Presidentinvaalit 2012

En äänestä presidenttiehdokasta yksityiselämän perusteella.

Presidentin yksityiselämä ei ole niin yksityistä kuin ihan tavallisen tallaajan. Kyllä se presidentin puoliso vaan sielä mukana aina kulkee kuitenkin ja on varmasti mediassa esillä. Suvaitsevainen voi olla ja kuuluukin olla, mutta jossain menee raja. Presidentti kuitenkin kuvastaa aika suuresti sitä omaa maataan ja itse en halua että homoseksuaali edustaa Suomea maailmalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höpöhöpö
Voit höpöhöpöttää ihan miten haluat, mutta fakta on, että Haavisto oli Helsingissä vaalipäivän ykkönen ja vieläpä selkein numeroin. Kyllä tästä mielenkiintoinen toinen kierros tulee. Itse olen Niinistön kannattaja, mutta ei minulle maailmanloppu olisi vaikka Haavisto vaalit onnistuisi viemäänkin. Olisi äärettömän inhottavaa, mikäli menestys kantaisi vihreiden menestykseen kunta-, EU- tai eduskuntavaaleissa, mutta Haavisto itsessään on miellyttävän oloinen, rauhallinen ja vakuuttava persoona. Niinistö on edustava, osaava ja kaikinpuolin erinomainen ehdokas, mutta toisaalta muun maan presidentteihin verrattuna myös hyvin tavanomainen ja siten näkymätön. Haavisto olisi tietääkseni historian ensimmäinen avoimesti homoseksuaali presidentti, mikä ehkä nahkahousukammoisinta laitaa inhottaa, mutta valinta olisi itsessään globaali uutinen ja jokainen valtiovierailu taatusti huomattaisiin. Voisiko tämä olla esimerkiksi viennin edistämisen kannalta huono juttu? Epäilen. Minusta ensimmäinen kierros oli totaalinen win-win.
 
Mua ei ole mitenkään häirinnyt tuo Haaviston homous enkä ole koko asiaa edes miettinyt, mutta nyt kun näin Haaviston tuontipojan haastattelun niin rupes tuo homous ahistaa oikeen huolella. Ei tainnut nättipoika tajuta mistä oikeen on kyse kun heittelee kommentteja "en mä sitä julkisuutta, en mä niiq haluu turhajulkkis olla" "kyllä mä jatkan parturikampausta kun mä niin rakastan sitä, ei sitä voi tämän takia jättää". Voi nyt vittu. :face:

Ei mulla oo mitään homoja eikä Haavistoa vastaan, mutta jos sen kaveri ois vähemmän homo niin asian vois jotenkin paremmin sulattaa.

P.S Hyvät ehdokkaat toiselle kierrokselle. Selvästi näkee, että Suomessa halutaan muutosta ja hieman avoimempaa katsetta ulkomaailmaan päin. Hyvä niin.
 
Ja sitäpaitti se latinopoika näytti joltain 20 vuotiaalta. Ei hajuakaan minkä ikänen se oli mutta jos se ois ollut 20 vuotiaan näkönen latinotyttö niin pedofiilinä ois Haavisto lynkattu välittömästi.
 
Kieltämättä tuo latinopojan haastattelu oli huvittava.

Hyvä kommentti tässä ketjussa oli aikoinaan kun joku heitti että jos tuo Haaviston 30 v latino olisi nainen, vihreiden feministilauma ei olisi ikinä hyväksynyt Haavistoa presidentti ehdokkaaksi :D
 
Mua ei ole mitenkään häirinnyt tuo Haaviston homous enkä ole koko asiaa edes miettinyt, mutta nyt kun näin Haaviston tuontipojan haastattelun niin rupes tuo homous ahistaa oikeen huolella.
Ei mulla oo mitään homoja eikä Haavistoa vastaan, mutta jos sen kaveri ois vähemmän homo niin asian vois jotenkin paremmin sulattaa.
Heh, ikävä myöntää että kävin saman prosessin läpi ja koitankin taas orientoitua asiakysymyksiin.
 
Mielenkiintoista huomata miten linnan juhlat ei muka kiinnosta ketään mutta heti kun on mahdollisuus että siellä on kaksi miestä vastaanottamassa vieraita ne alkaa kiinnostamaan ja ollaan heti että "miten käy linnan juhlien" :D
 
Hyvin on säilynyt jos se jo 30 vuotias on. Näytti kyllä huomattavasti nuoremmalta. Mutta joo, eikai siinä paljon enempi ikäeroa olisi kuin Lipposen pariskunnalla. Muuten, mun mielestä aika riman alitus demareilla selittää rökäletappiota ehdokkaan iällä. Itse ne sen ehdokkaaksi asettivat.
 
