Presidentinvaalit 2012

En tajua tätä, siis jos heterot pystyy lisääntymään vielä tässä evoluution vaiheessa keskenään, ja homot ei, niin mitä nämä ajatusleikit oikein tarkoittaa? Jos mä nyt jotain ymmärrän, niin homous on täysin luonnollista biologisesti vasta sitten, kun mies pystyy synnyttämään, toisen miehen toimesta. Eikös jokaisen lajin päämäärä ole turvata sen jatkuvuus?

Over and out.
Lainaan tähän omaa postiani. Homoutta tuottavat geenit kyllä lisääntyvät ihan luonnollisesti keskenään.
Homous taitaa kuitenkin olla periytyvää. Minulla ei ole enää pääsyä tieteellisiin lehtiin, joten en voi laittaa linkkejä kaksoistutkimuksiin.

Pyydän anteeksi, että esitän nyt asian väärillä termeillä ja turhan yksinkertaisesti, mutta jospa se menisi vihdoinkin perille. Dragon voi tarkentaa.

Mietippä vähän genetiikkaa. Jos oletetaan vaikkapa sellainen tilanne, että homoksi syntyminen vaatii esim. 50 tiettyä geeniä. Jos nuo geenit toisaalta lisäävät syntyvyyttä merkitsevästi vaikkapa 1%/geeni, niin 49 "homous"-geeniä ei vielä tee homoa, mutta lisää noiden geenien levinnäisyyttä ja varmistaa niiden lisääntymisen geenipoolissa. Tuolloin meillä on tilanne, missä evoluutio suosii merkittävästi homoutta tuottavaa geeniperimää ja tuotta toisinaan homoseksuaaleja yksilöitä. Eli yhden ainoan ominaisuuden tuijottaminen lajien evoluutiopaineessa on todella harhaanjohtavaa. Sirppisoluanemiakin on vakava geneettinen tauti, mutta evoluutio suosii sitä tietyillä alueilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten ne "vitun viherhinttari" -kirjoittelut... Tämä ei ole ronskia juttua vaan puhdasta seksuaalivähemmistön ivaa ja pilkkaa. Mä en tiedä loukkaavampaa sanaa homoseksuaalille kuin "hintti" tai "hinttari". http://ranneliike.net/artikkelit.php?alue=homo

Mua ei häiritse se, että pakkotoiston presidentivaalikeskustelu ei ole kovin homoystävällinen, mua häiritsee se, että avoimen homovihamieliset kommentit tuntuvat olevan täysin normaalia keskustelua ylläpidon ja moderaattoreiden mielestä.

Mun mielestä sinä ja muut modet + ylläpito on hoitanut pääsääntöisesti hommansa hyvin, tämän ketjun lipsuminen foorumin sääntöjen rajamailla ja yleisten käytöstapojen puuttuminen mua lähinnä sapettaa.

Uskontokeskustelussa vissin mennään sitten ihan asialinjalla kristittyjä kohtaan?

Terv. tyhmä ja mielenvikainen sadistiseen satuolentoon uskova?
 
Uskontokeskustelussa vissin mennään sitten ihan asialinjalla kristittyjä kohtaan?

Terv. tyhmä ja mielenvikainen sadistiseen satuolentoon uskova?
Juuri näin. Kirjoitinkin joskus taannoin, että nykyään pitää olla suvaitsevainen kaikkea kohtaan, mutta uskovaisia saa morkata joka rintamalla, ja mitä enemmän pilkkaa, sen parempi. Se tuntuu olevan muotia ja yleisesti hyväksyttävää.
 
^^ Silloin kun pilkka ei satu omaan nilkkaan on kaikki sallittua. Jopa lukeneiden ja viisaiden mielestä.
 
Uskontokeskustelussa vissin mennään sitten ihan asialinjalla kristittyjä kohtaan?
Terv. tyhmä ja mielenvikainen sadistiseen satuolentoon uskova?
Katsoin searchilla muuten montako kertaa olen käyttänyt sanoja: "tyhmä" ja "mielenvikainen" loukkaavassa mielessä. Vastaukset on 2 ja 0 kpl.

Eihän siellä aina mennä asialinjalla - ketään kohtaan. Enkä ole puhdas tässä suhteessa, ei mulla ole ongelmaa myöntää, että välillä on menty ns. yli ja asiateksti on jäänyt vittuilun ja nälvimisen taakse. Mun mielestä Malloy antoi asiallista kritiikkiä mun kirjoitustyylistä ja olen pyrkinyt muuttamaan sitä asiallisempaan suuntaan monien hyvien kirjoittajaesimerkkien mukaan, joita foorumilta löytyy.

terv: moraaliton, harhaanjohdettu tieteen orja, joka ei ymmärrä totuutta ja jonka elämällä ei oikeastaan ole mitään merkitystä, joten ei ole väliä vaikka tappaisin itseni tänään.
 
