin kovasti loukkasi, niin pyydän anteeksi.
Tummenettu kohta ei ole ongelma, jos se jotakuta loukkaa niin voi voi. Mä en tästä ole edes valittanut. Jos et halua äänestää homoa, niin sitten et äänestä homoa. Valintaperusteena ihan validi.

Mutta mä olen täällä pääsääntöisesti KESKUSTELIJA ja moderoin siinä sivussa. Tänne on aina kuulunut vähän ronskimmat jutut, siis tälle foorumille.
Kuten ne "vitun viherhinttari" -kirjoittelut... Tämä ei ole ronskia juttua vaan puhdasta seksuaalivähemmistön ivaa ja pilkkaa. Mä en tiedä loukkaavampaa sanaa homoseksuaalille kuin "hintti" tai "hinttari". http://ranneliike.net/artikkelit.php?alue=homo

Ottaisitte Sauli the Suuresta mallia, tuskin hänen kamppanjansa olisi kovinkaan hyvin mennyt, jos pääargumentteinaan olisivat olleet:
- "Niin, minä nyt vähän ihmettelen Pekka, että luuletko suomen kansan todellakin tahtovan kaksi hinttaria maata johtamaan?"
- "Mitä sinä viherhinttari talousasioista tiedät? Minä olin sentään EKP:n korkealla pallil... eikun siis jakkaralla, pääsikin livahtamaan hintti-ilmaus."
- "Niin minusta presidentin pitää toimia vienninedistäjänä, enkä usko, että YK hommissa ollut hinttari olisi kovinkaan hyvää mainosta suomelle."

On se nyt saatanan ihme jos tässä asiassa pitäisi sitten ollakkin jotenkin täysi poikkeus. En mä ymmärrä Dragon että mikä sua tässä nyt häiritsee jos kaikki ei ole niin kovin homoystävällisiä.
Mua ei häiritse se, että pakkotoiston presidentivaalikeskustelu ei ole kovin homoystävällinen, mua häiritsee se, että avoimen homovihamieliset kommentit tuntuvat olevan täysin normaalia keskustelua ylläpidon ja moderaattoreiden mielestä.

Ja jos mun linja moderaattorina tai keskustelijana ei miellytä tai häiritsee sinua tai jotain muuta, niin pistäkää Mikelle meiliä/privaa tai painakaa report bad post -näppäintä. Kyllä mä sitten ojennuksen saan jos siihen katsotaan tarvetta olevan. Hyvin simppeliä. En mä jaksa yrittää täällä kaikkia miellyttää koska se on 100% täysin mahdotonta.
Mun mielestä sinä ja muut modet + ylläpito on hoitanut pääsääntöisesti hommansa hyvin, tämän ketjun lipsuminen foorumin sääntöjen rajamailla ja yleisten käytöstapojen puuttuminen mua lähinnä sapettaa.
 
Joo en ole humanisti, vaikka lyhyt sivuaine filosofiasta onkin - sekin pääasiassa tieteenfilosofiaan suuntautuen, ei yhteiskunnallisiin tai vastaaviin. Biologiasta koitan tässä valmistua parhaillaan, alkaa tulla kiire kun luonnontieteellisen tiedekunnan dekaani(fyysikko) tahtoisi mielellään lakkauttaa koko biologian laitoksen täältä Joensuusta.

Oletko muuten Dragon saanut gradun pakettiin? Muistaakseni sinulla oli se roikkumassa, jos pieni offtopic sallitaan.
Tässä pitäisi aloitella just mutta kun biokemian alan ihmiset tahtoo lähteä täältä Joensuusta, enkä ole saanut ketään vielä ohjaamaan. Proffa lähti Kuopioon ja toinen(nainen) Saudi-arabiaan opettamaan lääkäreitä. Katsotaan jos tuo jäljellä oleva opettaja on kiinnostunut, jos ei niin pitää kai tehdä joko kasvibiokemiasta tai fysiologiasta. Kunhan nyt vaan pääsee jotain labraan pipetoimaan.