Mielenkiintoista huomata miten linnan juhlat ei muka kiinnosta ketään mutta heti kun on mahdollisuus että siellä on kaksi miestä vastaanottamassa vieraita ne alkaa kiinnostamaan :D

Jep. Leipää ja sirkushuveja kansalle. Ne iltapuvut on jo niiiin nähty juttu.
 
Mua ei ole mitenkään häirinnyt tuo Haaviston homous enkä ole koko asiaa edes miettinyt, mutta nyt kun näin Haaviston tuontipojan haastattelun niin rupes tuo homous ahistaa oikeen huolella. Ei tainnut nättipoika tajuta mistä oikeen on kyse kun heittelee kommentteja "en mä sitä julkisuutta, en mä niiq haluu turhajulkkis olla" "kyllä mä jatkan parturikampausta kun mä niin rakastan sitä, ei sitä voi tämän takia jättää". Voi nyt vittu. :face:

Ei mulla oo mitään homoja eikä Haavistoa vastaan, mutta jos sen kaveri ois vähemmän homo niin asian vois jotenkin paremmin sulattaa.

P.S Hyvät ehdokkaat toiselle kierrokselle. Selvästi näkee, että Suomessa halutaan muutosta ja hieman avoimempaa katsetta ulkomaailmaan päin. Hyvä niin.

Komppaus tälle. Minua ei ole kampanjoinnin missään vaiheessa häirinnyt Haaviston homous, hän on antanut itsestään fiksun kuvan ja vielä aamulla mietin äänestänkö Haavistoa vai Niinistöä. Lopulta päätin äänestää Niinistöä.

Mutta jos tuo haastattelu olisi näytetty kolme viikkoa sitten, en olisi Haavistoa edes miettinyt äänestäväni. Niin hölmön kuvan antoi itsestään tämä puoliso, että oli pakko alkaa miettimään miten Haavisto oikeasti jaksaa tuota kuunnella.
 
Hyvin on säilynyt jos se jo 30 vuotias on. Näytti kyllä huomattavasti nuoremmalta. Mutta joo, eikai siinä paljon enempi ikäeroa olisi kuin Lipposen pariskunnalla. Muuten, mun mielestä aika riman alitus demareilla selittää rökäletappiota ehdokkaan iällä. Itse ne sen ehdokkaaksi asettivat.
Nettitietojen mukaan tavanneet vuonna -97. Jos on alle 30-vuotias, niin ainakin suhteen alun suhteen voidaan tosiaan puhua "poikarakkaudesta".
 
Haaviston kunniaksi pitää kyllä sanoa että toisin kuin suuri osa vihreistä (ja persuista ym.) kaveri osaa ja haluaa oikeasti kuunnella, neuvotella ja hakea yhteistä säveltä. Voi kunpa kaikki olis tollasia niin voitais saada järkevää keskustelua aikaan.
 
Minkä takia nämä "suvaitsevat" ihmiset eivät voi suvaita sitä, että kaikki eivät vaan halua suomeen vihreää homopresidenttiä? Aikamoista suvaitsemattomuutta ja vihapuhetta haukkua juntiksi jos ei äänestä haavistoa.
 
Vaali tulos kyllä kertoo että suomi on äärettömän suvaitsevainen kansa, onko se sitten hyvä asia päättäköön jokainen itse.

Minulle ei ole tällä hetkellä ehdokasta toisella kierroksella, saa nähdä saako jonmpi kumpi puhuttua ympäpyöreillä vastauksillaan tälläisen juntin puolellensa.

Minkä takia nämä "suvaitsevat" ihmiset eivät voi suvaita sitä, että kaikki eivät vaan halua suomeen vihreää homopresidenttiä? Aikamoista suvaitsemattomuutta ja vihapuhetta haukkua juntiksi jos ei äänestä haavistoa.

Eikö ne nämä suvaitsevat ihmiset juuri olleet ne jotka repivät kaikki Soinin vaalimainokset pois?
 
Oikeat ehdokkaat pääsi 2-kierrokselle.

mm95.gif
 
Back
Ylös Bottom