Presidentinvaalit 2012

Lähes kymmenen sivua tullut uutta tekstiä edellisen visiitin jälkeen. Ajattelin, että vihdoinkin olisi tullut kunnon keskustelua oikeasti merkkaavista asioista, puolesta ja vastaan. Mutta kun ei. Vieläkin itketään vaan ehdokkaiden yksityiselämästä joka toisessa viestissä. Huoh.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähes kymmenen sivua tullut uutta tekstiä edellisen visiitin jälkeen. Ajattelin, että vihdoinkin olisi tullut kunnon keskustelua oikeasti merkkaavista asioista, puolesta ja vastaan. Mutta kun ei. Vieläkin itketään vaan ehdokkaiden yksityiselämästä joka toisessa viestissä. Huoh.

No äläs nyt. Pientä tämä on verrattuna tohon maahanmuutto-threadiin, joka on kyllä Pakkiksen pohjanoteeraus kaikin puolin. Sitä lukiessa ei tiedä pitäisikö itkeä, nauraa vai tappaa itsensä..
 
Laitan tähän väliin poikkeavan viestin, eli en välitä suuntautumisesta mitään.

Jos kuvitellaan että Haavisto olisi hetero, niin en silti todellakaan haluaisi Vihreiden kannattajaa presidentiksi. Vihreät eivät yleensä tajua että elämää on kehäkolosen ulkopuolellakin, vaan koittavat vaikeuttaa maaseudun elämää, vaikka niin ollaan luontoa puolustamassa. Viimone niitti oli kun vaalitentissä Soini ja Haavisto väittelivät ympäristöasioista, ja Haaviston mielestä Suomen pitää olla esikuva, vaikka kilpailukyky heikkenee, koska esim. dieselin kallistunut hinta nostaa tuotteiden ja palvelujen hintoja. Puhumattakaan vihreiden mahtavasta suurpetopolitiikasta, josta metsäsätäjänä ja korvessa asuvanakin tiedän käytännössä jonkin verran, eli se on päin vittua, tai Haaviston tapauksessa jotain muuta elintä.

Ja vittu tää jätkä on meidän puolella. Niinistö on sentää realisti, eikä elä Vihreiden pilvilinnassa. Itse en henk. koht näkisi yhtään hyvää syytä äänestää, vaikka onkin miellyttävän oloinen heppu. Mietitään mitä vihreät ovat saaneet tehtyä meidän eteen? Eivät tajua että elämää on kehäkolosen ulkopuolellakin vaan elävät upopiassa jossa kaikki on täydellisen vihreää ja päästöverotettavaa. Koko puolueen sanoma on niin vähän kiinnostava kuin mahdollista ja Haavisto on vanha luontohihhuli, että eiköhän hänen kantansa ole tullut selväksi vuosikymmenten aikana, entinen Koijärven aktivistihan on kyseessä.
 
Miksi tasa-arvo on niin ihanaa? Kohta täällä on presidenttiehdokkaana joku sankari, joka on rekisteröidyssä parisuhteessa lampaan kanssa...

Sen sijaan on olemassa tasa-arvoa tärkeämpiä arvoja...kuten perinteet, vauraus, vapaus...

Jep.

Ensin valittiin piilolesbo. Sitten valitaan julkihomo. Mitä sen jälkeen?

Pedofiili tai negrofiili?
 
Nämä kuitenkin ovat henkilövaalit. Itse en ainakaan kovin suurta katastrofia näe vihreässä presidentissä, jonka tehtävänä on pääasiassa hoitaa Suomen ulkopoliittiset PR-hommat maailmalla. Tärkeimmissä asioissa suomella on porvarihallitus. Presidentin valta on vähäinen joten en nyt tosissani usko Haaviston ja Vihreiden pystyvän sekoittamaan pakkaa oman tahtonsa mukaan kovinkaan paljoa. Mun mielestä moni laittaa nyt turhan paljon painoarvoa ehdokkaan puoluetaustalle. Ja jos olisi ihan pakko puolueita ajatella pressanvaaliehdokkaan valitsemisessa, en mä ehkä haluaisi kuitenkaan ihan kaikkea valtaa antaa porvareille.
 
