Presidentinvaalit 2012

Mä en muutenkaan ymmärrä tuota "mitä nyt veteraanitkin ajattelee!" ajattelua kun puhutaan nykyajan politiikasta. Mitä tekemistä sen ajan suomella on nykyisen kanssa? Silloin oli yskänlääkkeessäkin heroiinia ja ihmishenki oli halpa, en mä nyt niitä aikoja haikaile.

Eli sulle ei merkkaa mitään se kuka sinunkin Suomen on rakentanu ja suomen puolesta taistellu. Jotenki vitun säälittävää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksa edes lainata, mutta ainakin nimimerkille Rokulia menee.

Ihan tiedoksesi siellä rintamalla oli monia homoseksuaalejakin taistelemassa. Minulle on ihan paskan hailee jos sinä tai joku muu homofobinen mottipää, oli sitten veteraani tai ei, on sitä mieltä että sitä varten ei taisteltu että "suomi pysyy suomalaisilla ei homoilla". Suomalaisia ne homotkin ovat, aivan yhdentekevää että mitä seksuaalisuutta edustavat. Homoseksuaalisuus ei merkitse yhtään mitään siinä onko sopiva presidentiksi vai ei. Ihan tiedoksesi, siellä rapakon takana jenkeissä on homoja nähty ennenkin. Arabimaissa myös varmasti tiedetään että homoja on olemassa. Varmastikaan meidän presidenttimme seksuaalisuus ei tuota mitään diplomaattista ongelmaa, ja jos tuottaa niin aivan vitun sama. Ilmeisesti tämä islamin mukanaan tuoma suvaitsemattomuus on kaamea peikko jota pitää vastustaa kaikin tavoin, paitsi silloin kun se häiritsee kristillistä ydinperhettä.

En kommentoi pätkän vertaa mitään kuvatestihommia enkä muutakaan Haaviston osaamista, en aikonut äänestää häntä lainkaan. Paitsi nyt saatan äänestää ihan vaan vittuillakseni tämänkin palstan Rokuli-ihmistortuille. Ja se että sanoo homouden olevan sairaus on sama kuin sanoisi että maa on litteä. Kummastakaan ei ole minkään maailman näyttöä ja näkemys on täysin henkilön omasta päästä revitty. En nyt sano suoraan että nimim Rokulia olisi tietämätön idiootti ja surkea ihmisyksilö, mutta saatan ehkä vihjata tällä siihen suuntaan. Niitä homoja on ollut olemassa niin kauan kuin ihmisiäkin, get used to it.

Jeps, kyllä se mulle ainakin merkkaa ja tosi paljon onko valtion päämies homo tai ei. Onko se sitten homofobiaa tai ei niin aika vitun sama mulle. Ja kyllä varmaankin homoja on ollu aina ja aina tulee olemaan mut ne mahdollisesti rintamalla olevat homot ei tehny siitä kirjaa ja okei sillä ei ole mitään merkitystä onko kaapissa oleva homo vai onko julkisesti. Homous on sairaus/epänormaalia, siitä on turha väitellä. Ja kyllä olen tietämätön idiootti ja varmaan surkeakin kun en nyt vaan jaksa ymmärtää et joku lykkii toista hanuriin. Mielipiteitä on yhtä monia ku on persereikiäkin.
 
Eli sulle ei merkkaa mitään se kuka sinunkin Suomen on rakentanu ja suomen puolesta taistellu. Jotenki vitun säälittävää.
Oma 93v ukkini taisteli sinunkin puolesta 6vuotta rintamalla, eikä hänellä ole mitään homoja vastaan. Ihan iloisesti kesällä kätteli ja jutteli suvusta löytyvän homon ja hänen kumppaninsa kanssa. Itse arvostan ukkiani eniten tuntemistani ihmisistä, mutta sinulle hän varmaan ole sitten oikea veteraani. Oikeassa olet. Vitun säälittävää.
 
Se on viimeinen asia mitä haluan tähän maahan presidentiksi on vihreä homoseksuaali, joka tykkää ottaa kakkoseen joltain 20-kymppiseltä pojalta...