Tämä varmaan selkeyttää:

13911059.jpg
 
Timba79, olen täsmälleen saman asian kirjoittanut jo aikaisemmin. Joko sulla on huomattavia vaikeuksia ymmärtää kirjoitettua tekstiä tai sitten et vaan tahdo edes yrittää ymmärtää mitä kirjoitan sulle. Väännetään rautalangasta, niin ehkä tämä selviää sinullekin.


Tummenettu kohta ei ole ongelma, jos se jotakuta loukkaa niin voi voi. Mä en tästä ole edes valittanut. Jos et halua äänestää homoa, niin sitten et äänestä homoa. Valintaperusteena ihan validi.


Kuten ne "vitun viherhinttari" -kirjoittelut... Tämä ei ole ronskia juttua vaan puhdasta seksuaalivähemmistön ivaa ja pilkkaa. Mä en tiedä loukkaavampaa sanaa homoseksuaalille kuin "hintti" tai "hinttari". http://ranneliike.net/artikkelit.php?alue=homo



Mua ei häiritse se, että pakkotoiston presidentivaalikeskustelu ei ole kovin homoystävällinen, mua häiritsee se, että avoimen homovihamieliset kommentit tuntuvat olevan täysin normaalia keskustelua ylläpidon ja moderaattoreiden mielestä.


Mun mielestä sinä ja muut modet + ylläpito on hoitanut pääsääntöisesti hommansa hyvin, tämän ketjun lipsuminen foorumin sääntöjen rajamailla ja yleisten käytöstapojen puuttuminen mua lähinnä sapettaa.


Mä en ehdi nyt alkaa vastaileen tuonne "väliin".

Ehkä täällä on ollut viestejä, joita ois voinut jättää itsekin kirjoittamatta ja jotain olisi ehkä voinut jopa deletoidakkin. Sitä vaan nyt ei ole tehnyt kukaan muukaan, joten turha tätä sen enempää on mun niskaan kaataa vaikka homoläppää täällä olenkin heittänyt. Kyllä täällä ennenkin on modet dellanneet toistensa viestejä muiden mukana jos tarpeen ja näin tehdään jatkossakin.

Mun kirjoittelut tässä tai muussakaan ketjussa ei ole mikään tämän foorumin ylläpidon tai moderaattorien linja. Jos mä kirjoittaisin MOD-tageilla tänne jotain aiheesta, niin sitten sen voisi niin tulkita. Yleisessä keskustelussa olen keskustelija siinä missä joku muukin.

Eli kuten sanoin, jos mun sanomiset tai tekemiset ei miellytä, siitä voi sitten reklamoida minua ylemmälle taholle.

Kovin kovin herkkähipiäisiä täällä tunnutaan olevan ja ihan yleisesti nämä loukkaavat ilmaisut ja ns. vihapuheet yms. alkaa saada aivan liian isot mittasuhteet. Kohta uskalla keskustella kukaan mistään tai vähänkään heittää huumoria tai jopa provosoitua ettei ole tyyliin virkavalta kimpussa.

Ihan oikeasti, relatkaa pikkusen.

Mun puolesta saa olla tässä tämä aihe, pyrin tästedes välttämään itse homojuttujen heittämistä täällä kun tämä tuntuu niin vakava aihe olevan. Ja en sitten vetänyt herneitä nenääni. Vaan ei jaksa mielenkiinto riittää vääntää tästä aiheesta tämän enempää.
 
Kurren ja Makin Niinistö -kappale :D




:offtopic:
Luojan kiitos, että tämä "juosten kustu räpellys", julkaistiin vasta vaalien jälkeen. Maki Kolehmainen kehui vaalivalvojaisissa, Ylen haastattelussa, tehneensä Kurrelle tämän biisin. Tuli kuulemma suoraan studiosta, hirveellä kiireellä--->BIISIÄ OLIS EHKÄ KANNATTANUT VIELÄ JÄÄDÄ VIILAAMAAN.