:offtopic:
Haavisto on vanha luontohihhuli, että eiköhän hänen kantansa ole tullut selväksi vuosikymmenten aikana, entinen Koijärven aktivistihan on kyseessä.

Koetko, että esimerkiksi Koijärven suojelu oli ehdottoman väärin? Melkoisen merkittävä lintualue, joka olisi pitänyt kuivattaa pelloksi? Kyllä tässä maassa vähemmän arvokasta maata löytyy.

Henkilökohtaisesti koen kansalaistottelemattomuuden tärkeäksi asiaksi, se kertoo ihan terveestä yhteiskunnasta. Silloin kun mitään mutinoita tai protesteja ei kuulu mistään, ollaan tilanteessa jossa minä en toivottavasti enää asu Suomessa.
 
Jep.

Ensin valittiin piilolesbo. Sitten valitaan julkihomo. Mitä sen jälkeen?

Pedofiili tai negrofiili?

Joo olen tietoinen kaltevan pinnan argumentista, mutta kulttuurirelativismi ja kaiken salliminen on sellaista, että kun antaa sudelle pikkusormen se vie koko käden. Esimerkiksi puhutaan jatkuvasti homoavioliittojen sallimisesta - sitä jopa minäkin ehkä voisin kannattaa. Mutta kuitenkin sen jälkeen jotkut valopäät puhuvat lukumääräneutraalista avioliitosta toisin sanoen polygamiasta. Johonkin se raja täytyy vetää.

Lisäksi olen miettinyt, että jos Haavisto on se, jota pannaan niin pakkohan se vaikuttaa luonteenpiirteisiin: jos se equaridilainen toyboy vetää meikattuu Haavistoa kakkoseen samaan aikaan kun läpsii sitä kovaa kuiskaten korvaan "You are my little bitch, come to daddy" ja Haavisto itku kurkussa alistuu, niin sit jossain suljetuissa neuvotteluissa Haavisto sen sijaan, että olis kansansa puolella saattaisi osoittaa luovuttamisen merkkejä...
 
TripleFacePalm.jpg


Miettikäähän nyt pari kertaa, ennenkuin postaatte mitään. Jos ette kykene itsenäiseen aivotyöskentelyyn, pyytäkää joku oikolukemaan.
 
Nämä kuitenkin ovat henkilövaalit. Itse en ainakaan kovin suurta katastrofia näe vihreässä presidentissä, jonka tehtävänä on pääasiassa hoitaa Suomen ulkopoliittiset PR-hommat maailmalla. Tärkeimmissä asioissa suomella on porvarihallitus. Presidentin valta on vähäinen joten en nyt tosissani usko Haaviston ja Vihreiden pystyvän sekoittamaan pakkaa oman tahtonsa mukaan kovinkaan paljoa. Mun mielestä moni laittaa nyt turhan paljon painoarvoa ehdokkaan puoluetaustalle. Ja jos olisi ihan pakko puolueita ajatella pressanvaaliehdokkaan valitsemisessa, en mä ehkä haluaisi kuitenkaan ihan kaikkea valtaa antaa porvareille.

Näinpä, nämä ovat henkilövaalit mutta oletko vilpittömästi sitä mieltä ettei ole mitään väliä ketä Haavisto nimittää virkamiehiksi?. Minä en ainakaan halua että sinne mahdollisesti nimitetään viherpiipertäjiä joilla ei ole realistista kuvaa todellisuudesta vaan eletään (täälläkin monesti mainuttu) pilvilinnoissa joissa kaikki halaa kaikkia.

Tuollainen mahdollisuus on aina olemassa vaikka kuinka olis henkilövaalit kyseessä, kyllä se puolue siellä painaa aina jonkin verran.
 