Mikä vittu siinä on, että ekaksi täytyy äänestää lesboja naisia presidentiksi... sitten vihreitä homoja pressaksi ja sen jälkeen todennäköisesti eläimiinsekaantujia pressaksi ja siitä sitten eteenpäin...
 
Oma 93v ukkini taisteli sinunkin puolesta 6vuotta rintamalla, eikä hänellä ole mitään homoja vastaan. Ihan iloisesti kesällä kätteli ja jutteli suvusta löytyvän homon ja hänen kumppaninsa kanssa. Itse arvostan ukkiani eniten tuntemistani ihmisistä, mutta sinulle hän varmaan ole sitten oikea veteraani. Oikeassa olet. Vitun säälittävää.

Taisin kuitenkin mainita ettei mulla ole Homoja vastaan mitään, löytyy jopa omasta kaveri piiristä. En kuitenkaan näe että homo valtion päämies olis jotenki vakuuttava maailmalla.
 
katso liitettä 74566

Haavistollakin kun olis tällainen emäntä niin se olis vitun kova jätkä kaikkien mielestä. Eikä kukaan pähkäilis tykkääkö se panna ennemmin ykköseen vai kakkoseen.
Se olis hirtetty muutamaan kertaan jo munistaan jos tämmöinen panokaveri kainalossa linnaan astelisi. Olisiko Hirveiden ehdokkaana, mitäpä luulet? :D
 
Se on viimeinen asia mitä haluan tähän maahan presidentiksi on vihreä homoseksuaali, joka tykkää ottaa kakkoseen joltain 20-kymppiseltä pojalta...

Mikä vittu siinä on, että ekaksi täytyy äänestää lesboja naisia presidentiksi... sitten vihreitä homoja pressaksi ja sen jälkeen todennäköisesti eläimiinsekaantujia pressaksi ja siitä sitten eteenpäin...

Miten Haaviston seksuaalinen suuntautuminen liittyy presidentin tehtäviin? Todella outoa, että hänen yksityiselämänsä ja nimenomaan sänkypuuhat ovat sinulle noin paatoksellinen asia. Olisiko sinunkin jo aika tulla jo kaapista ulos?

Hieno muuten tuo kaltevan pinnan argumenttisi.
 
Miten Haaviston seksuaalinen suuntautuminen liittyy presidentin tehtäviin? Todella outoa, että hänen yksityiselämänsä ja nimenomaan sänkypuuhat ovat sinulle noin paatoksellinen asia. Olisiko sinunkin jo aika tulla jo kaapista ulos?

Hieno muuten tuo kaltevan pinnan argumenttisi.

En ole Aschenisto mut väitätkö sä nyt ihan pokeri naamalla ettei valtion päämiehen seksuaalisuus liity mitenkään presidentin tehtäviin? Liittyy juu ja aika vitusti liittyykin, mikä on se kuva mitä annetaan maailmalle? Sinänsä sama ketä Haavisto panee vapaa ajalla mut pressa nyt sattuu kuitenkin olemaan esikuva kaikelle. Eli kyllä liittyy presidentin tehtäviin. Haavisto sinäänsä olis varmaankin pätevä jopa valtion päämiehenä mut mitä Haavisto on oikeesti tehny? Ahtisaarta ja Haavistoa ei sit kannate verrata saman päivänä. Kun kerran niin kansainvälinen mies on kyseessä.
 
Liittyy juu ja aika vitusti liittyykin, mikä on se kuva mitä annetaan maailmalle? Sinänsä sama ketä Haavisto panee vapaa ajalla mut pressa nyt sattuu kuitenkin olemaan esikuva kaikelle. Eli kyllä liittyy presidentin tehtäviin. Haavisto sinäänsä olis varmaankin pätevä jopa valtion päämiehenä mut mitä Haavisto on oikeesti tehny? Ahtisaarta ja Haavistoa ei sit kannate verrata saman päivänä. Kun kerran niin kansainvälinen mies on kyseessä.

Haavisto on toiminut ulkopoliittisissa tehtävissä hyvin pitkään ja ollut mm. EU:n Darfurin erityislähettiläs. Tarkista huvikseen, että mikä on Sudanin lainsäädännön kanta homoseksuaalisuuteen. Entä onko Tarja Halosen sukupuoli estänyt häntä toimimasta Lähi-idässä tai Afrikassa?

Islannin pääministeri ja Saksan ulkoministeri tunnustavat homoseksuaalisuutta ja eivät ole tietojeni mukaan joutuneet syrjityksi omissa viroissaan edes niissä maissa, joissa homoseksuaalisuudesta saa kuolemantuomion.
 
Minua vain vituttaa tämä "mukasuvaitsevaisuus", kun on ihan pakko äänestää neekereitä, lesboja, vihreitä homoseksuaaleja, eläimiinsekaantujia, pedofiilejä, nekrofiilejä, kaapukummituksia ynnä muuta presidenteiksi, kun se on muka niin tasa-arvoista ja ihanaa. Ennen vanhaan asiat olivat paremmin, kun äänestettiin lihaa syöviä valkoihoisia heteromiehiä presidenteiksi...
 
Pekka "The Spartan" Haavisto:
Homosexual love, both male and female, was a recognized custom in Sparta, and had an acknowledged part in the education of adolescent boys. A boy's lover suffered credit or discredit
by the boy's actions; Plutarch states that once, when a boy cried out because he was hurt in fighting, his lover was fined for the boy's cowardice.
- B. Russell

Photari laulamaan:

300MoviePoster3.jpg


pekkahaavistoTO_hi.jpg
 
Minua vain vituttaa tämä "mukasuvaitsevaisuus", kun on ihan pakko äänestää neekereitä, lesboja, vihreitä homoseksuaaleja, eläimiinsekaantujia, pedofiilejä, nekrofiilejä, kaapukummituksia ynnä muuta presidenteiksi, kun se on muka niin tasa-arvoista ja ihanaa. Ennen vanhaan asiat olivat paremmin, kun äänestettiin lihaa syöviä valkoihoisia heteromiehiä presidenteiksi...

No onko kivaa olla ahdasmielinen juntti? Et vastannut kysymykseen, että mitä Haaviston suuntautumisella on väliä ja toisaalta ihmettelen, että minkälaisen uuvatin mielestä "lihaa syövä valkoihoinen heteromies" on automaattisesti paras ehdokas.

Sen voin allekirjoittaa, että pelkän seksuaalisen suuntautumisen vuoksi äänestäminen onkin lapsellista, mutta kuten jo sanoin, niin pätee molempiin suuntiin.

EDIT: Kuka muuten on Suomessa äänestänyt neekereitä, eläimiinsekaantujia, pedofiileja, nekrofiileja, kaapukummituksia tai lesboja presidentiksi? Jos implikoit, että Halonen on lesbo, niin sitten jotain vakuuttavampaa dataa kuin lyhyt oranssinvärinen tukka ja toimiminen SETA:ssa.
 
Se on viimeinen asia mitä haluan tähän maahan presidentiksi on vihreä homoseksuaali, joka tykkää ottaa kakkoseen joltain 20-kymppiseltä pojalta...

Ja kyllä olen tietämätön idiootti ja varmaan surkeakin kun en nyt vaan jaksa ymmärtää et joku lykkii toista hanuriin.

Mikäköhän siinä on, että nimenomaan homofoobikoilla tuntuu olevan epätavallisen suuri mielenkiinto homoseksuaalien seksiakteja ja niiden kuvailua kohtaan?

Nimittäin en ole juuri koskaan kuullut homoseksuaalien tai heidän oikeuksiaan puolustavien kuvailevan näiden seksiakteja, kun aiheena on vaikkapa homot politiikassa. Mutta homofoobikolle ei tarvitse kuin keskustelussa mainita jotain homoseksuaaleista, niin nämä ryhtyvät luettelemaan ja visualisoimaan homoseksiä: "Ooh suosikkiaiheeni! Persepano, fellaatio, suklaajuna, pyllyyn lykkiminen, pillun nuoleminen..."