HIRVEÄÄ PASKAA
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:offtopic:
Luojan kiitos, että tämä "juosten kustu räpellys", julkaistiin vasta vaalien jälkeen. Maki Kolehmainen kehui vaalivalvojaisissa, Ylen haastattelussa, tehneensä Kurrelle tämän biisin. Tuli kuulemma suoraan studiosta, hirveellä kiireellä--->BIISIÄ OLIS EHKÄ KANNATTANUT VIELÄ JÄÄDÄ VIILAAMAAN.

HIRVEÄÄ PASKAA
:face: En löydä sanoja tuon biisin kuvaamiseen :face: Kuinkahan paljon Niinistö tuntee häpeää tuosta.....
 
Joo en ole humanisti, vaikka lyhyt sivuaine filosofiasta onkin - sekin pääasiassa tieteenfilosofiaan suuntautuen, ei yhteiskunnallisiin tai vastaaviin. Biologiasta koitan tässä valmistua parhaillaan, alkaa tulla kiire kun luonnontieteellisen tiedekunnan dekaani(fyysikko) tahtoisi mielellään lakkauttaa koko biologian laitoksen täältä Joensuusta.
Eiköhän tuo Kuopion ja Joensuun yhdistyminen johda välttämättä laitosten karsintaan? Siellä on kuitenkin aika paljon laitoksia pieneen yliopistoon, ja kannattaa fokusoitua muutamaan ydinalueeseen. Ja kun tuo valtion rahoitus on mitä on, niin tilanne suosii niitä laitoksia, jotka pystyvät hankkimaan ulkopuolista rahaa parhaiten. Eli kemia, fysiikka ja tietojenkäsittely.
 
Menee vähän OT mut miksi homo läppää ei sais heittää? Heitetäänhän valkoisesta lihaa syövästä heterostakin läppää ja esim, tummista mamuista heitetään läppää. Miksi homoilla pitää olla erikoisoikeus ettei heistä sais heittää läppää? Jos joku on niin pikkusieluinen et läpänheitosta suuttuu niin kandeisko vilassa vaikka peliliin ja miettiä et tarviiko joka kirjoitukseen puuttua.

Toki suora päänaukominen ei ole asiallista mutta kun pään aukojia aina kuitenkin löytyy.

Tuosta homojen lisääntymisestä vielä sen verran et kun siitä on väännetty monta sivua niin kuvitellaan tilanne jossa viisi homoparia (eli viisi miesparia) laitetaan autiolle saarelle jossa on ihanteelliset olosuhteet elämälle eikä ruokakaan lopu kesken, ainuu et saarelta ei pääse mihinkään eikä sinne pääse ketään. Kauanko luulette että homo yhteiskunta toimii? Veikkaa että sadan vuoden päästä siellä ei asu enään ketään. Ja kun taas laitetaan samalle saarelle viisi heteroparia niin suurella todennäköisyydellä siellä asuu pieni ihmiskunta sadan vuoden päästä.

Mitä tästä opimme? Sen että homot eivät voi lisääntyä luonnollisella tavalla ilman ulkopuolisten apua, ja silloinhan homous ei ole normaalia tämän teorian mukaan. Ja että joku vääntää tästäkin ettei kaikki heterotkaan voi/halua lisääntyä niin kyllä totta. Mutta heteroilla on kuitenkin tarvittavat välineet lisääntymiseen ja heille se on mahdollista.
 
Antakaa jo homojen olla. Ei ole luonnollista veivata punttejakaan ja mennä posettelemaan tekorusketuksessa lavalle, ja jos vapaiden painojen puolelta henkilöt siirrettäisiin autiolla saarelle niin tuskin ne lisääntyisivät keskenään ellei elixia salin henkilöitä kutsuttaisi mukaan karkeloihin. So what. :)

Tietääkö kukaan milloin Embusken dokkari vaalikiertueesta tulee telkkarista, en todellakaan halua missata sitä.
 