Lisäksi olen miettinyt, että jos Haavisto on se, jota pannaan niin pakkohan se vaikuttaa luonteenpiirteisiin: jos se equaridilainen toyboy vetää meikattuu Haavistoa kakkoseen samaan aikaan kun läpsii sitä kovaa kuiskaten korvaan "You are my little bitch, come to daddy" ja Haavisto itku kurkussa alistuu
Mielenkiintoisia fantasioita heidän seksielämästään. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, miksi alitajuntasi haluaa luoda tälläisiä mielikuvia ajatuksiisi? :)
 
Ollaanpa täällä SUVAITSEMATTOMIA toisten mielipiteitä kohtaan!

Jos minä sanon että naisilla ei saisi olla äänioikeutta, ja sinä vastustaisit sitä, ei tarkoita että olet suvaitsematon toisten mielipiteitä kohtaan vaan että olet suvaitsematon suvaitsemattomuutta kohtaan. Suvaitsemattomuutta ei pidä koskaan suvaita.

Ja kai me ihmiset olemme sen verran apinoista jo kehittyneet että voimme sallia esim kahden miehen välisen suhteen ilman että liu'umme saman tien johonkin polygamisiin eläinbakkanaaleihin? Miten helvetissä aikuiset ihmiset voi olla näin typeriä että tämäkin pitää vääntää rautalangasta.

Mulle tuli yllätyksenä kyllä että Hra Mirandoskin on jo yli 40v, jotenkin näitä yksinäisiltä netti-kitisijä-punttipenskoilta odottaakin kunnon xenofobiaa, mutta että ihan oikeasti aikuisetkin ihmiset voi olla ihan kujalla.

Lenin sanoi aikanaan että 95% ihmisistä on idiootteja. Taisi olla optimisti.
 
No ajatelkaahan rationaalisesti noitten Vihreitten juttuja, ei helvetti. Minkälaisia idiootteja sieltä helsingin yliopistoista tulee, pitäis viedä elämänkouluun siperiaan ja opettaa ihan perusasiat pojille ja tytöille.
 
No ajatelkaahan rationaalisesti noitten Vihreitten juttuja, ei helvetti. Minkälaisia idiootteja sieltä helsingin yliopistoista tulee, pitäis viedä elämänkouluun siperiaan ja opettaa ihan perusasiat pojille ja tytöille.

Tyypillistä alikoulutetun lallin katkeraa itkemistä. Oletko kenties käynyt siellä Siperian elämänkoulussa?
 
Mutta kuitenkin sen jälkeen jotkut valopäät puhuvat lukumääräneutraalista avioliitosta toisin sanoen polygamiasta. Johonkin se raja täytyy vetää.

Miksi? Miksi useamman täysivaltaisen täysi-ikäisen henkilön keskinäinen aviosopimus tulisi olla kielletty? Kieltämisen ilosta? Koska muilla ei saa olla kivaa, kun minullakaan ei ole? Koska jokin uskonnollinen dogmi sanoo niin?

Minusta on aika tekopyhää, että ihmiset hyppivät ympäriinsä yhdenillan suhteissa, sähläävät kolmiodraamoissa, elävät vapaissa suhteissa, pettävät toisiaan ja vielä naureskelevat/kehuskelevat samoille asioille... mutta sitten samaan hengenvetoon mukamas kauhistellaan jotain moniavioisuutta, vaikka itse olisi nussittu sekä suhteiltu puolta pitäjää ristiin.

Liberaalina tarkoitukseni oli tässä nyt vain saada joitakin ihmisiä pysähtymään ja miettimään miksi heillä on tarve pyrkiä kontrolloimaan ja rajoittamaan toisten elämää, vaikka nämä eivät toimillaan vahingoita tai edes vaikuta millään tavoin muihin ihmisiin.
 
Back
Ylös Bottom