Presidentinvaalit 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
kuljetusala sanoi:
Joo perustelut/vastineet kannattaa ehdottomasti lukea, mm se kuinka oikeiston ratkaisu työttömyyteen on 5-miljoonan suomalaisen ryhtyminen yrittäjiksi :D

Kuljetusala, morjesta! Onkin ollut ikävä noita sun juttuja! Mites yrityshankkeella menee? Vaikka sulle on pakko antaa crediittiä siitä, että edes koitat perustella tota sun mielenvikaisuutta niin asiahan taisi olla sillä lailla, että sut lähinnä naurettiin pihalle täältä...

Toi ylläolevahan kiteyttää noi sun perustelut aika mukavasti...Ei ollenkaan taas teikäläisen omia fantasioita vaan noinhan me NIMENOMAAN väitetään/väitettiin...

fake edit: joo, meikäläinen varmaan vois olla jo hiljaa näissä keskusteluissa, mutta varmaan aika sama tässä vaiheessa...enää muutama viikko
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinistöä minäkin äänestän

Tuli tuossa juuri katseltua putkeen Soinin, Halosen, Niinistön ja Vanhasen vaalitenttaukset:

Vanhanen oli aika huteralla pohjalla. Mies ei tuntunut olevan oikein mistään mitään mieltä. On se nyt kumma kun ei presidenttiehdokkaalla ole omaa kantaa mihinkään, tai sitä ei jostain syystä uskalla aikuinen mies sanoa ääneen. Tuli lähinnä mieleen Kimi Räikkösen emmätiedäehkäjookattonyt -sepostukset. Ja alkoi myös pelottamaan, että Jäätteenmäki saattaisi palata tänne. Iik. :eek:

Niinistöllä taas oli edes jotain sanottavaa! :rock:

Halonen silminnähden ärsyyntyi toimittajan ahdistelusta ja änkytti "pohjoismaalaisesta hyvinvointiyhteiskunnasta". Nähtävästi voimmekin kaikki siirtyä valtoille töihin ja ottaa palkat veroista. Ja omat saavutukset? Bushin solmio tullut oikaistua... :itku:

Soini nyt on ihan pihalla... :down:


Minut voi lukea käännytettyjen joukkoon, Niinistölle menee ääni ehdottomasti. Kiitos kun avutitte oikeaan suuntaaan, olen nähnyt valon :D
 
kuljetusala sanoi:
Joo perustelut/vastineet kannattaa ehdottomasti lukea, mm se kuinka oikeiston ratkaisu työttömyyteen on 5-miljoonan suomalaisen ryhtyminen yrittäjiksi :D
Omasta mielestäni eräs yrittäjyyden tärkeimmistä ominaisuuksista on vastuu omasta toimeentulosta. Tässä mielessä olisi suotavaa, jos kaikki viisi miljoonaa suomalaista todella ryhtyisivät yrittäjiksi. Toisin sanoen jokainen ottaisi samalla tavalla vastuun omasta toimeentulostaan kuin yrittäjät ottavat. Vasemmistoutopiassa valtio takaa toimeentulon mille tahansa määrälle työttömiä ilman ongelmia. Kumpi ajatus on järkevämpi? Yrittäjyyden edistäminen on tämänkin hallituksen, jossa vasemmisto on mukana, ainoa suunnitelma työttömyyden vähentämiseksi.

training_addict sanoi:
joo, meikäläinen varmaan vois olla jo hiljaa näissä keskusteluissa, mutta varmaan aika sama tässä vaiheessa...enää muutama viikko
Älä anna taisteluväsymyksen iskeä enää tässä vaiheessa.

Apostrophe sanoi:
Minut voi lukea käännytettyjen joukkoon, Niinistölle menee ääni ehdottomasti. Kiitos kun avutitte oikeaan suuntaaan, olen nähnyt valon
Mene siis ja tee kaikki kansat Niinistön opetuslapsiksi.
 
Tarja räp -> http://www.tarjahalonen.fi/fi/index.php?we_objectID=10758

(lataa video sivun alaosasta) (ei kai ollu :vanha: )

Ihan "hienosti" toteutettu -mutta miksi, oi miksi. :hyper: Ei helevetti.

th_l_ajan.jpg


training_addict sanoi:
Kuljetusala, morjesta!...clips...enää muutama viikko

Älä nyt viime metreillä alennu tuollaselle linjalle. :D Kiitos laadukkaista postauksista näihin aiheisiin.
 
Niinistö on mielestäni AINUT ehdokkaista joka SOPII presidentiksi .
Meidän salillakin suurin osa äänestävät Niinistöä, uskon ettei "peli" oli
vielä pelattu !
 
training_addict sanoi:
Kuljetusala, morjesta! Onkin ollut ikävä noita sun juttuja! Mites yrityshankkeella menee? Vaikka sulle on pakko antaa crediittiä siitä, että edes koitat perustella tota sun mielenvikaisuutta niin asiahan taisi olla sillä lailla, että sut lähinnä naurettiin pihalle täältä...


No moi moi. On sulla sitten valikoiva muisti. Minähän se olin joka naurettiin pihalle :D LOL. Olisikohan aika kiillottaa rillit ja lukaista ne aiemmat postit uudestaan. Yritys ei aloita vielä kuukausiin/vuoteen mutta kiitos kysymästä. Mites joko sinulla on kokoomuksen jäsenkirja ja ja Saulin kuva siinä sänkysi yöpöydällä.

Sitten itse asiaan:
Kansalaisvelvollisuus on nyt osaltani suoritettu ja vaikka vaalisalaisuuteen vedoten en kerrokkaan ketä äänestin niin pienenä vinkkinä voin todeta monien äänestys jonossa toistelleen numero 9 olevan ainoa vakavasti otettava ehdokas.
Lisä vinkkinä:
th_ajat.jpg
 
kuljetusala sanoi:
Sitten itse asiaan:
Kansalaisvelvollisuus on nyt osaltani suoritettu ja vaikka vaalisalaisuuteen vedoten en kerrokkaan ketä äänestin niin pienenä vinkkinä voin todeta monien äänestys jonossa toistelleen numero 9 olevan ainoa vakavasti otettava ehdokas.
Lisä vinkkinä:
th_ajat.jpg

JÄTKÄ ÄÄNESTI KYNÄÄ!!! PROTESTIÄÄNI!!
 
Niinistöä ajttelin äänestää, mutta tulin syvällisen pohdinnan ja pääni sisäisen argumentoinnin jälkeen siihen tulokseen, että se onkin ärsyttävä kalasilmä. Ei kalasilmää.

Vanhanen on tylsä konservatiivi.

Halonen on ihan vitun ärsyttävä joopajootäti. Uskomaton perseennuolija.

Mutta Hautala, se on viksu. Se oli myös hyvä tossa pölöttäjä-äijän vaalitentissä. Hautala tajuaa huumausinepolitiikastakin jotain ja vihreillä on muutenkin kestävälle kehitykselle suotuisia periaatteita. Vaikuttaa vähiten jämähtäneeltä. Mä en oikein yleisestikkään ymmärrä periaatetta, että talouskasvusta vouhotetaan jatkuvasti. Eihän sitä aina voi kasvaa, se loppuu joskus. Sikäli mikäli mä nyt käsitän tätä terminologiaa ja ajatuksia sen takana tarpeeksi hyvin. Lisäksi hautala on kaikinpuolin miellyttävä esiintyjä.

Tämä niinistön fanitus on muuten kääntynyt itseään vastaan tässä tredissä. Mä en ainakaan ännestäisi sitä enää kiusallanikaan. ;)
 
Hoku sanoi:
Niinistöä ajttelin äänestää, mutta tulin syvällisen pohdinnan ja pääni sisäisen argumentoinnin jälkeen siihen tulokseen, että se onkin ärsyttävä kalasilmä. Ei kalasilmää.

Vanhanen on tylsä konservatiivi.

Halonen on ihan vitun ärsyttävä joopajootäti. Uskomaton perseennuolija.

