Presidentinvaalit 2012

Presidentti ei määrää noista mistään. Kannattaisi ehkä tarkistaa ne presidentin valtaoikeudet ihan ensiksi...

Kannattaisi ehkä lukea mun tekstin uudestaan. Jos ei vieläkään ahaa-elämystä tule, niin lue vielä viisi kertaa uudestaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylläpä harmittaa tällä hetkellä Suomen puolesta. On muuten jännä, ettei Haavistosta ole kaiveltu noita paskoja esille valtamedioissa (rattijuopumusta, poikaystävä heittelee kännimoukareita baareissa jne). Soinilla kun olisis samat asiat taustalla herranjumala mikä paskamyrsky medioissa olis jo pidemmän aikaa pyöriny... ps, en äänestänyt Soinia, vaan Väyrystä. Noh Suomi saa sellaisen presidentin kun haluaa, muakin huonommin koulutetun. Onneksi muutenkin olen muuttamassa pois Suomesta pysyvästi, niin voin vain nauraa tilanteelle... :)
 
Jes, mäkin oon kotona. En oo erityisen yllättynyt tuloksesta. Tokalla kierroksella mun ääneni menee aika itsestään selvästi Haavistolle. Oli kyllä laitimmainen kerta, kun vaalilautakunnan hommia hoidetaan niin, et edellinen yö on biletetty ja unta saatu 4 tuntia. Ei ollut edes erityisemmin krapulainen olo, mut ihan saakelin väsynyt ja viluinen.
 
Ei Niinistöstä mitään pahaa sanottavaa keksi, mitä nyt on sekoomuksen jäsen. Saadaan kyllä hyvä presidentti hänestä.
 
Olet siis Niinistöä paremmin koulutettu? Kerrohan toki mitkä tohtorin paperit löytyvät takataskusta...
Heh sori, nopiasti tuli kirjotettua. Oletin siis, että Haavistosta tulisi pressa. Ja pahimmassa skenaariossahan siitä voi tulla. Essayhin, Biadetin ja Arhinmäen kannattajista varmasti suurin osa (väittäisin jopa +75%) äänestää Haavistoa tokalla kiekalla. Samoin protestiksi saattaa äänestää yllättävän iso osa Lipposen ja Soinin kannattajista, jotka haluaa protestiksi ja vittuillakseen äänestää Haavistoa. Täällä pakkiksellakin moni sanonut vittuillakseen äänestävänsä Haavistoa tokalla kiekalla, jos Haavisto sinne pääsee. + Loputkin homot ja hipsterit raahautuvat äänestämään, jotka ei vielä DTM:n tiskiltä kehdannut poistua.
 
Noh Suomi saa sellaisen presidentin kun haluaa, muakin huonommin koulutetun.

Mullakin on korkeampi tutkinto kuin tulevalla presidentillä, mutta uskoisin silti uran esim. EKP:ssä antavan itseäni paremmat valmiudet tuohon hommaan.
 
Heh sori, nopiasti tuli kirjotettua. Oletin siis, että Haavistosta tulisi pressa. Ja pahimmassa skenaariossahan siitä voi tulla. Essayhin, Biadetin ja Arhinmäen kannattajista varmasti suurin osa (väittäisin jopa +75%) äänestää Haavistoa tokalla kiekalla. Samoin protestiksi saattaa äänestää yllättävän iso osa Lipposen ja Soinin kannattajista, jotka haluaa protestiksi ja vittuillakseen äänestää Haavistoa. Täällä pakkiksellakin moni sanonut vittuillakseen äänestävänsä Haavistoa tokalla kiekalla, jos Haavisto sinne pääsee. + Loputkin homot ja hipsterit raahautuvat äänestämään, jotka ei vielä DTM:n tiskiltä kehdannut poistua.

Essayahin kannattajat ovat suurimmaksi osaksi hyvin uskonnollista porukkaa, eivät TODELLAKAAN äänestä homoa. Lipposen ja Soinin taustalla taas ovat metallimiehet ja muut duunarit, luuletko sieltä löytyvän paljonkin sympatiaa cityvihreälle?
 
