Presidentinvaalit 2012

Tekisit kotiläksysi ennen kuin uhoat. Siellähän se on ollutkin kun on noita rauhanneuvotteluita Darfurin suhteen tehnyt.

Eipä ole tainnut olla se toyboy munanlutkuttaja olla mukana reissuilla harrastamassa HOMOseksuaalista kanssakäymistä.

Sudan (Darfur)

Laki kieltää homoseksuaalisen kanssakäymisen sodomiana, josta säädetään ensimmäisellä ja toisella kerralla sataan ruoskaniskuun ja enintään viiden vuoden vankeuteen. Kolminkertainen rikoksenuusija saatetaan tuomita elinkautiseen vankeusrangaistukseen tai kuolemaan.

Eihän tuota ihan joka paikassa hyvällä katsota:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus_ja_laki
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko julkisesti homo tuolloin? Eipä tainnut olla. Jotkut maat saattaa olla tarkkoja. Esim. Halonen ja Arajärvi joutuivat alkuaikoina majoittumaan monissa maissa eri huoneisiin vain koska eivät olleet naimisissa.


Itsekin olen kyllä sitä mieltä ettei se homous haittaisi. Mutta oli homo tai ei, vihreä hyysäri se on joka tapauksessa.
 
No jopas on porukka huolissaan miten muut maat suhtautuvat pressan mahdolliseen suuntautumiseen. Luulisi, että pakkiksella homopressa saisi keskimääräistä suurempaa kannatusta :D

Parhaita on kyllä kommentit (ihan muualla kuin täällä), joissa pelätään ulkomaankauppojen loppuvan kuin seinään tiettyjen maiden kanssa, kun näissä ei hyväksytä homoa valtion päämieheksi :face: :face: :face:

Ihan asiallinen heppu tuo Haavisto. Saatan jopa äänestää. Jos ei olisi vihreä niin ei tarvitsisi todennäköisesti edes miettiä. No, täytyy katsoa kumpi heittää parempaa läppää tenteissä niin se saa äänen. Tosin Väyrysen tippumisen myötä odotukset vaalihuumorin suhteen ovat aika matalalla.
 
Näitä juttuja lukiessa alkaa tehdä mieli äänestää Haavistoa vain siksi, että homofoobikoita vituttaisi. En edes ole mikään suuri vähemmistöjen ihailija ja ymmärtäjä, mutta kaikkien erilaisten ja ulkopuolisille harmittomien elämäntapojen kategorista tuomitsemista ymmärrän vielä vähemmän. Jos vihreiden äänestäminen edes pressanvaaleissa ei olisi poissuljettu vaihtoehto, niin nyt joutuisi oikeasti miettimään asioita ennen kakkoskierrosta.

Jos Haavisto kampanjoisi kumiasu päällään homouttaan julistaen, niin ymmärtäisin että suuntautumista vierastettaisiin, mutta kun hän vain elää tuolta osin omaa elämäänsä, sitä piilottelematta mutta siitä mitään numeroakaan tekemättä, niin aika outoa on jos se jotakuta ahdistaa.
 
Nyt on tehty äänestäminen näin naisellekin helpoksi. Tokalla kierroksella voikin jo äänestää tunteella, kun on järkivalinnoilla ensin otettu kaksi parasta jatkoon. :)
 
Mulle ainakin henk. koht. on ihan se ja sama miehen seksuaaliselle suuntautumiselle ja puolueellekkin se on miltei sama (näin niinkuin presidentinvaaleissa), vaikka vihreä on kyllä pahasti jo rajalla, jossei hieman ylikin. Mutta enpähän vain pysty ymmärtämään tuota ajatusmaailmaa, mitä täälläkin niin moni huuteloi. Siis että äänestetään Haavistoa vain ja ainoastaan sen vuoksi, ettei vain Väyrynen menisi toiselle kierrokselle tai on vain niin hassun hauskaa kun "juntteja vituttaa" Haaviston saamat äänet tjsp. Ilmeisesti se omasta mielestä pätevimmän ehdokkaan äänestäminen on jollain muotoa vanhentunut ajatusmalli?

