Presidentinvaalit 2012

Juu hahaha!
Halosellan on tytär, lepsot tuskin nussiii miehiä.
Kun Halonen kirjoittaa elämänkerran, niin tuskin tulee mitään kaapista ulostuloa.
'

ite en on demari, mutta sun viestistä haisee kokoomus!

Tunnen itse lesboja joilla on lapsi. Uusi asia sulle?

Halosen lesbous on tällä hetkellä tabu.samoin Arajärven...suuntautuneisuus... kulissiliitto.

Sun viestistäsi haisee naiivius.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milloin ihmiset tajuaa että Tarja Halonen ei ole homo.
Seta pyysi sitä puheenjohtajakseen, siitä syystä että he saisivat enemmän näkyvyyttä, ottamalla pomoksi henkilön jolla on yhteiskunnallista arvovaltaa ja näkyvyyttä.

tajuatko miten pihalla olet? Puhut mielikuvistasi ilman ainuttakaan faktatietoa:


1980–1981 Halonen toimi Seta ry:n puheenjohtajana; sen toimintaan hän oli osallistunut aktiivisesti jo 1970-luvun lopulta

Vuonna 1975 Halonen valittiin Osuusliike Elannon edustajistoon

Vuoden 1979 vaaleissa hänet valittiin kansanedustajaksi SDP:n listoilta

Herra Tarkemo luulee, että Halonen on ollut ministeri toimiessaan hinttijärjestön johdossa...saati presidentti...:hyper:

Pirusti tulikin SETAlle näkyvyyttä siitä, että johtoon valittiin Osuusliike Elannon edustajistotason henkilö :jahas:
 
No älkää nyt ystävät hyvät suutahtako.
Kuten sanoin, niin varmaan asiat tulee selville kun Halosen pressakausi loppuu, jos tulee ilmi että hän on lepso, niin sitten tulee ja silloin meikäläinen on kyllä ällikällä lyöty.

Mut jäädään katsomaan.
 
mä en oikein ymmärrä mitä väliä sillä on mitä kukin makuuhuoneessaan tekee. oli sitten kyseessä kaveri tai mulle tuntematon hlö. eli mikä siitä tekee niin mielenkiintoista..? tärkeintä kait tietää mitä ITSE siellä haluu tehdä ja kenen kanssa.

ja yksi asia mikä muuten aina tän tyyppisissä keskusteluissa unohtuu on se että ihmisen seksuaalisuus on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä/aktia. kuten esim. vaikka kumppanuus, kiintymys, toisesta ihmisestä välittäminen jne
 
9212278.jpg
 
mä en oikein ymmärrä mitä väliä sillä on mitä kukin makuuhuoneessaan tekee. oli sitten kyseessä kaveri tai mulle tuntematon hlö. eli mikä siitä tekee niin mielenkiintoista..? tärkeintä kait tietää mitä ITSE siellä haluu tehdä ja kenen kanssa.
Mutta kun ei ole osaamista tai ymmärrystä käsitellä yhteiskunnan oikeita ongelmia, niin on kiva keskittyä johonkin, minkä ymmärtää :D

Samasta syystä mato-onginnankin lakimuutos sai valtavasti keskustelua, kun kaikki kansanedustajat kerrankin tajusivat käsiteltävän asian.
 
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkel...inen_julkinen_ajojahti_76984.html#media=77014

YLE teki sen taas.

Aivan loistava ajoitus kaivella vanhoja asioita esille. Sopivasti ennen vaaleja.

Jännä juttu: kantelun kohteena oli myös 4 SDP:n poliitikkoa samasta asiasta, mm. pulskapoika lasse Lehtinen. Tästä ei ole vaan paljoa puhuttu, mutta kaikkihan muistavat YLEn taitavan uutisoinnin vuoksi vain jalasmökki-Paavon.

ja vielä: tuonne Elävän arkiston sivulle on mahdollisuus mennä jättämään kommentti tuosta ajoituksesta ennen vaaleja. Näytti jo pari olevan.

Täytyy itsekin jättää...
 
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkel...inen_julkinen_ajojahti_76984.html#media=77014

YLE teki sen taas.

Jännä juttu: kantelun kohteena oli myös 4 SDP:n poliitikkoa samasta asiasta, mm. pulskapoika lasse Lehtinen. Tästä ei ole vaan paljoa puhuttu, mutta kaikkihan muistavat YLEn taitavan uutisoinnin vuoksi vain jalasmökki-Paavon.

Olihan nuo kaikki, mukaanlukien Lehtinen, tuossa artikkelissa mainittuna.

