Ymmärrätkö ollenkaan minun pointtiani? Olen työni puolesta ollut paljon tekemisissä esim: Ravintolaihmisten kanssa, joiden omistamissa paikoissa käy sateenkaariporukkaa. Minulla Ei todellakaan ole mitään homoja vastaan. Metsä vaan vastaa, niinkuin sinne huudetaan...
Kertoisitko mihin törkeyksiin "metsä" on vastannut noilla
"vitun viherhinttari" huudoilla?
Sinä ITSE NOSTAT KOKO AJAN PUHEENAIHEEKSI, HAAVISTON HOMOUDEN...Tai sitten puolustaudut niitä vastaan, jotka ala-arvoista kieltä käyttävät. Anna ihmisten huudella...Keskustelu voi olla myös asiallista, ei kaikkiin ylilyönteihin voi olla vastaamassa. Se ei ole kai tämänkään ketjun tarkoitus...
Minä olen nostanut esille Haaviston homouden? Ei pidä paikkaansa, olen lähinnä vastannut huutelijoille, että onkos tämä
"vitun viherhinttariksi" - haukkuminen nyt ihan fiksua? Tätähän harrastettiin lähinnä yläasteella ja tästä mun kriitikistä
"metsä" on ilmeisesti sitten suuttunut ja huutaa lisää.
Edit : Äläkä ainakaan rupea pistämään sanoja ihmisten suuhun..." vitun pedofiilihaukkuja"...;) Huomaatko, kuinka helppoa on leimata ihmisiä sellaisiksi, joita he eivät ole...
Niin... tässä voisi olla jotain perää jos joku avoimesti haukkuisi Niinistöä pedofiiliksi, mutta tässäkään keskustelussa sitä ei ole tapahtunut, itseasiassa en ole netissä sellaista keskustelua nähnyt edes. Haaviston yksityiselämästä taas saa näemmä aivan vapaasti retostella mitä tahtoo,
koska sehän on vittu homo.
Minusta taas on käsittämätöntä, että homoutta yleensä perustellaan/puolustellaan sillä, että tekeehän eläimetkin sitä, aivan normaalia.
Tämä menee itseasiassa toisinpäin. Homoutta vastustetaan paljon
"se on luonnotonta" -argumentilla ja yleensä tähän esitetään vasta-argumentiksi, että homoseksuaalista käytöstä esiintyy yli tuhannella eläinlajilla, joten se näyttäisi olevan luonnollista. Tämän faktan toteaminenhan ei ole sama asia kuin sanoisi homoseksuaalista käytöstä hyväksi tai pahaksi.
Jotkut eläimet syövät omia poikasiaan ja seksiin väkivaltaisesti pakottaminenkaan ei ole tavatonta. Se on siis "luonnollista", joten myös ihmisille ok?
Jep... mä tykkään käyttää tässä yleensä esimerkkeinä hainpoikasia, joidenkin lajien poikaset syövät sisaruksiaan munanjohtimissa tai loiseliöitä, jotka asuvat esim. rotan perseessä koko elämänsä. Luonnossa tapahtuu jatkuvasti todella kummallisia juttuja, eikä se tarkoita, että ihmiskunnan pitäisi käyttäytyä samalla tavallla.
Ehkei niitä omia arvoja ja elintapoja ihan hirveästi kannata sieltä eläinmailmasta poimia. Se ei vaan toimi.
Olen samaa mieltä.
Mitä sitten jos jonkun mielestä homot on ällöjä? Onko se niin kauhea asia tuo jonkun mielipide homoista että sitä vastaan täytyy hyökätä
Öh? No jos mielipide on yläastelaisen homofoobikon tasoa, niin kyllä - on ehkä syytä hiukan argumenttia vastaan ja valistaa ihmistä, että homot eivät ole vaarallisia jne. Homot on sun mielestä ällöjä? No miksi ihmeessä? Onko homot koittaneet raiskata, iskeä tai käännyttää sua? Vai et vaan kestä ajatusta kahdesta samaa sukupuolta olevasta ihmisestä harrastamassa seksiä?
Kuten aikaisemmin jo totesin keskustelussa, yleensä kaikki homovastaiset argumentit päättyvät:
"peppuseksiä yök!"
Toinen vaihtoehtohan on sitten yleensä joku valtauskontotulkinta...
Niin kauan kun ei eriarvoisesti vastoin säädettyjä lakeja toista kohtele, mun puolesta saa vihata homoja sydämensä kyllyydestä. Jos ei näin ollen halua homoa äänestää niin jättää äänestämättä.
Älä äänestä Haavistoa, jos et tahdo. Vihaa niin homoja paljon kuin haluat mutta kysy itseltäsi onko seksuaalinen suuntautuminen oikeasti hyvä syy vihata ihmisiä?
Mä kävin tänään katsomassa Haavistoa Joensuun Wanhassa Jokelassa ja näkemys miehestä parempana presidenttiehdokkaana vahvistui ja aion äänestää Haavistoa presidentiksi.
Kakkonen on ykkönen!