Onhan ne tietty kiehtovia asioita, ei siinä mitään. Kuitenkin sellaisiksi ihmisiksi, jotka eivät omien sanojensa mukaan ole kiinnostuneita homoseksuaalien sänkypuuhista tai halua tietääkään niistä, tunnette kyllä nämä aktit todella yksityiskohtaisesti ja tykkäätte nostaa asian esille.

Tulee muuten aivan mieleen se afrikkalainen homovihaaja poopoo-pappi, joka oli tehnyt todella perusteellista tutkimustyötä homoseksistä ja esittelee löydöksiään silminnähden innoissaan. :D
http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w
 
Haavisto on toiminut ulkopoliittisissa tehtävissä hyvin pitkään ja ollut mm. EU:n Darfurin erityislähettiläs.
En hirveästi perusta Haaviston ulkopoliittisten ansioiden hehkuttelua. Miehestähän on tehty jo Ahtisaaren veroista rauhanlähettilästä.

"Vuosina 1999-2005 Haavisto toimi YK-tehtävissä maailman kriisialueilla, mm. Balkanilla, Afganistanissa, Palestiinassa, Irakissa, Liberiassa ja Sudanissa johtaen useita YK:n ympäristöjärjestön UNEP:n kenttäselvityksiä kriisien aiheuttamista ympäristötuhoista."
Tämän lisäksi erityisasiantuntija Darfurin kriisissä. En tiedä sen enempiä YK:n jargonista mutta kuulostaa haistapaska-hommalta.

Sinänsä pidän Haavistoa selkeästi toiseksi parhaana ehdokkaana, heti Väyrysen jälkeen.
 
Sitten minä olen ahdasmielinen juntti - pikemminkin konservatiivi. Minä en pidä siitä, niin se on oma makuasiani, that's it. Eikä se tee hyvää yhteiskunnalle, että arvot pehmenee koko aika, kun homoja, ynnä muita vähemmistöjä tuputetaan valtaan. Tällöin kova-arvoisempi sivilisaatio vie voiton. Valtionjohtajan pitää olla kova, päämäärätietoinen mies ajaessaan oman maansa etuja. Hänen pitää olla komea ja edustaa hyviä arvoja (perheellinen, menestynyt), siksi yleensä lihaasyövä heteromies on vahvoilla ja miltein ainut järkevä valinta.

Halonen on ilmiselvästi lesbo - jos toimii Setassa ja on lyhyt tukka, niin se on itsestäänselvää, että vähintään bi, hän on. Jos kaakattaa kuin ankka ja näyttää kuin ankalta ja ui lammessa, niin se on ankka.
 
Sitten minä olen ahdasmielinen juntti - pikemminkin konservatiivi. Minä en pidä siitä, niin se on oma makuasiani, that's it. Eikä se tee hyvää yhteiskunnalle, että arvot pehmenee koko aika, kun homoja, ynnä muita vähemmistöjä tuputetaan valtaan. Tällöin kova-arvoisempi sivilisaatio vie voiton. Valtionjohtajan pitää olla kova, päämäärätietoinen mies ajaessaan oman maansa etuja. Hänen pitää olla komea ja edustaa hyviä arvoja (perheellinen, menestynyt), siksi yleensä lihaasyövä heteromies on vahvoilla ja miltein ainut järkevä valinta.
Kuvauksen perusteella haluan tarjota sinulle vaihtoehtoista presidenttiehdokastai, jolla on alalta vuosikymmenien kokemus. Hän kannattaa samoja arvoja kuin sinä ja hänellä on sama näkemys valtionjohtajan ominaisuuksista. Neitsyistä koostuva henkivartijakaarti lisää vakuuttavuutta. Ainoa miinus on, että hän on kuollut, mutta onhan näitä kuolemankielissä roikkuvia ennenkin presidentteinä ollut, joten lieneekö tuolla loppujen lopuksi väliä.