Oikeuskanslerille kanneltiin Väyrysen lisäksi Jacob Södermanista (SDP), Jermu Laineesta (SDP), Seppo Tikasta (SDP) ja Lasse Lehtisestä (SDP).
 
Olihan nuo kaikki, mukaanlukien Lehtinen, tuossa artikkelissa mainittuna.

Oli toki Lehtinen TUOSSA kyseisessä artikkelissa mukana (ei kai niitä pois voi jättää tässä yhteydessä), mutta se mitä tarkoitan on että jos menet kadunmieheltä kyselemään mitä hän tietää Väyrysen jalasmökkiepisodista, ja kysyt keitä muita sai huomautuksen aiheettomista kulukorvausten nostosta, jälkimmäiseen tulee vastaus "...ÖÖÖ...mitä, oliko muitakin?"

ja vielä, tuleva oikeuskanslerikin siinä mukana... susi lampaan vaatteissa.
 
No jos Lehtinen olisi Paavon sijaan ehdokkaana niin veikkaisin tuonkin jutun pääkohteen olevan silloin eri. En kyllä kiellä sitä että Paavoa kohdellaan median puolelta muita ehdokkaita huonommin, mutta veikkaan että mies on tässä vuosikymmenten varrella ollut niin monesti napit vastakkain monien journalistien kanssa, ettei pitäisi tulla huono kohtelu yllätyksenä. Niin makaa, kuin petaa.
 
No jos Lehtinen olisi Paavon sijaan ehdokkaana niin veikkaisin tuonkin jutun pääkohteen olevan silloin eri. En kyllä kiellä sitä että Paavoa kohdellaan median puolelta muita ehdokkaita huonommin, mutta veikkaan että mies on tässä vuosikymmenten varrella ollut niin monesti napit vastakkain monien journalistien kanssa, ettei pitäisi tulla huono kohtelu yllätyksenä. Niin makaa, kuin petaa.

Annapa esimerkkejä siitä, miten Väyrynen on itse aloitteellisena härnännyt tiedoitusvälineitä? Huom. aloitteellisena. Kyllä se on niin, että kenet (pääkaupunkiseudun) media ottaa hampaisiinsa, siellä se pysyy.

Ei tule poliitikon hommista mitään, jos alkaa lehtimiesten persustaa nuolemaan.
 
Annapa esimerkkejä siitä, miten Väyrynen on itse aloitteellisena härnännyt tiedoitusvälineitä? Huom. aloitteellisena. Kyllä se on niin, että kenet (pääkaupunkiseudun) media ottaa hampaisiinsa, siellä se pysyy.

Ei tule poliitikon hommista mitään, jos alkaa lehtimiesten persustaa nuolemaan.
Eipä nyt ole antaa esimerkkejä, kun en ole miehen uraa niin tarkkaan seurannut. Eikä kiinnosta alkaa etsimäänkään. Sellaisen käsityksen vaan olen saanut ettei Paavolla olisi vihamiehistä puutetta juuri missään piirissä, lehdistö, muut puolueet ja jopa oma puolue on miestä vastaan kuten aikaisemmin tänä vuonna nähtiin. Jotenkin en vaan usko, että tälläinen ajojahti ihan ilman mitään syytä on vuosikymmenien ajan ollut. Ehkä joku vanhemman sukupolven edustaja voisi sivistää meitä mistä kaikki on saanut alkunsa. Perseen nuoleminen ja hyvän asiallisen suhteen pitäminen lehdistöön tai muihin etupiireihin ovat hieman eri asioita. Jälkimmäinen on kyllä sellainen taito, mikä maan johtavaan asemaan pyrkivien tulisi osata.
 
Eipä nyt ole antaa esimerkkejä, kun en ole miehen uraa niin tarkkaan seurannut. Eikä kiinnosta alkaa etsimäänkään. Sellaisen käsityksen vaan olen saanut ettei Paavolla olisi vihamiehistä puutetta juuri missään piirissä, lehdistö, muut puolueet ja jopa oma puolue on miestä vastaan kuten aikaisemmin tänä vuonna nähtiin. Jotenkin en vaan usko, että tälläinen ajojahti ihan ilman mitään syytä on vuosikymmenien ajan ollut. Ehkä joku vanhemman sukupolven edustaja voisi sivistää meitä mistä kaikki on saanut alkunsa. Perseen nuoleminen ja hyvän asiallisen suhteen pitäminen lehdistöön tai muihin etupiireihin ovat hieman eri asioita. Jälkimmäinen on kyllä sellainen taito, mikä maan johtavaan asemaan pyrkivien tulisi osata.

väyrysen mahd. menestyminen koetaan joissain piireissä uhkana ?
 
Foliohatut päähän, salaliitot tulloo.
 
Back
Ylös Bottom