Ja kummasti niin monet Haavistoa äänestäneet vielä sanovat, että kumma miten Haaviston poliittisen toiminnan meriitit jätetään huomioimatta, vain koska mies on homo. Mutta itse sitten ollaan äänestetty häntä vain sen vuoksi kun "tuuletetaan ilmapiiriä äänestämällä homoa" välttämättä edes tutkimatta taikka tietämättä yhtään mitä mies edustaa poliittisilta näkemyksiltään. Eikös tuossa nyt logiikka petä ja pahasti, vai jääkö tyhmältä jotain nyt vain tajuamatta?

Tokihan on mahdollista, että nuo huuteloijat, jotka kertovat äänestäneensä Haavistoa vain tuon "juntteja vituttaa"-asenteen vuoksi, oikeastikin pitivät häntä pätevimpänä ehdokkaana. Sen kun vain heittelevät vettä kiukaalle niille, joilla jo valmiiksi kiehuu. Yllättävän harva miestä äänestänyt vain on sanonut pitäneensä häntä pätevimpänä ehdokkaana, muita syitä kyllä on riittänyt huuteloitavaksi asti ja reilusti.
 
Soinin kannattajat, jotka tunnen, jättävät todennäköisesti kokonaan äänestämättä toisella kierroksella. Ja oletan, että tuntemani ihmiset eivät ole ainoita, jotka näin tulevat toimimaan.

Kyllä ainakin minun tuntemat Soinia ekalla kieroksella äänestäneet aikoivat äänestää Niinistöä, ettei toi pakoputken rassaaja tule presidentiksi. Ja heti ennakko äänestyksen alkaessa.
 
Rauhanneuvotteluita tuolla jo tehtykin. Miten ajattelit että tarja tuolla on pärjännyt, kun hädintuskin nainen saa tuolla ulkona liikkua? Kaikki ei oo ihan niin mustavalkosta, että homot kivitetään heti. Pitihän sen Obamankin kuolla ensimmäisen 3kk aikana, kun on musta. Hyvin näyttää sätkivän.

Ei. En kannata Haavistoa, enkä myöskään homoja, mutta silmiä auki. Ei eletä enään mitään 30-lukua.

Voi hyvä vittu, ei kun mä ajattelin että se tapetaan heti kun astuu koneesta pihalle! :rolleyes:

Miksei seuraava Presidentti vois olla naapuri joka on tänne maahanmuuttanut raiskaaja, hei pitäähän naapuri raiskaajiakin suvaita, erilaisuus on rikkaus.
 
Tiedättekö kuka ryssii tämän Haaviston kakkos kierroksen. Vihreiden kaikki mahdolliset femakot ja Jani Toivoset plus turhat taiteilijat ja ikuisuus opiskelijat ryhmittäytyvät Haaviston taakse ja se on kyllä sellainen palvelus Niinistölle että sama vaikka se sulkis oman kampanja toimiston saman tien :D
 
Ukrainan kannattais ehkä miettiä ennen seuraavan viestin lähettämistä kolme kertaa, kannattaneeko. Ulosanti ja viestien sisältö on sitä luokkaa, että itse vakavasti harkitsisin postaamatta jättämistä. Jatkakaa.
 
Voi hyvä vittu, ei kun mä ajattelin että se tapetaan heti kun astuu koneesta pihalle! :rolleyes:

Miksei seuraava Presidentti vois olla naapuri joka on tänne maahanmuuttanut raiskaaja, hei pitäähän naapuri raiskaajiakin suvaita, erilaisuus on rikkaus.

Joo, sit noustaa kapinaan, kun presidentti elää meidän verorahoilla ja viä meidän muijat.

:face:
 
Vaikuttaa siltä, että tämä ketju on Taattua Pakkislaatua(TM), pitääpä lukea jahka seuraavan kerran saan vähän pidemmän tauon töistä!
 