220px-Muammar_al-Gaddafi_at_the_AU_summit.jpg


Mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä negatiivista näet arvojen pehmenemisessä ja mitä ongelmia se yhteiskuntaan tuo? Itse kun jotenkin koen yhteiskunnalle hyväksi, että annetaan kaikkien kukkien kukkia kuin sen, että jatkuvasti pitää olla ajojahti päällä ja rangaista kaikkia massasta poikkeavia. Homot nyt ovat ehkä pienin turvallisuuspoliittinen uhka tälle maalle, mitä voi kuvitella.
 
En hirveästi perusta Haaviston ulkopoliittisten ansioiden hehkuttelua. Miehestähän on tehty jo Ahtisaaren veroista rauhanlähettilästä.

Ei kai nyt sentään aivan veroisena. Ahtisaari kyllä on antanut tukensa Haavistolle kuten tähän threadiin linkitetyssä uutisessa todettiin.

"Vuosina 1999-2005 Haavisto toimi YK-tehtävissä maailman kriisialueilla, mm. Balkanilla, Afganistanissa, Palestiinassa, Irakissa, Liberiassa ja Sudanissa johtaen useita YK:n ympäristöjärjestön UNEP:n kenttäselvityksiä kriisien aiheuttamista ympäristötuhoista." Tämän lisäksi erityisasiantuntija Darfurin kriisissä. En tiedä sen enempiä YK:n jargonista mutta kuulostaa haistapaska-hommalta.

Ei konfliktien sovittelu ja niistä aiheutuvat ympäristötuhot mielestäni ole mitään aivan läpihuutojuttuja hoitaa, eikä periaatteessa kenelläkään muulla ehdokkaalla ole vastaavaa historiaa takanaan.

Sitten minä olen ahdasmielinen juntti - pikemminkin konservatiivi. Minä en pidä siitä, niin se on oma makuasiani, that's it.

Ei hätää. Kyllä minä sinut hyväksyn silti, vaikka mielipiteesi haiseekin. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että tuleeko tämä taantumuksellisuutesi pelosta vai periaatteesta?

Eikä se tee hyvää yhteiskunnalle, että arvot pehmenee koko aika, kun homoja, ynnä muita vähemmistöjä tuputetaan valtaan.

Kuinka monta kertaa täällä pitää sanoa, että presidenttiä valitessa on aivan sivuseikka minkälaista suuntausta hän edustaa yksityiselämässään.

Tällöin kova-arvoisempi sivilisaatio vie voiton. Valtionjohtajan pitää olla kova, päämäärätietoinen mies ajaessaan oman maansa etuja.

Mielestäsi valkoihoinen lihaasyövä heteromies tietysti on tällainen ihanne, koska se vain on niin. Nyt kun vielä kerrot, että millä perusteella Suomen presidentti edes nykypäivänä on valtionjohtaja. Ulkopolitiikkaa kun hoitaa presidentti yhdessä valtioneuvoston kanssa.

Hänen pitää olla komea ja edustaa hyviä arvoja (perheellinen, menestynyt), siksi yleensä lihaasyövä heteromies on vahvoilla ja miltein ainut järkevä valinta.

Mihin tämä 1800-lukulainen näkemyksesi tarkalleen perustuu?

Halonen on ilmiselvästi lesbo - jos toimii Setassa ja on lyhyt tukka, niin se on itsestäänselvää, että vähintään bi, hän on.

Hei, tosi terävää logiikkaa. Olit varmasti haka palikkatestissä. En tiennytkään, että on aivan itsestäänselvää, että homoseksuaalien asioita ei voi ajaa heteroseksuaalina.

Jos kaakattaa kuin ankka ja näyttää kuin ankalta ja ui lammessa, niin se on ankka.

Kun kaltevan pinnan argumentti on jo käytetty, niin ilmeisesti myös kytkykaupat ovat tuttuja?
 
Onko täällä joku, joka ei hieman kummaksuisi sitä, että jos Haavistosta tulisi presidentti, olisi presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolla kättelemässä kaksi miestä? Olenko ahdasmielinen, jos en näkisi sitä kovin hyvänä asiana?
 
Back
Ylös Bottom