Hehe,

Vedän takaisin ton kommenttini, ettei vaalit muuttaneet mitään.
Mitä vielä! Jätkät suvaitsee täysiä täällä toisiaan ja pahoittelee kirjoituksiaan!

Otettaan ryhmähali tähän vielä, ihan vaikka sillai homolla tavalla.

:)
 
Hehe,

Vedän takaisin ton kommenttini, ettei vaalit muuttaneet mitään.
Mitä vielä! Jätkät suvaitsee täysiä täällä toisiaan ja pahoittelee kirjoituksiaan!

Otettaan ryhmähali tähän vielä, ihan vaikka sillai homolla tavalla.

:)

Jep, näin toimitaan. Sellanen pieni homostelu on kivaa, se on sentään aidosti miesten puuhaa jossa naiset on vain tiellä.

Ai hitto, mun ei pitänty heittää homoläppää ja oliko tuo suvaitsevaista naisia kohtaan?

:D
 
Pointti oli siinä et onko homus luonnollista ja voiko se olla jatkumo elämälle erinlaisissa olosuhteissa.

Olen pahoillani mutta se pointti on sun päässä hukassa. Nuo keksityt hypoteettiset esimerkit ei vaan toimi, ne eivät anna mitään lisäarvoa keskustelulle eikä niillä voi todistaa mitään.
 
Olen pahoillani mutta se pointti on sun päässä hukassa. Nuo keksityt hypoteettiset esimerkit ei vaan toimi, ne eivät anna mitään lisäarvoa keskustelulle eikä niillä voi todistaa mitään.

Olen pahoillani jos pointtini on mielestäsi hukassa, mutta perustele nyt vähän paremmin mitä tuolla mun väittämällä ei voi todistaa tai mitä sillä yleensäkään pitää todistaa? Nythän puhe oli nimenomaan homojen lisääntymisestä. Vai oletko sitä mieltä että kaksi miestä voi lisääntyä ilman ulkopuolista apua?. Enkä nyt tarkoita niitä ufoja josta mainitsit.
 
Olen pahoillani jos pointtini on mielestäsi hukassa, mutta perustele nyt vähän paremmin mitä tuolla mun väittämällä ei voi todistaa tai mitä sillä yleensäkään pitää todistaa? Nythän puhe oli nimenomaan homojen lisääntymisestä. Vai oletko sitä mieltä että kaksi miestä voi lisääntyä ilman ulkopuolista apua?. Enkä nyt tarkoita niitä ufoja josta mainitsit.
Mihinkähän tuo todistelu homojen lisääntymisestä liittyy? Työmuurahaisetkaan eivät voi lisääntyä, mutta kummasti se evoluutio niiden geenejä suosii.
 
Mihinkähän tuo todistelu homojen lisääntymisestä liittyy? Työmuurahaisetkaan eivät voi lisääntyä, mutta kummasti se evoluutio niiden geenejä suosii.

Niin siis minähän kirjoitin tuolla aiemmin että homous ei ole mielestäni luonnollista koska kaksi miestä ei pysty lisääntymään. Geeneistä en ole puhunut sanaakaan. Kyse oli ainoastaan siitä voiko homot lisääntyä ja voiko homoille olla jatkumoa jos he asuisivat saarella keskenään. Vastaukseksi sain vittuilua ja typeriä kommentteja, en vastauksia itse kysymykseen.

Mutta ehkä jätän homoista keskustelun nyt viisaammille ja lukeneille suviksille jotka ei koskaan missään muodossa mollaa muita.
 
Katos kun siinä sun esimerkis olis iha sama onko siä kymmenen hetero tahi homo miestä, ne ei siä lisäänny.
Mutta jos siä saarella olis 5 naista ja 5 miestä. Olisi sitten heteroja tai homoja, todennäköisesti siellä olis elämää sadan vuodenkin päästä. Homous ei ole este lisääntymiselle.
 
Menee vähän OT mut miksi homo läppää ei sais heittää? Heitetäänhän valkoisesta lihaa syövästä heterostakin läppää ja esim, tummista mamuista heitetään läppää. Miksi homoilla pitää olla erikoisoikeus ettei heistä sais heittää läppää? Jos joku on niin pikkusieluinen et läpänheitosta suuttuu niin kandeisko vilassa vaikka peliliin ja miettiä et tarviiko joka kirjoitukseen puuttua.

.

Homot ovat tänä päivänä kuin 70-luvun Neuvostoliitto.

Ei saa arvostella. Ei saa pahoittaa mieltä.

kaikkea muutahan -varsinkin jos se koskettaa perinteisiä arvoja- saa herjata vaikka kuinka paljon.

