Presidentinvaalit 2012

Kerro lisää tästä? Mitä vaikeuksia se tuo? Tuo se sitten varmaan vaikeuksia myös jos presidentti on musta tai nainen, mitä sitten?

Miten se homous vaikeuttaa päämiehen toimia?

No mietippä ite jos tää Haavisto vaikka lähtee "Suomi" matkalle arabimaihin? Onks kaikki ihan okoo?, Meinaatko oikeesti et homo kutsutaan tiettyihin maihin vieraaksi? Mites Jenkit?, Arabivaltiot? Kysytään vasta kysymys, ootko sitä mieltä et Suomi säilyttää arvokkuuteensa (jos sitä on) maailmalla jos homo menee esim, valkoiseen taloon vieraaksi? Pääsiskö sinne asti, kun jokainen tietää mikä Jenkkien kanta on homoja kohtaan. Olisko se sun mielestä ihan okoo jos itsenäisyyspäivänä kaks kappaletta homoja kättelee vieraita? Voisin kuvitella et tän maan pelastajat eli veteraanit jättäis menemättä koko bileisiin.

Mulla ei ole homoja vastaan mitään, jokainen tökkii tyylillään mut jos puhutaan maan "presidentistä" niin jotain arvovaltaa kiitos.

Nainen presidenttinä ei tuo vaikeuksia yhtään enempää mitä Halonen on tuonu mut eipä Haloskakaan ole myöntäny koskaan olevansa lesbo, ja mitä ongelmia se tois jos olis musta presitentti, ei mitään jos elettäis savannilla.

Haavisto käy kampanjaa puppelipoika kainalossa, joka ei sovi itsenäisen ja sotia käyneen Suomen arvovaltaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mietippä ite jos tää Haavisto vaikka lähtee "Suomi" matkalle arabimaihin? Onks kaikki ihan okoo?, Meinaatko oikeesti et homo kutsutaan tiettyihin maihin vieraaksi? Mites Jenkit?, Arabivaltiot? Kysytään vasta kysymys, ootko sitä mieltä et Suomi säilyttää arvokkuuteensa (jos sitä on) maailmalla jos homo menee esim, valkoiseen taloon vieraaksi? Pääsiskö sinne asti, kun jokainen tietää mikä Jenkkien kanta on homoja kohtaan. Olisko se sun mielestä ihan okoo jos itsenäisyyspäivänä kaks kappaletta homoja kättelee vieraita? Voisin kuvitella et tän maan pelastajat eli veteraanit jättäis menemättä koko bileisiin.
Pari sivua taaksepäin kirjointinkin jo tästä.

Toki joissakin maissa voisi Haaviston seksuaalinen suuntautuminen olla ongelma, mutta en näkisi sitä mitenkään haittaavana tekijänä, osittain jopa positiivisenä tietyssä mielessä. Suomi olisi jälleen maailmalla tasa-arvon edellekävijä kuten 1900 luvun alussa naisten äänioikeuden kanssa. Mut ei tietenkään pitäisi Haavisto tämän vuoksi valita, että näytetään esimerkkiä muille, vaan kyllä ne tärkeimmät ominaisuudet pitää olla asiantuntevuudessa.
Tietysti on niitä valtioita mihin ei homoa valtionpäämiestä kannata lähettää, mutta en näkisi että Suomen asioidenhoito heidän kanssaan vaikeutuisi. Pitää kummiskin muistaa että kyllä sitä ulkopolitiikkaa hoitaa myös ulkoministeri ja ulkomaankauppaministeri. Vastahan se viime vuonna Väyrynenkin kävi Irakissa hoitamassa suhteita ulkomaankauppaministerinä ja äskeittäin Tuomioja Egyptissä. USA:ssa ei Obamalla mun tietääkseni ole mitään homoja vastaan, ja en näe mitään ongelmaa siellä.

Tuosta itsenäisyyspäiväjuhlista. Mies kättelee naista: ei ongelmaa. Mies kättelee miestä: ei ongelmaa. Nainen kättelee naista: ei ongelmaa. Nainen kättelee miestä: ei ongelmaa. 2 miestä kättelee miestä tai naista.. ihan vitun iso ongelma. Selitätkö logiikkasi jotenkin mulle kun en sitä tajua? Homous ei tartu kättelemällä, jos et sitä tiennyt. Mä kuule veikkaan, että niille veteraaneille on aikalailla sama ketä ne siellä kättelee. Ne on juhlimassa itsenäisyyttä, eikä presidenttiä. Ja kannattaa muistaa että jos 10% miehistä on homoja niin, mitä on 10% veteraaneista?


Mulla ei ole homoja vastaan mitään,
On sulla. Helpommalla pääset kun tunnustat vaan itselles.

Nainen presidenttinä ei tuo vaikeuksia yhtään enempää mitä Halonen on tuonu mut eipä Haloskakaan ole myöntäny koskaan olevansa lesbo, ja mitä ongelmia se tois jos olis musta presitentti, ei mitään jos elettäis savannilla.

Haavisto käy kampanjaa puppelipoika kainalossa, joka ei sovi itsenäisen ja sotia käyneen Suomen arvovaltaan.
Mua hävettää enemmän olla tollasen juntin kanssa saman maalainen kuin, se että meillä olisi homo presidentti.

ps. Kummiskin manailet siellä että ole sinä hintti hiljaa, niin ei tarvitse vaivautua. Olen hetero enkä edes meinannut äänestää Haavistoa
 
Pari sivua taaksepäin kirjointinkin jo tästä.

Toki joissakin maissa voisi Haaviston seksuaalinen suuntautuminen olla ongelma, mutta en näkisi sitä mitenkään haittaavana tekijänä, osittain jopa positiivisenä tietyssä mielessä. Suomi olisi jälleen maailmalla tasa-arvon edellekävijä kuten 1900 luvun alussa naisten äänioikeuden kanssa. Mut ei tietenkään pitäisi Haavisto tämän vuoksi valita, että näytetään esimerkkiä muille, vaan kyllä ne tärkeimmät ominaisuudet pitää olla asiantuntevuudessa.
Tietysti on niitä valtioita mihin ei homoa valtionpäämiestä kannata lähettää, mutta en näkisi että Suomen asioidenhoito heidän kanssaan vaikeutuisi. Pitää kummiskin muistaa että kyllä sitä ulkopolitiikkaa hoitaa myös ulkoministeri ja ulkomaankauppaministeri. Vastahan se viime vuonna Väyrynenkin kävi Irakissa hoitamassa suhteita ulkomaankauppaministerinä ja äskeittäin Tuomioja Egyptissä. USA:ssa ei Obamalla mun tietääkseni ole mitään homoja vastaan, ja en näe mitään ongelmaa siellä.

Tuosta itsenäisyyspäiväjuhlista. Mies kättelee naista: ei ongelmaa. Mies kättelee miestä: ei ongelmaa. Nainen kättelee naista: ei ongelmaa. Nainen kättelee miestä: ei ongelmaa. 2 miestä kättelee miestä tai naista.. ihan vitun iso ongelma. Selitätkö logiikkasi jotenkin mulle kun en sitä tajua? Homous ei tartu kättelemällä, jos et sitä tiennyt. Mä kuule veikkaan, että niille veteraaneille on aikalailla sama ketä ne siellä kättelee. Ne on juhlimassa itsenäisyyttä, eikä presidenttiä. Ja kannattaa muistaa että jos 10% miehistä on homoja niin, mitä on 10% veteraaneista?


On sulla. Helpommalla pääset kun tunnustat vaan itselles.

Mua hävettää enemmän olla tollasen juntin kanssa saman maalainen kuin, se että meillä olisi homo presidentti.

ps. Kummiskin manailet siellä että ole sinä hintti hiljaa, niin ei tarvitse vaivautua. Olen hetero enkä edes meinannut äänestää Haavistoa

Mulle periaatteessa sama onko mulla ongelmia "homon" päämiehen kanssa vai ei, mut toi sun puolustuspuhe on kyl pelkkää paskaa, "et tietysti on valtioita" eikö to jo riitä? Älä ny vittu viitti jauhaa jostain kättelystä? Ne vähät Veteraanit joita meillä vielä on niin tuskin saatana tätäkään maata puolusti homojen takia (itsenäisyys). Se nyt on ihan sanomattakin selvää et niitä ongelmia olis, oliko ne sit pieniä tai suuria vitun väliä, ongelmia olis joka tapauksessa, tarvitaanko me lisää ongelmia? Mua ei hävetä yhtään olla sitä mieltä mitä mä olen.

Tuskin mulla mitään ongelmia olis Haaviston perseen kanssa mut homo on aina homo. Oli tää planeetta sit syntyny räjähdyksestä tai jeesuksesta tai ihan mistä vaan niin nainen ja mies kuuluu yhteen ja homous on jonkunlainen ongelma ihmisen päässä, ja se todellakin vie uskottavuutta.

En manaile jokaisella on oikeus mielipiteensä niinkuin myös minulla. Mun mielestä homous on sairaus, joku muu voi olla toista mieltä.

ps. Juu ton tasa arvon takia kandee juhlia.
 
Ja palataan vielä tohon sun ongelmaan et veteraanit kättelee "kaikkia" niinku se olis ohi menevä marssi niinku tässä maassa on tapana niin älä edes viitti vaivautua vastaamaan jos et yhtään "Sota Veteraania tiedä/tunne) mä tiedän ja tunnen, niille on tärkeä asia et suomi pysyy suomalaisilla ei homoilla. Niille itsenäisyys on iso asia, ehkä se ei ole sulle. Tohon en ota kantaa kuinka paljon veteraaneista homoja niinku tossa vertasit, mut väitän et homous on alkanu kukoistaan sotiemme jälkeen.

Onhan se vitun siistiä kannattaa Haavistoa joka ei edes tunnista vierus naapurin päämiestä, saati sitten muita valtion päämiehiä. Media hehkuttaa homon puolesta, mut onneksi Haavisto tekee itsestään tyhmän, vai äänestätkö sä miestä joka ei edes tunnista venäjän presitenttiä kuvasta?
 
En jaksa edes lainata, mutta ainakin nimimerkille Rokulia menee.

Ihan tiedoksesi siellä rintamalla oli monia homoseksuaalejakin taistelemassa. Minulle on ihan paskan hailee jos sinä tai joku muu homofobinen mottipää, oli sitten veteraani tai ei, on sitä mieltä että sitä varten ei taisteltu että "suomi pysyy suomalaisilla ei homoilla". Suomalaisia ne homotkin ovat, aivan yhdentekevää että mitä seksuaalisuutta edustavat. Homoseksuaalisuus ei merkitse yhtään mitään siinä onko sopiva presidentiksi vai ei. Ihan tiedoksesi, siellä rapakon takana jenkeissä on homoja nähty ennenkin. Arabimaissa myös varmasti tiedetään että homoja on olemassa. Varmastikaan meidän presidenttimme seksuaalisuus ei tuota mitään diplomaattista ongelmaa, ja jos tuottaa niin aivan vitun sama. Ilmeisesti tämä islamin mukanaan tuoma suvaitsemattomuus on kaamea peikko jota pitää vastustaa kaikin tavoin, paitsi silloin kun se häiritsee kristillistä ydinperhettä.

En kommentoi pätkän vertaa mitään kuvatestihommia enkä muutakaan Haaviston osaamista, en aikonut äänestää häntä lainkaan. Paitsi nyt saatan äänestää ihan vaan vittuillakseni tämänkin palstan Rokuli-ihmistortuille. Ja se että sanoo homouden olevan sairaus on sama kuin sanoisi että maa on litteä. Kummastakaan ei ole minkään maailman näyttöä ja näkemys on täysin henkilön omasta päästä revitty. En nyt sano suoraan että nimim Rokulia olisi tietämätön idiootti ja surkea ihmisyksilö, mutta saatan ehkä vihjata tällä siihen suuntaan. Niitä homoja on ollut olemassa niin kauan kuin ihmisiäkin, get used to it.
 
Haavisto on useimmille melko tuntematon tyyppi niin meriiteiltään kuin julkiselta persoonaltaan. Tuo suuntautuminen on hänelle enemmänkin etu kuin haitta, jolla saada palstatilaa mediassa sekä suvaitsevaisuusääniä (eli ei äänestetä parasta ehdokasta vaan äänestetään homointa ehdokasta, koska on näytettävä kuinka nyt hei suvaitaan).

Suomessa on koko tähänastisen elinikäni ajan ollut demaripresidentti. Minusta olisi nyt oikeistolaisen vuoro vaihteeksi. Oikeistoehdokkaiden ollessa Essayah, Biaudet ja Niinistö, ei paljon valinnanvaraa jääkään. Niinistö on erittäin kokenut poliitikko eikä ole mielestäni mitenkään ikimuistoisesti sössinyt asioissa, joten sillä siis mennään.

Tohon en ota kantaa kuinka paljon veteraaneista homoja niinku tossa vertasit, mut väitän et homous on alkanu kukoistaan sotiemme jälkeen.

Tuolla maailmalla Suomen tunnetuin sotaveteraani taitaa olla kaveri nimeltä Tom of Finland.
 
Tein tuossa huvikseni vaalikoneen. Yllätykseni tuli, että toiseksi tuli Väyrynen tais olla jotain 72%. Tästä olen hämilläni. Tidedän tosin ketä jo äänestän. Soinille lähtee ääni. Katotaan sitten kuinka pitkälle sillä pääsee.
 
Tuolla maailmalla Suomen tunnetuin sotaveteraani taitaa olla kaveri nimeltä Tom of Finland.

Itse asiassa vasta oli joku tutkimus tai jotain homoseksuaalisuudesta rintamalla ja taisi siellä moni heterokin ihan vapaaehtoisesti paneskella miesten kanssa. Kovat olosuhteet vaatii kovat rentoutumiset. Jos nyt ei homo kelpaa presidentiksi niin ei sitten kyllä katolinenkaan. Ne panee lapsia ja suomihan ei ole edes katolinen maa.
 
Mä en muutenkaan ymmärrä tuota "mitä nyt veteraanitkin ajattelee!" ajattelua kun puhutaan nykyajan politiikasta. Mitä tekemistä sen ajan suomella on nykyisen kanssa? Silloin oli yskänlääkkeessäkin heroiinia ja ihmishenki oli halpa, en mä nyt niitä aikoja haikaile.
 
Minusta häiritsevämpää Haavistosta on se, että 50-kymppinen mies on avioliitossa jonkin parikymppisen latinoboytoyn kanssa. Minulle ei tule tuosta mieleen tasa-arvoinen parisuhde.

img-1288632207741.jpeg
 
Minusta häiritsevämpää Haavistosta on se, että 50-kymppinen mies on avioliitossa jonkin parikymppisen latinoboytoyn kanssa. Minulle ei tule tuosta mieleen tasa-arvoinen parisuhde.

img-1288632207741.jpeg

Kato nyt Haaviston onnellista hymyä. Pitäisiköhän meidän kaikkien hankkia parikymppinen latinotoy. Minä otan mieluummin naisen, ei nuo miehet kiinnosta latinoinakaan.

ava-09300701.jpg

Haavistollakin kun olis tällainen emäntä niin se olis vitun kova jätkä kaikkien mielestä. Eikä kukaan pähkäilis tykkääkö se panna ennemmin ykköseen vai kakkoseen.
 
Mä en muutenkaan ymmärrä tuota "mitä nyt veteraanitkin ajattelee!" ajattelua kun puhutaan nykyajan politiikasta. Mitä tekemistä sen ajan suomella on nykyisen kanssa? Silloin oli yskänlääkkeessäkin heroiinia ja ihmishenki oli halpa, en mä nyt niitä aikoja haikaile.
Jos kyseiset miehet ei olis laittanut hanttiin aikoinaan,en usko että Sergei setä kuuntelisi homojen tai muitten ruikuttajien ininää nykypäivänä.
Ihmishenki on aina halpa,raha määrää.
 