Mutta enpähän vain pysty ymmärtämään tuota ajatusmaailmaa, mitä täälläkin niin moni huuteloi. Siis että äänestetään Haavistoa vain ja ainoastaan sen vuoksi, ettei vain Väyrynen menisi toiselle kierrokselle tai on vain niin hassun hauskaa kun "juntteja vituttaa" Haaviston saamat äänet tjsp. Ilmeisesti se omasta mielestä pätevimmän ehdokkaan äänestäminen on jollain muotoa vanhentunut ajatusmalli?

Tämä vaalitapamme kannustaa äänestämään ensimmäisellä kierroksella niin että omalla ehdokkaalla olisi toisella kierroksella paras lähtökohta. Eihän siinä mitään ihmeellistä ole. Miksi siitä toisesta kierroksesta pitäisi saada väkisin tasainen taisto. Vain lopputulos ratkaisee niin parempihan se on mitä selvempi asia on jo ensimmäisen kierroksen jälkeen.

En minäkään äänestänyt omasta mielestäni pätevintä ehdokasta mutta hänestä tulee silti presidentti. Eli äänestinkö mielestäsi väärin?
 
Kyllä ainakin minun tuntemat Soinia ekalla kieroksella äänestäneet aikoivat äänestää Niinistöä, ettei toi pakoputken rassaaja tule presidentiksi. Ja heti ennakko äänestyksen alkaessa.
Onneks löytyy myös fiksuja Soinin kannattajia. Mun tuntemat ovat näitä "arjalaisia" neekerit-vittuun-suomesta tyyppejä, jotka uskovat vain Soinin pystyvän häätämään mamut.

Haaviston kannattajat, kun kyseessä on henkilövaalit, eikö Haaviston puolisolla ja hänen teoilla ole teille mitään väliä? Unohdetaan homoseksuaalisuus, kenen tahansa puoliso olisi voinut riehua samalla tavalla. Sama kaveri tulis kummiskin todennäkösesti reissailemaan Haaviston kanssa ympäri maailmaa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011121514951498_vi.shtml
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111114736535_uu.shtml

Kaukaa haettua, mutta ois kiva kuunnella mitä Haaviston kannattajien mielipide. Imo pressasta kun kyse, puolisonkin pitäis olla puhdas pulmunen.
 
Armeijan ylipäälliköksi sivari :thumbs:

396661_10150506319972842_680502841_8796341_989145890_n.jpg
 
Koska Niinistö panee ykköseen ja Haavisto taas kakkoseen niin eipä ole vaikeuksia miettiä kumpaa numeroa kannattaa, vitsi vitsi älkää flemakot heti lynkatko. Näitä tullaan muuten ihan takuu varmasti viljelemään joka puolella jatkossa. (siis homovitsejä).

On toikin nyt kuitenkin ihmeellistä et jos et kannata homoa ja olet sitä vastaan niin sut leimataan heti idiootiksi joka ei hyväksy mitään. En usko et täälläkään ketään häiritsee jos vaikka nyt esim, naapurin pena on homo, ketä se vittu oikeesti edes kiinnostaa kuka on homo ja kuka ei ole? Mua ainkaan kiinnosta kenenkään muun seksuaalinen suuntautuminen kuin omani ja vaimoni. Vitunko väliä onko naapurissa homoja vai heteroja mut toi et leimataan juntiksi tai homofobistiksi niin ei oikeen ymmärrä. Eikös jokaisella nyt saa kuitenkin olla oma mielipide ja esittää sen ihan miten haluaa. Kaikki ei voi olla kaikken kanssa samaa mieltä homoista. Minun mielestä homous on epänormaalia enkä ymmärrä mitenkään päin et miten kaks karvasta miestä voi olla keskenään tai miten he voi kasvattaa esim, tasapainoisen lapsen jne jne. Antaa homojen olla homoja niin kauan kuin se ei vaikuta omaan elämään millään tavalla.

Presidentin pitää olla arvovaltainen ihminen ja siksi aion äänestää vain Niinistöä koska oma ehdokas ei mennyt toiselle kierrokselle. Haavisto saa olla mun puolesta niin homo ku haluaa mut ei pressaksi asti kiitos.
 
Back
Ylös Bottom