Mannerheimia.

Kirkkoa.

jne...

aika valikoivaa tuo suvaitsevaisten suvaitsevaisuus .
 
Katos kun siinä sun esimerkis olis iha sama onko siä kymmenen hetero tahi homo miestä, ne ei siä lisäänny.
Mutta jos siä saarella olis 5 naista ja 5 miestä. Olisi sitten heteroja tai homoja, todennäköisesti siellä olis elämää sadan vuodenkin päästä. Homous ei ole este lisääntymiselle.

Ehkä minä tuossa esimerkissä kuitenkin tarkoitin heteroilla että viisi miestä ja viisi naista.
 
Mä en tyhmänä ymmärtänyt, miksi lisääntymättömyys on luonnotonta. Silloinhan helvetillisen lisääntymisen pitäis olla luonnollista. Niinkuin 10 lasta per aikuinen olis luonnollista ja 20 lasta vielä luonnollisempaa.
 
Haavisto ei olisi päässyt toiselle kierrokselle jos Soini olisi jättäytynyt pois kisasta jolloin Väyrynen olisi ollut toisella kierroksella. Hehkutuksesta huolimatta niin aika heikko tulos tuon Haaviston saalis oli. Ahtisaari-Rehn kamppailussa -94 luvut olivat 53,9%-46,1%

haavisto ei olisi ollut lähelläkään toiselle kierrokselle pääsyä, jos yhtäkään gallupia ei olisi julkistettu.

Niin moni vasuri lähti Haavistoa äänestämään, kun gallupit kertoivat hänen olevan suurin uhka Väyrysen pääsylle toiselle kierrokselle.

Ilman galluppeja mm. Lipposen äänimäärä olisi ollut paljon suurempi. Tuli lumipalloefekti.
 
Tiedeän että tarkoitit heteroja.
Huoh. Kuinkahan tän ny selittäis. sä teet tosta esimerkistä aivan utopistisen.
Jos vähä ampu yli toi edellä ollut ufo hommeli, niin sitä sillä juuri sulle yritettiin havainnollistaa.

Heteroilla ja homoilla on kummillakin edellyttykset lisääntymiseen, tarvitaan vain molempia sukupuolia.
 
Mä en tyhmänä ymmärtänyt, miksi lisääntymättömyys on luonnotonta. Silloinhan helvetillisen lisääntymisen pitäis olla luonnollista. Niinkuin 10 lasta per aikuinen olis luonnollista ja 20 lasta vielä luonnollisempaa.
No eläimet ihminen mukaanlukien on tehty lisääntymään ja jokainen eläin pyrkii lisääntymään. Se on luonnollista. Jos mitään pyrkimystä lisääntymiseen ei ole, on se musta ainakin jotenkin luonnotonta. Siksi haukuin itseänikin luonnottomaksi, koska en halua lapsia. Eikä tee yhtään pahaa myöntää sitä. Mutta heti kun aletaan puhua homoista luonnottomina, niin nouseekin kauhea älämölö. Ihan kuin luonnottomuus nyt olisi heti automaattisesti jotenkin huono asia. Ihmisellä on muista eläimistä poiketen kyky punnita haluaako lisääntyä ja punnita vaihtoehtoja, joten mun mielestä lisääntymättä jättäminen on ihan okei, oli syy sitten mikä vain. Vaikka se ei olekaan luonnollista, koska katkaisee elämän kiertokulun tämän yksilön / yksilöiden kohdalla.

E: Jatketaan vielä näin, että se ei tee susta luonnotonta, jos olet homo. Homokin voi haluta lapsia ja voi niitä toisen sukupuolen kanssa saadakin, mutta silloin ei olla enää sillä "homous" alueella. Homous kun tarkoittaa sitä, että ollaan saman sukupuolen kanssa, niin se konsepti on silloin luonnoton. Samaa sukupuolta olevat kun eivät voi saada lapsia luonnollisesti.
 
haavisto ei olisi ollut lähelläkään toiselle kierrokselle pääsyä, jos yhtäkään gallupia ei olisi julkistettu.

Niin moni vasuri lähti Haavistoa äänestämään, kun gallupit kertoivat hänen olevan suurin uhka Väyrysen pääsylle toiselle kierrokselle.

Ilman galluppeja mm. Lipposen äänimäärä olisi ollut paljon suurempi. Tuli lumipalloefekti.

Lehmätkin lentäisi, jos niillä olisi siivet. Se on helppoa syyttää ihan kaikkea muuta kuin ehdokasta, kun "epäonni" potkii.

Ja tuota samaa olisitte selittäneet Haaviston kannattajille jotka olisi jossitelleet tulosta, JOS :hyper: hän olisi pudonnut tokalta kierrokselta.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom