Presidentinvaalit 2012

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekalla kiekalla ääni Arhinmäelle, tokalla kyl salee haavistolle. Vaikka myönnän, että huvittavia tilanteita voi tulla, jos homo pressana, niin äänestän haavistoa tokalla kiekalla. Paljon rennompi kaveri kuin Niinistö, osaa asiansa ja pukeutuukin hyvin. Fiksu jannu. Ja sitäpaitsi Haaviston valinta osottais, että tää takapajula on pikkuhiljaa muuttumassa pois tästä vitun junttilameiningistä.
 
Yeah. On trendikästä olla gay ja vielä jos sattuu omistamaan jonkun slutty egyptian slaveboyn niin onhan se upeaa. Haaviston äänestäjistä osa on varmasti näitä jotka äänestää vain homouden takia. Onko se sitten viisasta, mene ja tiedä.
 
Ekalla kiekalla ääni Arhinmäelle, tokalla kyl salee haavistolle. Vaikka myönnän, että huvittavia tilanteita voi tulla, jos homo pressana, niin äänestän haavistoa tokalla kiekalla. Paljon rennompi kaveri kuin Niinistö, osaa asiansa ja pukeutuukin hyvin. Fiksu jannu. Ja sitäpaitsi Haaviston valinta osottais, että tää takapajula on pikkuhiljaa muuttumassa pois tästä vitun junttilameiningistä.

Ihan vitun tähdentävä kommentti ja tarkoitan sitä täysin ilman sarkasmia. Kiteyttää niin kaikkien maailmanhalaajien ja "suvaitsevaisten" ajatukset. Kumpi on parempi presidentti? No se joka pukeutuu paremmin ja on rennompi, kyllä.

No, mitäs noista sanoisi. Haavisto on fiksu äijä, mutta ei. Joten Niinistölle lappu seuraavalla kierroksella.
 
Yeah. On trendikästä olla gay ja vielä jos sattuu omistamaan jonkun slutty egyptian slaveboyn niin onhan se upeaa. Haaviston äänestäjistä osa on varmasti näitä jotka äänestää vain homouden takia. Onko se sitten viisasta, mene ja tiedä.
Voi olla että äänestää. Ja yllättävän moni jättää äänestämättä vain sen takia että Haavisto on homo.

Vaalitenttien ja haastattelujen perusteella Haavisto on fiksu mies jolla on hyviä mielipiteitä, siksi meni sinne ääni. Oonkin aika yllättynyt että päädyin äänestämään vihreetä, mutta nää onkin henkilövaalit. Sen toyboyn haastattelu oli kyl aika järkky. :D
 
Niinistö presidentiksi niin voidaan mun puolesta nelinkertaistaa presidentin valtaoikeudet.


Sinänsä hyvä vaalitulos, että Haavistolla ei ole mitään jakoa. Väyrynen olisi todennäköisesti antanut tiukan vastuksen.



Mitä tulee Haavistoon ja tähän homokeskusteluun, jos Niinistö olisi homo, olisin silti äänestänyt Niinistöä. Mutta vihreää EN IKINÄ!
 
Yeah. On trendikästä olla gay ja vielä jos sattuu omistamaan jonkun slutty egyptian slaveboyn niin onhan se upeaa. Haaviston äänestäjistä osa on varmasti näitä jotka äänestää vain homouden takia. Onko se sitten viisasta, mene ja tiedä.
Mut hei, sitte voi ylpeillä sillä facebookissa jolloin kaikki kaverit aattelee et vittu onpas siinä suvaitsevainen ihminen ku homoa äänesti. Hävettää oikeesti niiden puolesta jotka äänesti sitä pelkästään tästä edellä mainitusta syystä, vittuiluna perussuomalaisille tai siks et se on vaan niin kiva tyyppi. Perehtyisivät edes vähän itseään kiinnostavaan ehdokkaaseen ja tekisivät sitten valintansa oikeista syistä. Mun puolesta äänioikeuden ikärajaa sais kyllä nostaa aika monella vuodella.
 
Aika naurettavaa tuo seksuaalisesti epävarmojen kaappihomojen itku. Omaa ääntäni ei Haavisto saa todellakaan, syynä kylläkin aivan muut asiat kuin homous.
 
Tulee olemaan hauskaa seurattavaa toisella kierroksella, kun Haavisto väittelee ja argumentoi sössöttäjä-Niinistön suohon. Ihmisille tulee paljastumaan millainen kupla pankkiiri-Niinistön "asiantuntevuus" on vaikka suhteessa Haavistoon. "Yhteistä hyvää, haluan palvella yhteistä suomalaista hyvää"... Siinä kaikki mitä sössöttäjä Niinistöstä irtoaa, ei mitään sisältöä mihinkään.. Haavisto tarjoaa sanavalmiita ja konkreettisiin ratkaisuihin pureutuvia ja selkeästi perusteltuja näkemyksiä ja siinä seurassa tulee Niinistö jäämään todella selvästi jalkoihin. ;)
 
Mut hei, sitte voi ylpeillä sillä facebookissa jolloin kaikki kaverit aattelee et vittu onpas siinä suvaitsevainen ihminen ku homoa äänesti. Hävettää oikeesti niiden puolesta jotka äänesti sitä pelkästään tästä edellä mainitusta syystä, vittuiluna perussuomalaisille tai siks et se on vaan niin kiva tyyppi. Perehtyisivät edes vähän itseään kiinnostavaan ehdokkaaseen ja tekisivät sitten valintansa oikeista syistä. Mun puolesta äänioikeuden ikärajaa sais kyllä nostaa aika monella vuodella.

Joo, tän kommentin perusteella voitais nostaa vaikka viidellä vuodella.
 
Mut hei, sitte voi ylpeillä sillä facebookissa jolloin kaikki kaverit aattelee et vittu onpas siinä suvaitsevainen ihminen ku homoa äänesti. Hävettää oikeesti niiden puolesta jotka äänesti sitä pelkästään tästä edellä mainitusta syystä, vittuiluna perussuomalaisille tai siks et se on vaan niin kiva tyyppi. Perehtyisivät edes vähän itseään kiinnostavaan ehdokkaaseen ja tekisivät sitten valintansa oikeista syistä. Mun puolesta äänioikeuden ikärajaa sais kyllä nostaa aika monella vuodella.

Ei se äänestysikäraja mihinkään vaikuta, samalla tavalla nuoret (mutta myös vanhemmat) äänestivät persuja eduskuntavaaleissa - Soini oli "hyvä tyyppi".
 
Jaahas...keskiviikkona alkaa ennakkoäänestys, täytyy käydä samoin tein viemässä ääni Niinistölle. Vihreää ja kaiken lisäksi hinttaria en todellakaan halua tähän maahan presidentiksi.

Jos toinen kierros menee vituiks, ja Haavistosta tehdään presidentti, muutan helevettiin täältä Suomesta.

että semmosta...
 
Mä kyllä tulen antamaan ääneni Niinistölle toisella kierroksella, jos siellä Niinistö ja Haavisto on vastakkain. Ja olen Soinin kannattaja. Ja se johtuu pelkästään siitä, että teen oman osuuteni siitä, ettei Haavistosta tule presidenttiä. Homo ja vihreä. Loistava yhdistelmä. Mulla ei ole yleisesti mitään homoja vastaan, eikä minkäänlaista homofobiaa, mutta silti hävettäisi ihan vitusti, jos Suomella olisi homo presidentti. Ja toisekseen vihreät arvot on niin kaukana omista arvoista kuin voi olla. Käytännössä niin kaukana, että alkaa nytkin verenpaine nousta, kun ajattelen vihreitä. Vaikka tiesinkin ketä äänestän, kokeilin silti huvikseni noita vaalikoneita. Yllättäen jokainen niistä arvioi Soinin mulle sopivimmaksi ja Haaviston vähiten sopivaksi.

Täytyy kompata aika kovasti, melkein kuivalla kakkoseen. ;)

Siis ihan oikeasti. Miettikääpä jos Haavistosta tulisi pressa. Siellä se sen puppelikaverinsa kanssa olisi linnan vastaanotolla kättelemässä. Saisi sitten kansa ja toimittajat miettiä että kumpi niitä on isi ja kumpi äiti. Ei vittu oikeesti. Toooodella katu-uskottavaa. Haavisto on fiksu kaveri kaikin puolin, paitti että se on julkisesti homo ja se nyt ei oikein passaa pressan pallilla. Ehkä olen ahdasmielinen, aivan sama, ei vain sovi mun ajatusmaailmaan.


EDIT: Mutta melkein ois voinut korkata shamppanjat sille että Väyrynen ei ole kakkoskierroksella. Kepu pettää aina!
 
Ekalla kiekalla ääni Arhinmäelle, tokalla kyl salee haavistolle. Vaikka myönnän, että huvittavia tilanteita voi tulla, jos homo pressana, niin äänestän haavistoa tokalla kiekalla. Paljon rennompi kaveri kuin Niinistö, osaa asiansa ja pukeutuukin hyvin. Fiksu jannu. Ja sitäpaitsi Haaviston valinta osottais, että tää takapajula on pikkuhiljaa muuttumassa pois tästä vitun junttilameiningistä.

Jokaisella oikeus äänestää ketä haluaa, mutta miksi äänestit kaveria joka imisi vikoistakin yrityksistä rahat ja jakaisi ne luusereille?
 
Ihan oikeasti hieno homma että Haavisto pääsi kakkos kierrokselle. Väyrysen taakse olisi saattanut jollain ihmeellä kerääntyä pitkin poikin Suomesta sellainen kannatus että se olisi vahingossa lipsahtanut presidentiksi, Haavisto ei tule ikinä saamaan laaja-alaista kannatusta. Joten Niinistö on käytännössä voittanut jo vaalit.
 
Back
Ylös Bottom