Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtaa Haavistoa vituttaa :D
Se että Haavisto meni toiselle kierrokselle teki kyllä presidentin vaaleista ihan täyttä homo karnevaalia, vaikkei vika suoraan Haaviston olekkaan. Yhtään ainutta vakavampaa kysymystä ei ole käsitelty julkisuudessa...huoh...
Presidentti on myös arvojohtaja.
Niinistö on selvinnyt tsunamista ja elänyt ja kärsinyt vaimonsa kuoleman, tuollaiset tapahtumat muuttavat ihmistä ja saavat ajattelemaan mikä on oikeasti tärkeää. Tämän huomaa mm. siitä miten Niinistö on lahjoittanut koko kansanedustajan palkkionsa hyväntekeväisyyteen, yhteensä 120 000 euroa. Niinistö tekee muutakin hyväntekeväisyyttä, hän mm. tukee Heikki Hurstin työtä rahallisesti. Nämä asiat kertovat minulle siitä, että Niinistöllä on oikeasti hyvä sydän. Hän antaa vilpittömästi omaisuuttaan toisille ja auttaa heikompia.
Haavisto taas toi itselleen Etelä-Amerikasta hädin tuskin täysi-ikäisen teinipojan panopuuksi.
Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Niinistöä pelkästään sen takia, kun Haavisto on homo, vituttaa tuo saatanan hössötys suvaitsevaisuudesta, ei mun tartte suvaita homoja jos en kerran halua!
Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Niinistöä pelkästään sen takia, kun Haavisto on homo, vituttaa tuo saatanan hössötys suvaitsevaisuudesta, ei mun tartte suvaita homoja jos en kerran halua!
Mä voin kyllä ihan reilusti sanoo, että äänestän Haavistoa (pätevyyden lisäksi) siksi, että Suomen kansainvälinen maine länsimaisen demokratian ja tasa-arvon edelläkävijämaana kirkastuisi entisestään. Suomella on tällä hetkellä huikea noste maailmalla, meidän kannattais edistää tätä kehitystä eikä turhaan pelätä tulevaisuutta pitämällä epätoivoisesti kiinni joistain vanhoillisista arvoista.
boldattu kohta aiheuttaa mussa suurta kuvotusta, on aiheuttanu jo siitälähtien ku koko suvaitsevaisuus, tasa-arvo ym vitun hössötys otti liian kovan nosteen. mielestäni suomen pitäisi nimenomaan päästä eroon tosta saatanan paskasta niin asiat vois lähteä rullaamaan mukavasti. suomi itsenäiseksi, tasa-arvo takas sinne missä sen pitäisi ollakkin eli tasa-arvossa. jos mä näkisin että kehitys on sitä miksi sen kuvailet niin olisin tappanu itseni jo aikaa sitten, tämä on onneksi vain kausi ihmiskunnan tulevassa historiassa.
Vetää melkein sanattomaksi tällaiset tekstit.. Meinasin vastata, että Suomi on paljolti juuri sen boldatun kohdan ansiosta maailman edistyneimpiä, menestyvimpiä ja sivistyneimpiä valtioita, mutta jotenkin kun lukee tuota kirjoitustasi, niin tulee sellainen hämmennyksen ja surunsekainen fiilis, että mitä vittua.. Oikeesti.. :face:
Tästä tulee väkisinkin mieleen ettet ymmärtänyt mitä nahkahanska tarkoitti. Tasa-arvo sinne missä sen kuuluu olla, eli tasa-arvoon. Se on mun mielestä ihan oikein. Timba79:kin on tossa puoliläpällä heitellyt, että kohta se tavallinen suomalainen lihaa syövä heteromies on syrjitty, niin siihen tässä taidetaan olla menossa. Kaiken maailman kukkahattutädit ja -sedät kuuluttaa tasa-arvoa ja samalla suosivat positiivista syrjintää. Se ei ole mitään tasa-arvoa, vaan syrjintää. Mutta heidän mielestään varmaan oikeanlaista syrjintää. Kaikkien pitää olla tasa-arvoisia, kunhan vaan vähemmistöt on tasa-arvoisempia. Vai miten se meni? Siinä sulle tasa-arvon edelläkävijämaata. Menee hermot, kun kaikki viedään aina liian pitkälle.Vetää melkein sanattomaksi tällaiset tekstit.. Meinasin vastata, että Suomi on paljolti juuri sen boldatun kohdan ansiosta maailman edistyneimpiä, menestyvimpiä ja sivistyneimpiä valtioita, mutta jotenkin kun lukee tuota kirjoitustasi, niin tulee sellainen hämmennyksen ja surunsekainen fiilis, että mitä vittua.. Oikeesti.. :face:
No empä ole tuollaista nostetta nähnyt enkä muista ulkomaalaistenkaan sitä havainneen. Mistähän sä oikein puhut?tikkuukko sanoi:Suomella on tällä hetkellä huikea noste maailmalla, meidän kannattais edistää tätä kehitystä eikä turhaan pelätä tulevaisuutta pitämällä epätoivoisesti kiinni joistain vanhoillisista arvoista.
No empä ole tuollaista nostetta nähnyt enkä muista ulkomaalaistenkaan sitä havainneen. Mistähän sä oikein puhut?
Väitetään, että rasismi ja vihapuhe ovat yleistyneet Suomessa. Presidentin tulisi kannanotoissaan...
Haavisto: Tuomita rasismi jyrkästi ja vaatia vähemmistöjen aseman parantamista.
Positiivinen diskriminaatio tarkoittaa eriarvoisen suosimista. Miten suhtaudutte positiiviseen diskriminaatioon?
Haavisto: Sitä pitäisi edistää ja varata sille oma määräraha, sillä se vie kohti tasa-arvoa vähentämällä eriarvoisuutta: siinä ei suosita vaan autetaan samalle viivalle.
vaatia vähemmistöjen aseman parantamista