Mutta Hautala, se on viksu. Se oli myös hyvä tossa pölöttäjä-äijän vaalitentissä. Hautala tajuaa huumausinepolitiikastakin jotain ja vihreillä on muutenkin kestävälle kehitykselle suotuisia periaatteita. Vaikuttaa vähiten jämähtäneeltä. Mä en oikein yleisestikkään ymmärrä periaatetta, että talouskasvusta vouhotetaan jatkuvasti. Eihän sitä aina voi kasvaa, se loppuu joskus. Sikäli mikäli mä nyt käsitän tätä terminologiaa ja ajatuksia sen takana tarpeeksi hyvin. Lisäksi hautala on kaikinpuolin miellyttävä esiintyjä.

Tämä niinistön fanitus on muuten kääntynyt itseään vastaan tässä tredissä. Mä en ainakaan ännestäisi sitä enää kiusallanikaan. ;)

Lol! Pitääkö näihin jonkun mielestä vastata asiallisesti?

Joo, mun ei varmaan pitäis vastata ollenkaan, mutta ei vittu...mitähän sitä on tullu tupruteltua?? Älä tosiaan äänestä sitä Niinistöä, kuten jo aiemminkin mainittin, että se täyttää kyllä täysin Halosen kannattajan tunnusmerkit, että esim. tän fanituksen perusteella jättää Niinistöä äänestämättä. Ja noi kalansilmä kommentithan on myös erittäin päteviä. Talouskasvusta on ihan turha vouhottaa...loppuu kuitenkin...lol...joo sikäli, mikäli hyvin oot homman kyllä sisäistänyt. Tuliko tossa logiikan riemuvoitossa muuten mieleen, että noilla eväillä sä äänestät Suomen presidentiks sen "vitun ärsyttävä joopajootäti. Uskomaton perseennuolija." -Halosen. Vai meinaatko miettiä uudelleen mahdollisella toisella kierroksella, jos jostain ihmesyystä Heidiä ei siellä nähdä? Tervemenoa sossujen riviin. Sä sovit sinne todella hyvin. :rock:
 
Muistakaahan katsoa huomenna klo 19.30 MTV3:n Presidentin esittely, vieraana Sauli Niinistö!
 
kuljetusala sanoi:
No moi moi. On sulla sitten valikoiva muisti. Minähän se olin joka naurettiin pihalle :D LOL.

Kyllä sinut hyvin pitkälti naurettiin pihalle, mutta et tainnut edes käsittää sitä. Jutut sinulla on muuten hyviä, mutta ovat järjestään aivan älytöntä schaissea jossa ei ole mitään järkeä. Vaikea kuvitella että tulet koskaan menestyvää yritystä perustamaan jos perustiedot järjestelmän toiminnasta ovat aivan nollatasoa.

Edit: http://www.yle.fi/uutiset/vasen/id24847.html

lIhaa ja addict, kansakunta kiittää teitä DDR-sosialismia ja sen ylipapitar halosta vastaan tekemästänne työstä. Jatkakaa samaan malliin. Ja Mike, jos aiot laittaa sen bannerin niin nyt voisi olla hyvä aika...
 
Crusader sanoi:
Kyllä sinut hyvin pitkälti naurettiin pihalle, mutta et tainnut edes käsittää sitä. Jutut sinulla on muuten hyviä, mutta ovat järjestään aivan älytöntä schaissea jossa ei ole mitään järkeä. Vaikea kuvitella että tulet koskaan menestyvää yritystä perustamaan jos perustiedot järjestelmän toiminnasta ovat aivan nollatasoa.
LUE Nyt sinäkin ne aiemmat viestit ihan rohkeati jottei täydy ihan skeidaa jauhaa. Ymmärrän kyllä että oikeistolaiseen tyyliin ei kuulu tosiasioista selvää ottaminen saatikka minkään tiedon hankkiminen koska yksinkertaisilla valheillakin tuntuu pääsevän pitkälle mutta tämä menee nyt jo vähän pitkälle.
Jos vaivautuisit avaamaan ne aiemmat sivut Huomaisit että minä olin se joka selvitti arvoisille keskustelijoille kansantalouden perusteita.
On vähän :david: väittää muuta kun asia selviää parilla hiiren klikkauksella.
Syy miksi lopetin ja lopetan nytkin tähän ketjuun kirjoittamisen on se että asiallista tosiasioihin perustuvaa argumentointia ei tunnu vastaväittelijöiltäni tulevan ja henkilökohtaisesti minua ei huvita lähteä juupas - eipäs väittelyyn politiikkaa tuntemattomien henkilöiden kanssa. Jokainen saa kuitenkin kannattaa ja uskoa vaikka joulupukkiin joten onnea vaan ja menestystä vaaleihin.
 