Mua vituttaa vaan se että näitä homon puolustajia riittää perkele. Sama juttu tanssii tähtien kanssa, kaikki homot äänesti luonnollisesti Jania. Nytkin facebookissa näkee että hintit kannattaa haavistoa, se on perusjuttu. Hintti tykkää hinteistä, en tiedä yhtään mun kaveripiirissä olevaa hinttiä joka äänestää muuta kuin Haavistoa. Se tässä vituttaa aivan vitusti. Toi seksuaalinen suuntautuminen pitäisi saada piilotettua täysin, sillähän ei pitäisi olla merkitystä vaan on sillä.

No kun se on nyt julki tuotu niin viimeinen asia mitä eläessäni tekisin on äänestää haavistoa. Ei tuu tapahtumaan. Ja miksikö, siksi kun se on homo. Onko homoja vastaan? No aivan vitusti. Itke


EDIT: Sitäpaitsi koko ilmiö on jo trendinä niin jeesuksen 2000 lukua että unohtakaa jo se homojen puolustelu. Vähän sama kuin rupeaisi nyt puhumaan Ganjan puolesta, jees hieno homma. Kannabis!! Ehdotan että seuraavaksi trendiksi otetaan ristiinpukeutuminen, helvetti onhan se nyt karua kun ei pääse mies "naisena" naisten pukkariin pistelemään pikkareita jalkaan?!?
 
Jos kyseiset miehet ei olis laittanut hanttiin aikoinaan,en usko että Sergei setä kuuntelisi homojen tai muitten ruikuttajien ininää nykypäivänä.

Mitä tällä nyt on tekemistä sen kanssa että kenestä tulee seuraava presidentti? Aina tätä samaa argumenttia viljellään, ja yleensä se ei ole kukaan veteraani itse joka edes sanoo vaan joku joka ottaa asiakseen aina kertoa meille mitä mieltä veteraanit ihan varmasti kaikki on.
 
Että ihan perus ihmisoikeudet on niin "2000 lukua", just just.

Homojen puolesta jeesustelu on 2000 lukua. Ennen sitä homot oli homoja ja sillä sipuli. Nyt siitä jauhetaan joka vitun paikassa. Justjust.
 
^ Tehän siitä jauhatte että Haavisto on homo. Muut on lähinnä sitä mieltä että mitä väliä. Ei Haavisto edes itse tuo sitä esille haastatteluissa. Mikä teitä niissä homoissa niin kauheasti kiinnostaa :D
 
^ Tehän siitä jauhatte että Haavisto on homo. Muut on lähinnä sitä mieltä että mitä väliä. Ei Haavisto edes itse tuo sitä esille haastatteluissa. Mikä teitä niissä homoissa niin kauheasti kiinnostaa :D

Jos multa kysyt niin mulla on niitä vastaan paljonkin: Ensinnäkin homokavereissa ärsyttää se että ne pyrkii kääntämään sua vähintään biseksuaaliksi. Tästä on tullu sanomista jo, yhtä vedin turpaan kun ei mee puhe perille kun yritti lääppiä kun olin tuhannen tuiterissa ja kerkes jo pussata suulle, siinä tajusin ja nyrkki heilui. Toiseksi: se olemus, ei herrajumala. Siedän näistä joitakin kyllä. Ihme ja kumma mulla on 5 homokaveria, 3 miespuolista ja 2 naispuolista. Naiset on ihan erilaisia, tosi mahtavia. Mutta miehillä on jotain yritystä koko vitun ajan. Yksi sössötti ihastuneensa muhun, nauroin ihan katketakseni jutulle.

Ei vaan voi mitään, paskat kokemukset. Väitän että mun asenne olisi eri jossei näitä vastoinkäymisiä olisi tullu ja vieläpä monesti. Kai näytän niin hintiltä että näillä on koko ajan jotain yritystä. Tiedä sitten, mutta vituttaa. Ja nyt nää samaiset koko poppoo luonnollisesti äänestää haavistoa. Seksuaalisuushan ei pitäny vaikuttaa ;)

En oo pitäny vissii vuoteen tai pariin yhteyttä. Ei vaan jaksa.

EDIT: jotain puolustelua ärhentelylleni..
 
Back
Ylös Bottom