"Mutta jos jokin asia saa ihmisissä kantani muuttumaan, on se tuo Haaviston kannattajien ulosanti. Ehkä eniten vituttaa tuo ajatusmaailma, että Suomi pääsisi viimein junttiudestaan Haaviston myötä."
"Tutuu että näissäkin vaaleissa haavistoa äänestää iso osa ihmisistä sen takia että hän on homo."
Mielipiteitä 1. kierrosta ennen:
- viherhinttaria
- Vittu et sille naurettais ku se edustais suomea oman toyboyn kanssa.
- VIHERhomoa!
- Mun mielestä homoseksualismi on sairaus, enkä halua että maamme päämies on homo.
- olishan ihan saatanan häpeällistä jos maamme päämies olis joku viherhomo.
- Haavistossa minua huolettaa hänen seksuaalinen suuntautuneisuutensa.
- Mulle ihan sama haluaako joku olla homo tai hintti, ei kuulu mulle eikä vaikuta mun elämään mut jos valtion "Päämies" on homo niinku Haavistosta tiedetään niin kyllä se tuo erinlaisa vaikeuksia päämiehen toimeen, vai voiko joku väittää muuta?
- Olisko se sun mielestä ihan okoo jos itsenäisyyspäivänä kaks kappaletta homoja kättelee vieraita?
- Haavisto käy kampanjaa puppelipoika kainalossa, joka ei sovi itsenäisen ja sotia käyneen Suomen arvovaltaan.
- mut homo on aina homo.
- homous on jonkunlainen ongelma ihmisen päässä, ja se todellakin vie uskottavuutta.
- Mun mielestä homous on sairaus, joku muu voi olla toista mieltä.
- Mua vituttaa vaan se että näitä homon puolustajia riittää perkele. Sama juttu tanssii tähtien kanssa, kaikki homot äänesti luonnollisesti Jania. Nytkin facebookissa näkee että hintit kannattaa haavistoa, se on perusjuttu. Hintti tykkää hinteistä, en tiedä yhtään mun kaveripiirissä olevaa hinttiä joka äänestää muuta kuin Haavistoa. Se tässä vituttaa aivan vitusti. Toi seksuaalinen suuntautuminen pitäisi saada piilotettua täysin, sillähän ei pitäisi olla merkitystä vaan on sillä.
- No kun se on nyt julki tuotu niin viimeinen asia mitä eläessäni tekisin on äänestää haavistoa. Ei tuu tapahtumaan. Ja miksikö, siksi kun se on homo. Onko homoja vastaan? No aivan vitusti. Itke
- Mikä vittu siinä on, että ekaksi täytyy äänestää lesboja naisia presidentiksi... sitten vihreitä homoja pressaksi ja sen jälkeen todennäköisesti eläimiinsekaantujia pressaksi ja siitä sitten eteenpäin...
- jos Haavistosta tulisi presidentti, olisi presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla kättelemässä kaksi miestä? Olenko ahdasmielinen, jos en näkisi sitä kovin hyvänä asiana?
- Jeah. Homostelu on niin vastenmielistä, etten halua homoa pressaksemme.
- mutta ei kai kukaan oikeasti homoa äänestä?
- näköjään äänestävät :/ huolestuttavaa.
- presidenttinä voi olla piilo-lesbo, ei julki-homo.
- kunhan vaan saadaan lihaa syövä heteromies pressaksi niin hyvä tulee.
- Sen typerä: "minä tykkään ottaa kakkoseen" ilme tulee aina lehdissä esille.
- On tämä perkele jos hinaaja menee toiselle kierrokselle väyrysen ohi, kertoo aika perkeleesti tästä maasta, vitun suomen hinaajat!
- Pakkotoistolla on ilmeisen paljon homoja kun haavistoa äänestivät, millainen ihminen äänestää haavistoa muu kuin hinaaja ?
- Ei vittu toi helvetin suklaapoju nousee tuolta. Jos Haavisto ei olisi homo niin se olisi Arhinmäen äänimäärissä. Mutta kun on homo niin on niin vitun kiva äänestää sitä.
- ei jumalauta jos Suomen seuraava presidentti on samalla vihreä, sivari ja homo.
Edit. No niin nyt se nousi kakkoseksi. Vittu tän maan kansalaiset on kyllä idiootteja.
- sekin kelpaa sata kertaa paremmin kuin tuo hinuri jolla on nuori (homo) rakastaja.
- , enkä varsinkaan tätä viime aikoina noussutta homouden suoranaista ihannointia. Minun ei tarvitse mielestäni selitellä sitä kenellekään, enkä mielestäni ole tyhmäkään saati juntti. Minä en vain halua että Suomen presidenttinä on mies joka lutkuttaa kullia.