kuljetusala sanoi:

Öö, mä komppaan Crusaderia täysin. Joten kannattaisko sun lukea kirjotukses vaikka uudestaan ja miettiä mitä sä olet selvittäny ja kelle? Jos et tajunnu vielä sen jälkeen, niin pyydä sen jälkeen mielipide aiheesta joltain joka on poliittisesti samaa mieltä kuin sinä = validi kertomaan sulle, että sun jutut on :anssi:

Eli lyhyesti:

attachment.php
 
Tosta tarja räpistä, on käsittämätöntä miten tollasta tavaraa julkaistaan, siis ihan aitoa kommarimeininkiä, femakot marssii vanhan komukkasävelen tahtiin ja vieläpä eduskuntatalossa. Jos yhtä räikeää oikeistotavaraa joku olisi syytänyt maailmalle niin hirvee haloo olisi noussut. Jos tarkoitus oli provosoida niin siinä toi video teki "hell of a job".
Ja lisäks, tästä tredistä on nyt bongattu ensimmäinen joka on äänestänyt/aikoo äänestää Tavjaa, tähän asti en tiennyt vielä ketään.
Taidan kohta lähteä äänestämään NUMEROA 3!!
 
Just tätä tarkoitin. Hyvin perusteltu B.o.s.s tosi hyvin perusteltu hei. Luit varmaan ihan oikeasti nuo aiemmat postit eikö niin.
Otetaan nyt vaikka 1 osuva esimerkki aiemmilta sivuilta jos se vaikka saisi sinunkin hiiresi napsahtamaan aiemmille sivuille. Kokoomuksen nuoriso-osasto väittää: Kaikki 5 miljoonaa suomalaista voivat ryhtyä yksityisyrittäjiksi. Eli 5 miljoonaa yritystä suomeen siis. Tämä siis suora lainaus saulin kannattajilta tässä ketjussa (ei siis mutua tai minun keksintöä vaan aivan suoraa tekstiä.)
Minä väitän ko aiheeseen: Kansantaloutemme ei pystyisi toimimaan tuollaisessa tilanteessa että meillä olisi 5 miljonaa yhden henkilön yritystä.
Kerrotko minulle nyt oletko sinä ihan oikeasti sitä mieltä että minä olin tuossa se joka oli tietämätön? ja epärealistinen? Jos et kykene kertomaan perustellusti miksi minä olen em kesksutelussa se joka on ns väärässä niin tee palvelus ja toimi kuten kuvassasi minulle ehdotat.

Edit: themastodontti, tuolla gallupeissa on Presidentinvaalit 2006 ja tällähetkellä 180 ihmistä eli 21.5% on ilmoittanut äänestävänsä Tarjaa joten en minä ihan ainoa ole vaikka ehkä ainoa joka viitsii tulla tänne kokoomuksen muurahaispesään sorkkimaan.
 
Kävin tänään lykkäämässä äänen numerolle 3.

Edit: Voitko kuljetusala lopettaa takertumisen tuohon yhteen kärjistykseen ja kertoa mitä hienoa demareilla olisi tarjottavana tulevalle vaalikaudelle?
 
kuljetusala sanoi:
Just tätä tarkoitin. Hyvin perusteltu B.o.s.s tosi hyvin perusteltu hei. Luit varmaan ihan oikeasti nuo aiemmat postit eikö niin.
Otetaan nyt vaikka 1 osuva esimerkki aiemmilta sivuilta jos se vaikka saisi sinunkin hiiresi napsahtamaan aiemmille sivuille. Kokoomuksen nuoriso-osasto väittää: Kaikki 5 miljoonaa suomalaista voivat ryhtyä yksityisyrittäjiksi. Eli 5 miljoonaa yritystä suomeen siis. Tämä siis suora lainaus saulin kannattajilta tässä ketjussa (ei siis mutua tai minun keksintöä vaan aivan suoraa tekstiä.)
Minä väitän ko aiheeseen: Kansantaloutemme ei pystyisi toimimaan tuollaisessa tilanteessa että meillä olisi 5 miljonaa yhden henkilön yritystä.
Kerrotko minulle nyt oletko sinä ihan oikeasti sitä mieltä että minä olin tuossa se joka oli tietämätön? ja epärealistinen? Jos et kykene kertomaan perustellusti miksi minä olen em kesksutelussa se joka on ns väärässä niin tee palvelus ja toimi kuten kuvassasi minulle ehdotat.

