Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti minäkin olen sitten tinhatman, mutta huomaahan nyt ihan selvästi mediasta ketä ne suosii ja ketä ei, eikös se nähty ihan selvästi jo noissa eduskuntavaaleissa?
Väitätkö jsk että Aatos Erkko ja kumppanit ei vaikuttanut ennen eduskuntavaaleja ja lisäksi vielä vihervasemmistotoimittajat haukkui joka asiassa Persuja? Oli ihan naurettavia artikkeleita monessa lehdessä joku kettutyttö kirjoittanut, no osupahan omaan nilkkaan.
Mua taas on alkanut vituttaa se kuinka Haavistosta leivotaan uutta presidenttiä median toimesta. Aina esitellään myönteisessä valossa, kivasti siellä Viitasaarella Hakkaraisen kanssa sahalla niin kuin vanhat kaverukset ikään... voi kun söpöä. Tässä esimerkki:
http://www.iltasanomat.fi/president...ssa---katso-viiksikuva/art-1288432166974.html
Kun taas vähän kuuntelee tarkemmalla korvalla noita Haaviston juttuja pidempään niin alkaa itse asiassa kuulostaa aika snobilta äijältä. Suht selkeästi Kokoomuksen puisto-osastoa, joka on mielestäni ylivoimaisesti luotaantyöntävin osa Vihreitä.
Äänestän varmaan Niinistöä, vaikka vähän pienimmän pahan periaatteella taidetaankin mennä.
Mm. tässä Oras Tynkkysen blogissa pätkä "Ensinnäkin Suomi ansaitsee presidentikseen kokeneen ulko- ja turvallisuuspolitiikan ammattilaisen. Pekka on Martti Ahtisaaren ja edesmenneen Harri Holkerin ohella maamme arvostetuin kriisien sovittelija maailmalla."
Hesarin mukaan Haavisto ei tunnistanut edes Ruotsin ja Viron pääministereitä.
http://www.hs.fi/politiikka/Pekka+H...edevin+kuvaa+HSn+kuvatestissä/a1305552770582
Mm. tässä Oras Tynkkysen blogissa pätkä "Ensinnäkin Suomi ansaitsee presidentikseen kokeneen ulko- ja turvallisuuspolitiikan ammattilaisen. Pekka on Martti Ahtisaaren ja edesmenneen Harri Holkerin ohella maamme arvostetuin kriisien sovittelija maailmalla."
Hesarin mukaan Haavisto ei tunnistanut edes Ruotsin ja Viron pääministereitä.
http://www.hs.fi/politiikka/Pekka+H...edevin+kuvaa+HSn+kuvatestissä/a1305552770582
Pahempana asiana mä sitä pidän että Haavisto on vihreä kuin homo. Mutta noin oikeesti Haavisto on yksi fiksuimmista ehdokkaista, vaikken sitä äänestäkkään.
Saattaisin äänestää Haavistoa, jos se olisi jonkun muun puolueen listoilla. Tosin en KD:n tai RKP:n.Pahempana asiana mä sitä pidän että Haavisto on vihreä kuin homo. Mutta noin oikeesti Haavisto on yksi fiksuimmista ehdokkaista, vaikken sitä äänestäkkään.
Pidät myös pahana asiana sitä että Haavisto on homo?
No se ei mua kiinnosta tippaakaan. Mutta nykyvihreitä on kyllä vaikea hyväksyä.
No se ei mua kiinnosta tippaakaan. Mutta nykyvihreitä on kyllä vaikea hyväksyä.
Kyllä se mua ainakin kiinnostaa, on aika tärkeä asia mihin meidän tuleva "Johtaja " on kallistunu (seksuaalisuus). Mulle ihan sama haluaako joku olla homo tai hintti, ei kuulu mulle eikä vaikuta mun elämään mut jos valtion "Päämies" on homo niinku Haavistosta tiedetään niin kyllä se tuo erinlaisa vaikeuksia päämiehen toimeen, vai voiko joku väittää muuta?