- Nyt kun katsoo tota Haaviston homopoikaystävän haastattelua, niin nousee suuri myötähäpeä heitä ja heidän äänestäjiä kohtaan ja vähän ärsyttäää että Suomesta on tullut tällänen maa jossa äänestetään jotain homoseksuaalia presidentinvaaleissa. Ja jos vielä pääsee toiselle kierrokselle niin voi helvetti sentään. En yleensä ole mikään homovihaaja, mutta presidentiksi? EI VITUSSA. Miettikää nyt kun se seisoo sen miehensä kanssa linnanjuhlissa ens vuonna. Toi sen puolisokin on aika retardi mun mielestä.
- Ja sinä ihannoit hinaajaa ?
- Mihin tämä maa on menossa kun hinaajia äänestetään ja puolustellaan, oli viisas tai ei, niin hinaaja on hinaaja ja ei voi olla PRESIDENTTI.
Mielipiteitä 1. kierroksen jälkeen:
- ettei Haavistosta tule presidenttiä. Homo ja vihreä. Loistava yhdistelmä. Mulla ei ole yleisesti mitään homoja vastaan, eikä minkäänlaista homofobiaa, mutta silti hävettäisi ihan vitusti, jos Suomella olisi homo presidentti.
- Yeah. On trendikästä olla gay ja vielä jos sattuu omistamaan jonkun slutty egyptian slaveboyn niin onhan se upeaa. Haaviston äänestäjistä osa on varmasti näitä jotka äänestää vain homouden takia. Onko se sitten viisasta, mene ja tiedä.
- Toivottavasti on nyt ylpeitä kaikki ketkä ovat päättäneet äänestää homon kakkoskierrokselle..ihan älytöntä.
- ja kaiken lisäksi hinttaria en todellakaan halua tähän maahan presidentiksi.
- Jos toinen kierros menee vituiks, ja Haavistosta tehdään presidentti, muutan helevettiin täältä Suomesta.
- Siis ihan oikeasti. Miettikääpä jos Haavistosta tulisi pressa. Siellä se sen puppelikaverinsa kanssa olisi linnan vastaanotolla kättelemässä. Saisi sitten kansa ja toimittajat miettiä että kumpi niitä on isi ja kumpi äiti. Ei vittu oikeesti. Toooodella katu-uskottavaa. Haavisto on fiksu kaveri kaikin puolin, paitti että se on julkisesti homo ja se nyt ei oikein passaa pressan pallilla. Ehkä olen ahdasmielinen, aivan sama, ei vain sovi mun ajatusmaailmaan.
- joo no eiköhän suurin osa haaviston äänestäjistä äänestä sitä koska sehän on vittu homo. että toimii molempiin suuntiin tämä homma.
- Eipä ole tainnut olla se toyboy munanlutkuttaja olla mukana reissuilla harrastamassa HOMOseksuaalista kanssakäymistä.
- ettei toi pakoputken rassaaja tule presidentiksi.
- Koska Niinistö panee ykköseen ja Haavisto taas kakkoseen niin eipä ole vaikeuksia miettiä kumpaa numeroa kannattaa...
- en ymmärrä miten se tekee rasistiksi jos ei äänestä homoa homouden takia.
- Ja kyllä suvaitaan ja myös homoja mutta ei korkeimmalle pallille asti.
- Miksi tasa-arvo on niin ihanaa? Kohta täällä on presidenttiehdokkaana joku sankari, joka on rekisteröidyssä parisuhteessa lampaan kanssa...
-Ensin valittiin piilolesbo. Sitten valitaan julkihomo. Mitä sen jälkeen?
Pedofiili tai negrofiili?
- Lisäksi olen miettinyt, että jos Haavisto on se, jota pannaan niin pakkohan se vaikuttaa luonteenpiirteisiin: jos se equaridilainen toyboy vetää meikattuu Haavistoa kakkoseen samaan aikaan kun läpsii sitä kovaa kuiskaten korvaan "You are my little bitch, come to daddy" ja Haavisto itku kurkussa alistuu,
- Ei kai kukaan halua että pressa ja sen toyboy ammutaan esim. Iranin tai jenkkien raamattuvyöhykkeen valtionvierailulla jo lentokentälle, ennenkuin toyboy ehtii kaivaa puudelinsa, föönin ja hiustensuoristimen käsilaukustaan.
- Mä voisin äänestää Haavistoa jos se olisi vähemmän vihreä ja vähemmän homo. Nyt pääsin jo siihen pisteeseen, että otin homoudenkin syyksi olla äänestämättä Haavistoa.
- Jos Haavisto olisi hetero, tuskin hän toisella kierroksella nyt olisi.
- Ei taida sellaista päivää tulla että antaisin ääneni vihreälle sivari homolle, joten vaihtoehdot jää vähiin
- Yllättävän paljon toi seksuaalinen suuntautuminen muuten vaikuttaa kun tuolla juttelee ihmisten kanssa. En sano et sen pitäis vaikuttaa mutta lähes kaikkien jotka ei aio äänestää Haavistoa suusta tulee jossain vaiheessa etten mä nyt homoa äänestä.
- haavisto on ihan fiksu kaveri, mutta hän on tuon homouden takia saanut hypen päälle