Heh sori, nopiasti tuli kirjotettua. Oletin siis, että Haavistosta tulisi pressa. Ja pahimmassa skenaariossahan siitä voi tulla. Essayhin, Biadetin ja Arhinmäen kannattajista varmasti suurin osa (väittäisin jopa +75%) äänestää Haavistoa tokalla kiekalla. Samoin protestiksi saattaa äänestää yllättävän iso osa Lipposen ja Soinin kannattajista, jotka haluaa protestiksi ja vittuillakseen äänestää Haavistoa. Täällä pakkiksellakin moni sanonut vittuillakseen äänestävänsä Haavistoa tokalla kiekalla, jos Haavisto sinne pääsee. + Loputkin homot ja hipsterit raahautuvat äänestämään, jotka ei vielä DTM:n tiskiltä kehdannut poistua.

Höpöhöpö.
Ne jotka "piruuttaan" jotain äänestävät ovat juuri niitä jotka kantansa tuovat esille. Valtaosa kuitenkin noista äänistä menee niinistölle. Vaikka onkin sekoomuslainen.

En tiedä kyllä kuinka tosissaan tuota kirjoitit.
 
Essayahin kannattajat ovat suurimmaksi osaksi hyvin uskonnollista porukkaa, eivät TODELLAKAAN äänestä homoa. Lipposen ja Soinin taustalla taas ovat metallimiehet ja muut duunarit, luuletko sieltä löytyvän paljonkin sympatiaa cityvihreälle?
Kyllä mä tunnen pari seurakuntapoikaa, jotka äänestivät Essayahia, eivätkä koskaan tulisi äänestämään Niinistöä. Olen varma, että ainakin nämä pari tapausta jotka tiedän äänestää joko Aku Ankkaa tai Haavistoa, eivät ainakaan Niinistöä. Soinin kannattajat, jotka tunnen, jättävät todennäköisesti kokonaan äänestämättä toisella kierroksella. Ja oletan, että tuntemani ihmiset eivät ole ainoita, jotka näin tulevat toimimaan.

Ps. en oikeasti usko, että Haavistosta tulisi pressa. Kunhan pyörittelen pahinta mahollista tulosta mielessäni. Veikkailen toisen kierroksen menevän Niinistölle 65/35.
 
Kyllä kannatti äänestää Haavistoa ihan sen takia, että juntteja vituttaa :dance:
 
Kylläpä harmittaa tällä hetkellä Suomen puolesta. On muuten jännä, ettei Haavistosta ole kaiveltu noita paskoja esille valtamedioissa (rattijuopumusta, poikaystävä heittelee kännimoukareita baareissa jne). Soinilla kun olisis samat asiat taustalla herranjumala mikä paskamyrsky medioissa olis jo pidemmän aikaa pyöriny... ps, en äänestänyt Soinia, vaan Väyrystä. Noh Suomi saa sellaisen presidentin kun haluaa, muakin huonommin koulutetun. Onneksi muutenkin olen muuttamassa pois Suomesta pysyvästi, niin voin vain nauraa tilanteelle... :)

Heh sori, nopiasti tuli kirjotettua. Oletin siis, että Haavistosta tulisi pressa. Ja pahimmassa skenaariossahan siitä voi tulla. Essayhin, Biadetin ja Arhinmäen kannattajista varmasti suurin osa (väittäisin jopa +75%) äänestää Haavistoa tokalla kiekalla. Samoin protestiksi saattaa äänestää yllättävän iso osa Lipposen ja Soinin kannattajista, jotka haluaa protestiksi ja vittuillakseen äänestää Haavistoa. Täällä pakkiksellakin moni sanonut vittuillakseen äänestävänsä Haavistoa tokalla kiekalla, jos Haavisto sinne pääsee. + Loputkin homot ja hipsterit raahautuvat äänestämään, jotka ei vielä DTM:n tiskiltä kehdannut poistua.

Vaikka sulla olisi tohtorin paperit se ei tee sinusta fiksua tai tarkoita, että tiedät mistä puhut. Loppupeleissä työkokemus merkkaa kaiken. Olen 100% varma, että Haavistolla on sinua 'hieman' enemmän kokemusta.


Ja toisesta kommentistasi päätellen myös älyä.
 