Edit: themastodontti, tuolla gallupeissa on Presidentinvaalit 2006 ja tällähetkellä 180 ihmistä eli 21.5% on ilmoittanut äänestävänsä Tarjaa joten en minä ihan ainoa ole vaikka ehkä ainoa joka viitsii tulla tänne kokoomuksen muurahaispesään sorkkimaan.
Älä vitussa! Ethän sä olekaan ihan tyhmä.

Sen verran tyhmä kuitenkin, että teet itsestäsi vielä suuremman idiootin jauhamalla tuota samaa etkä taida osata erottaa vakavasti sanottua vähemmän vakavasti sanotusta.
 
kuljetusala sanoi:
Otetaan nyt vaikka 1 osuva esimerkki aiemmilta sivuilta jos se vaikka saisi sinunkin hiiresi napsahtamaan aiemmille sivuille. Kokoomuksen nuoriso-osasto väittää: Kaikki 5 miljoonaa suomalaista voivat ryhtyä yksityisyrittäjiksi. Eli 5 miljoonaa yritystä suomeen siis. Tämä siis suora lainaus saulin kannattajilta tässä ketjussa (ei siis mutua tai minun keksintöä vaan aivan suoraa tekstiä.)

Voisitko laittaa suoran linkin postaukseen mihin viittaat ? Tai edes quotata tekstiä?
esimerkkierkki sanoi:
En tod. aio lukea ketjua ALUSTA ASTI UUDESTAAN.

kuljetusala sanoi:
Minä väitän ko aiheeseen: Kansantaloutemme ei pystyisi toimimaan tuollaisessa tilanteessa että meillä olisi 5 miljonaa yhden henkilön yritystä.
Kerrotko minulle nyt oletko sinä ihan oikeasti sitä mieltä että minä olin tuossa se joka oli tietämätön? ja epärealistinen? Jos et kykene kertomaan perustellusti miksi minä olen em kesksutelussa se joka on ns väärässä niin tee palvelus ja toimi kuten kuvassasi minulle ehdotat.

Eli sä nyt pokkanaamalla pyydät perustelemaan vastaväitteen omaan perustelemattomaan mielipiteeseesi? :david:

B.O.S.S. sanoi:
...pyydä sen jälkeen mielipide aiheesta joltain joka on poliittisesti samaa mieltä kuin sinä = validi kertomaan sulle, että sun jutut on :anssi:
 
lej sanoi:
Älä vitussa! Ethän sä olekaan ihan tyhmä.

Sen verran tyhmä kuitenkin, että teet itsestäsi vielä suuremman idiootin jauhamalla tuota samaa etkä taida osata erottaa vakavasti sanottua vähemmän vakavasti sanotusta.

Eli siis jos vastaväittelijäni puhuu paskaa/itsensä pussiin niin silloin hän ei tarkoittanutkaan mitä kirjoitti vaan hän tarkoittikin jotain muuta??
Oletan että jos tämä jotain muutakin osoittautuisi paskapuheeksi hän tarkoittaisi silloinkin jotain muuta vai?
Menee hieman lapselliseksi ko tyylinen väittely.
Siinä olet oikeassa että olen sen verran tyhmä että olen tottunut että sanotaan mitä tarkoitetaan

Eli et siis lukenut mitä kirjoitin mutta silti kerroit kuinka minut naurettiin pihalle ja laitoit mulle perseen kuvan. Way to go.
Jostain kumman syystä :rolleyes: oletin että jos saan ko reaktion niin silloin olet lukenut joten sen vuoksi pyysin perusteluja.

Edit:Sopisiko että jätetään nuo sä olet idiootti, tyhmä yms perseenkuvat laittamatta ettei mene lukkoon koko "hyvä" ketju.
 
Back
Ylös Bottom