Tässä Haavisto-asiassa mua ärsyttää se, miten ihmiset jättää ihmisen loistavan työkokemuksen ja mm. menestyksekkäät rauhanneuvottelut täysin sivuosaan, eikä pidä niitä minään koska jätkähän on vittu homo. Mulle on ok, jos joku tutkii taustat ja silti äänestää jotakuta muuta. Niinistöhän nämä vaalit voittaa joka tapauksessa. Itse äänestin Haavistoa ihan sen takia, että Niinistön tiesin menevän tokalle kiekalle, mutten todellakaan halunnut Väyrystä sinne narisemaan. Parasta mannaa tähän sunnuntaihin toi Väyrysen nöyrtyminen, kun sille jäi käteen kasa paskaa ja niukan karvas tappio.
En myöskään ymmärrä sitä, että pitää ruveta sellaiseen järjettömään loanheittoon ja typerään haukkumiseen. Jos et suvaitse, niin älä. Ei ole pakko. Mutta koittakaa nyt aikuiset ihmiset käyttäytyä.
Mielenkiintoista.
Eli suvaitsevaisuutesi ei ilmeisesti riitä Väyryseen asti. Vihaatko Väyrystä todellakin niin paljon, että äänestät vaaleissa nimenomaan häntä vastaan? Et siis suinkaan oman ehdokkaasi puolesta! Ja sitten vielä moralisoit muita ihmisiä suvaitsemattomuudesta.
Onko se todellakin niin, että ollaan "suvaitsevaisia" mutta vain kivannäköisiä homoja kohtaan tms joita kohtaan on kivaa olla "suvaisevainen"? Väyrystä kohtaan ei tarvitse olla salliva vaan sitä saa "koulukiusata" ihan vapaasti.
Ymmärrän vihapuheiden tuomitsemisen, mutta sinun toimintasi on vihan ohjaamaa.