Vaikka sulla olisi tohtorin paperit se ei tee sinusta fiksua tai tarkoita, että tiedät mistä puhut. Loppupeleissä työkokemus merkkaa kaiken. Olen 100% varma, että Haavistolla on sinua 'hieman' enemmän kokemusta.


Ja toisesta kommentistasi päätellen myös älyä.

Jussi saattaa sentää tunnistaa Venäjän presidentin kuvasta, toisin kuin tämä kosmopoliitti Haavisto.
 
Vaikka sulla olisi tohtorin paperit se ei tee sinusta fiksua tai tarkoita, että tiedät mistä puhut. Loppupeleissä työkokemus merkkaa kaiken. Olen 100% varma, että Haavistolla on sinua 'hieman' enemmän kokemusta.
Väitätkö, että Haavistolla on enemmän työkokemusta ja älyä, kuin esim. Väyrysellä tai Niinistöllä? Varmasti Haavisto on mua fiksumpi joissain osa-alueissa, sitä en kiellä.
 
Vaikka sulla olisi tohtorin paperit se ei tee sinusta fiksua tai tarkoita, että tiedät mistä puhut. Loppupeleissä työkokemus merkkaa kaiken. Olen 100% varma, että Haavistolla on sinua 'hieman' enemmän kokemusta.


Ja toisesta kommentistasi päätellen myös älyä.

Ja sinä ihannoit hinaajaa ?
Mihin tämä maa on menossa kun hinaajia äänestetään ja puolustellaan, oli viisas tai ei, niin hinaaja on hinaaja ja ei voi olla PRESIDENTTI.
 
Ihan mielenkiintoiset ja tiukat vaalit. Itse äänestin Väyrystä. Haavisto vaan meni lopussa ohi Väyrysestä ja veikkaan, että Haavisto saikin aika paljon vasemmiston ääniä jo tällä ensimmäisellä kierroksella. Toinen kierros taitaa olla aika selvä jo ihan siinäkin mielessä. Veikkaan, että Sauli saa 70% äänistä ainakin. Nythän toisesta kierroksesta ei tule mitenkään EU-keskeinen, kun molemmat ovat EU-myönteisiä ehdokkaita. Kai se Sauli on tällaiselle hyvätuloiselle porvarille se pienempi paha. Eli sinne menee ääni. Jospa ne saisivat sen potkittua maailmalle edistämään Suomen vientiä, kun kerran Stub on siellä ulkomaankauppaministerinä. Nythän Sauli on ollut aika aneeminen.

Jotenkin on pakko vaan sanoa, että ainoa henkilö, jonka tiesin äänestävän Haavistoa oli oma siskoni, joka on miehensä kanssa töissä ydinvoimalassa.. En tiedä, että mitä siitä pitäisi ajatella. Ehkäpä aika iso osa suomalaisista äänestää kuitenkin aika voimakkaasti tunteella. Harva varmaan hirveän voimakkaasti perehtyy ehdokkaansa ajatuksiin sen syvällisemmin.
 
Soinin kannattajat, jotka tunnen, jättävät todennäköisesti kokonaan äänestämättä toisella kierroksella.
Mä kyllä tulen antamaan ääneni Niinistölle toisella kierroksella, jos siellä Niinistö ja Haavisto on vastakkain. Ja olen Soinin kannattaja. Ja se johtuu pelkästään siitä, että teen oman osuuteni siitä, ettei Haavistosta tule presidenttiä. Homo ja vihreä. Loistava yhdistelmä. Mulla ei ole yleisesti mitään homoja vastaan, eikä minkäänlaista homofobiaa, mutta silti hävettäisi ihan vitusti, jos Suomella olisi homo presidentti. Ja toisekseen vihreät arvot on niin kaukana omista arvoista kuin voi olla. Käytännössä niin kaukana, että alkaa nytkin verenpaine nousta, kun ajattelen vihreitä. Vaikka tiesinkin ketä äänestän, kokeilin silti huvikseni noita vaalikoneita. Yllättäen jokainen niistä arvioi Soinin mulle sopivimmaksi ja Haaviston vähiten sopivaksi.
 
Back
Ylös Bottom