Timba79, olen täsmälleen saman asian kirjoittanut jo aikaisemmin. Joko sulla on huomattavia vaikeuksia ymmärtää kirjoitettua tekstiä tai sitten et vaan tahdo edes yrittää ymmärtää mitä kirjoitan sulle. Väännetään rautalangasta, niin ehkä tämä selviää sinullekin.
Tummenettu kohta ei ole ongelma, jos se jotakuta loukkaa niin voi voi. Mä en tästä ole edes valittanut. Jos et halua äänestää homoa, niin sitten et äänestä homoa. Valintaperusteena ihan validi.
Kuten ne
"vitun viherhinttari" -kirjoittelut... Tämä ei ole ronskia juttua vaan puhdasta seksuaalivähemmistön ivaa ja pilkkaa. Mä en tiedä loukkaavampaa sanaa homoseksuaalille kuin "hintti" tai "hinttari".
http://ranneliike.net/artikkelit.php?alue=homo
Mua ei häiritse se, että pakkotoiston presidentivaalikeskustelu ei ole kovin homoystävällinen, mua häiritsee se, että avoimen homovihamieliset kommentit tuntuvat olevan täysin normaalia keskustelua ylläpidon ja moderaattoreiden mielestä.
Mun mielestä sinä ja muut modet + ylläpito on hoitanut pääsääntöisesti hommansa hyvin, tämän ketjun lipsuminen foorumin sääntöjen rajamailla ja yleisten käytöstapojen puuttuminen mua lähinnä sapettaa.