Presidentinvaalit 2012

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtaa Haavistoa vituttaa :D

Se että Haavisto meni toiselle kierrokselle teki kyllä presidentin vaaleista ihan täyttä homo karnevaalia, vaikkei vika suoraan Haaviston olekkaan. Yhtään ainutta vakavampaa kysymystä ei ole käsitelty julkisuudessa...huoh...

Tämä on kyllä totta, pelkkää karnevaalia koko touhu. Jaksetaan jauhaa suvaitsevaisuudesta joka päivä, onko homoilla sitten jotenkin huonot oltavat suomessa?
 
Presidentti on myös arvojohtaja.

Niinistö on selvinnyt tsunamista ja elänyt ja kärsinyt vaimonsa kuoleman, tuollaiset tapahtumat muuttavat ihmistä ja saavat ajattelemaan mikä on oikeasti tärkeää. Tämän huomaa mm. siitä miten Niinistö on lahjoittanut koko kansanedustajan palkkionsa hyväntekeväisyyteen, yhteensä 120 000 euroa. Niinistö tekee muutakin hyväntekeväisyyttä, hän mm. tukee Heikki Hurstin työtä rahallisesti. Nämä asiat kertovat minulle siitä, että Niinistöllä on oikeasti hyvä sydän. Hän antaa vilpittömästi omaisuuttaan toisille ja auttaa heikompia.

Haavisto taas toi itselleen Etelä-Amerikasta hädin tuskin täysi-ikäisen teinipojan panopuuksi.

Tuontihomo, olisi edes ollu Suomalainen perushomo mut ei, sellainen ei näköjään Haavistolle kelpaa.

Kyllä Niinistö on varmaan muutamaan kertaan miettiny mikä on elämässä oikeasti tärkeää kun on ollu pahoja paikkoja, mitkä on muuttaneet elämän suunnan pysyvästi. Jennin myötä alkoi uusi onnellinen elämä, toivottavasti on pitkä avioliitto ikäerosta huolimatta.
 
Tuo oli kyllä hieno veto. Samaten Musiikkitalon luokse Kansalaistorille lumeen tampattu iso 2 sydämen ja "Pekka" tekstin kanssa oli ihan hauska kun tuolla suunnalla kävi pyörähtämässä.
 
Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Niinistöä pelkästään sen takia, kun Haavisto on homo, vituttaa tuo saatanan hössötys suvaitsevaisuudesta, ei mun tartte suvaita homoja jos en kerran halua!
 
Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Niinistöä pelkästään sen takia, kun Haavisto on homo, vituttaa tuo saatanan hössötys suvaitsevaisuudesta, ei mun tartte suvaita homoja jos en kerran halua!

Oon täysin samaa mieltä sun ja monen muun kanssa. Kohta meillä on varmaan eläimiinsekaantuja pressana, jes :jahas: Suvaitsevaisuus, viherpiiperöt ja kaikki muu "modernius" vituttaa ihan huolella. Ei kaikkea tarvitse, eikä PIDÄ, suvaita!

Mun mielestä:
- Presidentti ei voi olla homo
- Presidentti ei voi olla nainen
- Naisten äänioikeus se vasta väärin onkin
- Lapset takaisin tehtaisiin
- Lukutaitoa ei tarvitse kuin yläluokat
- Suomi takaisin kuningaskunnaksi

Eniten mua kuitenkin vituttaa noi helvetin maanviljelijät! Pilasivat meidän hyvän ja perinteisen metsästäjä-keräilijä elämäntyylin
 
Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Niinistöä pelkästään sen takia, kun Haavisto on homo, vituttaa tuo saatanan hössötys suvaitsevaisuudesta, ei mun tartte suvaita homoja jos en kerran halua!

Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Haavistoa (pätevyyden lisäksi) siksi, että Suomen kansainvälinen maine länsimaisen demokratian ja tasa-arvon edelläkävijämaana kirkastuisi entisestään. Suomella on tällä hetkellä huikea noste maailmalla, meidän kannattais edistää tätä kehitystä eikä turhaan pelätä tulevaisuutta pitämällä epätoivoisesti kiinni joistain vanhoillisista arvoista.
 
Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Haavistoa (pätevyyden lisäksi) siksi, että Suomen kansainvälinen maine länsimaisen demokratian ja tasa-arvon edelläkävijämaana kirkastuisi entisestään. Suomella on tällä hetkellä huikea noste maailmalla, meidän kannattais edistää tätä kehitystä eikä turhaan pelätä tulevaisuutta pitämällä epätoivoisesti kiinni joistain vanhoillisista arvoista.

boldattu kohta aiheuttaa mussa suurta kuvotusta, on aiheuttanu jo siitälähtien ku koko suvaitsevaisuus, tasa-arvo ym vitun hössötys otti liian kovan nosteen. mielestäni suomen pitäisi nimenomaan päästä eroon tosta saatanan paskasta niin asiat vois lähteä rullaamaan mukavasti. suomi itsenäiseksi, tasa-arvo takas sinne missä sen pitäisi ollakkin eli tasa-arvossa. jos mä näkisin että kehitys on sitä miksi sen kuvailet niin olisin tappanu itseni jo aikaa sitten, tämä on onneksi vain kausi ihmiskunnan tulevassa historiassa. nauttikaa humanisti viherpiipertäjät ihan rauhassa vaan, katsos ku jotain asiaa viedään neutraalista tarpeeksi negatiivisen tai positiivisen puolelle niin silloin sen vastakohta ottaa nosteen ja räjähtää huippuunsa, ja sitten hiljalleen siitä tiputaan takaisin keskitasoon. näin ainakin toivon.
 
boldattu kohta aiheuttaa mussa suurta kuvotusta, on aiheuttanu jo siitälähtien ku koko suvaitsevaisuus, tasa-arvo ym vitun hössötys otti liian kovan nosteen. mielestäni suomen pitäisi nimenomaan päästä eroon tosta saatanan paskasta niin asiat vois lähteä rullaamaan mukavasti. suomi itsenäiseksi, tasa-arvo takas sinne missä sen pitäisi ollakkin eli tasa-arvossa. jos mä näkisin että kehitys on sitä miksi sen kuvailet niin olisin tappanu itseni jo aikaa sitten, tämä on onneksi vain kausi ihmiskunnan tulevassa historiassa.

Vetää melkein sanattomaksi tällaiset tekstit.. Meinasin vastata, että Suomi on paljolti juuri sen boldatun kohdan ansiosta maailman edistyneimpiä, menestyvimpiä ja sivistyneimpiä valtioita, mutta jotenkin kun lukee tuota kirjoitustasi, niin tulee sellainen hämmennyksen ja surunsekainen fiilis, että mitä vittua.. Oikeesti.. :face:
 
Vetää melkein sanattomaksi tällaiset tekstit.. Meinasin vastata, että Suomi on paljolti juuri sen boldatun kohdan ansiosta maailman edistyneimpiä, menestyvimpiä ja sivistyneimpiä valtioita, mutta jotenkin kun lukee tuota kirjoitustasi, niin tulee sellainen hämmennyksen ja surunsekainen fiilis, että mitä vittua.. Oikeesti.. :face:

taitaapi olla niin että mielestäsi suomi on edistyneempi ja sivistyneempi humanistiselta näkökannalta. ja sitä tässä kritisoin, jos mielestäsi on jotenkin erittäin ihanaa ja suomelle helvetin hyödyllistä ellei lähes pakollista saada homo presidentti niin oikeesti, kato peiliin ja vetäse se facepalm vasta sitten.
 
Kyllähän se liika hössätys tasa-arvosta ja suvaitsevaisuudesta tuppaa kääntymään itseään vastaan. Ei mitään tutkimusdataa, mutta tämän huomaa kun pitää silmät ja korvat auki. Missä ihminen, siellä syrjintää. Tätä tapahtuu jo päiväkodissa. Meidän pojat olivat ekat vuotensa varsin värikkäässä päiväkodissa. Ne ei osaa edes syrjiä ketään ihonvärin tai huonon Suomenkielen perusteella. Mutta ne osaa kyllä syrjiä toista siksi että ovat keskenään niin päättäneet tai vanhempina siksi että joku pukeutuu vasten porukan ajatusta jne jne jne. Näihin pitää puuttua, mutta ei näitä pois saada vaikka miten hössötettäisiin.

Ja kun tämä miesten ja naisten tasa-arvokin alkaa oleen kohta sitä luokkaa, että miehistä tulee syrjittyjä, niin vähän mennään metsään. /provo

Missä täällä syrjitään seksuaalivähemmistöjä noin ylipäätään? Koulussa? Siellä syrjitään kaikista mahdollisista aiheista, katso viestini alku.
 