Tuosta homojen lisääntymisestä vielä sen verran et kun siitä on väännetty monta sivua niin kuvitellaan tilanne jossa viisi homoparia (eli viisi miesparia) laitetaan autiolle saarelle jossa on ihanteelliset olosuhteet elämälle eikä ruokakaan lopu kesken, ainuu et saarelta ei pääse mihinkään eikä sinne pääse ketään. Kauanko luulette että homo yhteiskunta toimii? Veikkaa että sadan vuoden päästä siellä ei asu enään ketään. Ja kun taas laitetaan samalle saarelle viisi heteroparia niin suurella todennäköisyydellä siellä asuu pieni ihmiskunta sadan vuoden päästä.

Nimim. Rokulia uudessa elokuvassaan "Rokulia ei vaan tajuu".

Edit. Mäkin haluan. Kuvitellaan tilanne jossa viisi heteroparia laitetaan autiolle saarelle joka on täynnä suuria petoeläimiä, malariahyttysiä, purkautuva tulivuori sekä superteknologiaa omistavan avaruusoliorodun edustajia jotka ovat homoja eivätkä suostu jeesimään muita kuin homoja. Kauanko luulette että heteroyhteiskunta selviää? Jos olisi laitettu viisi homoparia, todennäköisesti avaruusoliot olisivat pelastaneet heidät sekä antaneet heille kuolemattomuuden joten 100 vuoden päästäkin siellä olisi ihmisiä.
 
Nimim. Rokulia uudessa elokuvassaan "Rokulia ei vaan tajuu".

Edit. Mäkin haluan. Kuvitellaan tilanne jossa viisi heteroparia laitetaan autiolle saarelle joka on täynnä suuria petoeläimiä, malariahyttysiä, purkautuva tulivuori sekä superteknologiaa omistavan avaruusoliorodun edustajia jotka ovat homoja eivätkä suostu jeesimään muita kuin homoja. Kauanko luulette että heteroyhteiskunta selviää? Jos olisi laitettu viisi homoparia, todennäköisesti avaruusoliot olisivat pelastaneet heidät sekä antaneet heille kuolemattomuuden joten 100 vuoden päästäkin siellä olisi ihmisiä.

En tajua tätä, siis jos heterot pystyy lisääntymään vielä tässä evoluution vaiheessa keskenään, ja homot ei, niin mitä nämä ajatusleikit oikein tarkoittaa? Jos mä nyt jotain ymmärrän, niin homous on täysin luonnollista biologisesti vasta sitten, kun mies pystyy synnyttämään, toisen miehen toimesta. Eikös jokaisen lajin päämäärä ole turvata sen jatkuvuus?

Over and out.
 
Nimim. Rokulia uudessa elokuvassaan "Rokulia ei vaan tajuu".

Edit. Mäkin haluan. Kuvitellaan tilanne jossa viisi heteroparia laitetaan autiolle saarelle joka on täynnä suuria petoeläimiä, malariahyttysiä, purkautuva tulivuori sekä superteknologiaa omistavan avaruusoliorodun edustajia jotka ovat homoja eivätkä suostu jeesimään muita kuin homoja. Kauanko luulette että heteroyhteiskunta selviää? Jos olisi laitettu viisi homoparia, todennäköisesti avaruusoliot olisivat pelastaneet heidät sekä antaneet heille kuolemattomuuden joten 100 vuoden päästäkin siellä olisi ihmisiä.

Kiitos tyhjentävästä vastauksesta josta todellisuus on aika kaukana :)

Renon fiksu ja filmaattinen vastaus riittää hyvin.

ps. Annetaan homojen olla rauhassa, eikä itsellä ole mitään ongelmia koskaan homoja kohtaan ollutkaan. Pointti oli siinä et onko homus luonnollista ja voiko se olla jatkumo elämälle erinlaisissa olosuhteissa.
 
Back
Ylös Bottom