Mä toivon, etteivät tulisi laisinkaan. Hyödyttää ihan saatanasti verorahoilla kouluttaa ulkomaalaisia, jotka sitten lähtevät takaisin eivätkä koskaan maksa penniäkään veroja takaisin Suomeen. Noikin koulutusrahat vois antaa suomalaisille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milloin ihmiset tajuaa että Tarja Halonen ei ole homo.
Seta pyysi sitä puheenjohtajakseen, siitä syystä että he saisivat enemmän näkyvyyttä, ottamalla pomoksi henkilön jolla on yhteiskunnallista arvovaltaa ja näkyvyyttä.
Yleisö ja muut kilpailijat räjähtivät äänekkääseen nauruun. Väyrynen itse näytti muiden reaktion jälkeen niin hämmentyneeltä, että sopii epäillä tajusiko hän itsekään, miten koomiselta hän omanarvontunnossaan kuulosti.
Muistan myös uutisen luettuani katsoneeni tuon videon. Kyllähän Väyskä oli selvästi hämmentynyt siitä ensimmäisestä naurun remakasta ja katseli ympärilleen että "wtf?". Sitten se tajus.Paavo Väyrystä kyllä kohdellaan mediassa tosi huonosti. Katsokaapa tämäkin uutinen.
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/yleiso-ulvoi-paavo-vayrysen-putin-vitsille/art-1288434702774.html
Katsokaapa sitten itse tuosta videolta n.19min kohdalta miltä tilanne näytti.
http://areena.yle.fi/video/1323548888211
Paavosta presidentti,on nimittäin ainesta,sanoisin :D
Varteenotettavia vaihtoehtoja oikeastaan vain kaksi, Sauli ja vanhin Pate. Selailin vaalikonetta ja kattelin jotain haastattelua ja niiden perusteella Pate kyllä nousi selvästi esille: itselle tärkeistä asioista hyvinkin fiksut vastaukset. Esim. "Euroaluetta ollaan kehittämässä ylikansalliseksi liittovaltioksi. Suomen tulee pyrkiä pysymään sen ulkopuolella."
Juu...hahaha...
Tiedätkö milloin Halonen liittyi SETAan ja missä "näkyvyysasemassa" hän tuolloin oli?
1 Menee muutama vuosi kun Halosesta aletaan kirjoittaa totuuksia. Tuo "koko kansan muumimamma" on vittuileva ja kiukutteleva diktaattori lähimmäisilleen, lesbo.
Ja liitto Arajärven kanssa on pelkkä kulissi. Arajärven seksuaalisen suuntautumisen voi jokainen päätellä itse.