Syrjintää ilmenee lähinnä poliitikkojen mielikuvituksessa. Jokainen tajuaa, et ei varmaan sisäpiireihin pääse yläasteella, jos kulkee verkkarit jalassa. Silloin syrjitään, mut kaikkiin noihin voi ite vaikuttaa. Aina jotain poikkeavaa syrjitään, se ei kieltämällä ja keskustelemalla lopu. Eipä muutkaan eläinlajit suvaitse kaikkea, miksi ihminen niin tekisi. En minä ainakaan. Mulle suvaitsemattomuuteen vaikuttaa omat kokemukset, esimerkiksi se, kun joka päiväinen työmatka kulkee stadin rautatieaseman läpi. Sitä nekrujen ja romanien ym. muiden alan ammattilaisten määrää. Nimenomaan hengailemassa ja möykkäämässä. Parilla kiinalaisella on SOLin työvaatteet, respect. :thumbs:
 
Vetää melkein sanattomaksi tällaiset tekstit.. Meinasin vastata, että Suomi on paljolti juuri sen boldatun kohdan ansiosta maailman edistyneimpiä, menestyvimpiä ja sivistyneimpiä valtioita, mutta jotenkin kun lukee tuota kirjoitustasi, niin tulee sellainen hämmennyksen ja surunsekainen fiilis, että mitä vittua.. Oikeesti.. :face:
Tästä tulee väkisinkin mieleen ettet ymmärtänyt mitä nahkahanska tarkoitti. Tasa-arvo sinne missä sen kuuluu olla, eli tasa-arvoon. Se on mun mielestä ihan oikein. Timba79:kin on tossa puoliläpällä heitellyt, että kohta se tavallinen suomalainen lihaa syövä heteromies on syrjitty, niin siihen tässä taidetaan olla menossa. Kaiken maailman kukkahattutädit ja -sedät kuuluttaa tasa-arvoa ja samalla suosivat positiivista syrjintää. Se ei ole mitään tasa-arvoa, vaan syrjintää. Mutta heidän mielestään varmaan oikeanlaista syrjintää. Kaikkien pitää olla tasa-arvoisia, kunhan vaan vähemmistöt on tasa-arvoisempia. Vai miten se meni? Siinä sulle tasa-arvon edelläkävijämaata. Menee hermot, kun kaikki viedään aina liian pitkälle.
 
tikkuukko sanoi:
Suomella on tällä hetkellä huikea noste maailmalla, meidän kannattais edistää tätä kehitystä eikä turhaan pelätä tulevaisuutta pitämällä epätoivoisesti kiinni joistain vanhoillisista arvoista.
No empä ole tuollaista nostetta nähnyt enkä muista ulkomaalaistenkaan sitä havainneen. Mistähän sä oikein puhut?
 
No empä ole tuollaista nostetta nähnyt enkä muista ulkomaalaistenkaan sitä havainneen. Mistähän sä oikein puhut?

Suomella on huikea "homo" ja suvaitsevaisuus noste maailmalla, ainakin kaikkien kukkahattu viherpiipertäjien mielestä :thumbs:
 
Onnistuin eilen kääntämään ainakin yhden Haaviston äänestäjän pään noilla arvojohtaja kommenteilla. Muutama muukin henkilö alkoi miettimään asiaa. Niinistöä pidetään kylmänä rahamiehenä, mutta sehän ei ole totuus.
 
Väitetään, että rasismi ja vihapuhe ovat yleistyneet Suomessa. Presidentin tulisi kannanotoissaan...

Haavisto: Tuomita rasismi jyrkästi ja vaatia vähemmistöjen aseman parantamista.


Positiivinen diskriminaatio tarkoittaa eriarvoisen suosimista. Miten suhtaudutte positiiviseen diskriminaatioon?

Haavisto: Sitä pitäisi edistää ja varata sille oma määräraha, sillä se vie kohti tasa-arvoa vähentämällä eriarvoisuutta: siinä ei suosita vaan autetaan samalle viivalle.

Rasismi pitää tuomita, mutta sen edistämiseen tarvitaan oma määräraha?

vaatia vähemmistöjen aseman parantamista

Miksi vähemmistön aseman parantamista, miksei jokaisen? Mitäs jos vähemmistö syyllistyy rasismiin, pitääkö silti asettua vähemmistön puolelle? Ei vastaa mun käsitystä tasa-arvosta.
 
Back
Ylös Bottom