Muutama vuosi tässä on tullut treenailtua, ja nyt kun on pikku hiljaa alkanut oppimaan treenaamaan, niin on jaksamisesta tullut ongelma. Eli muutaman liikkeen jaksaa painaa täysillä, mutta sitten hyytyy. Välillä olen miettinyt, että kuuluisko tuo asiaan ts. ohjelma alkaa potkimaan. Huono peruskunto varmasti vaikuttaa asiaan, olenkin nyt vähän lenkkeillyt ja hiihtänytkin
Olen mietiskellyt ongelmaan ratkaisua, kokeillut protskudrinkkiä ennen treeniä ym. mutta eipä mikään oikein ole tepsinyt halutulla tavalla. Bull'silta löytyisi Training loader, mutta miten mahtaa toimia, kertoilkaas kokemuksia jos on! Kofeiinitabuja en viitsisi alkaa napsimaan, koska niihin tuppaa "tottumaan"..Efestä nyt ei tarvitse puhua ollenkaan ainakaan vielä tässä iässä :D
HEEEELLLPPP ME!!!11yksyks
Olen mietiskellyt ongelmaan ratkaisua, kokeillut protskudrinkkiä ennen treeniä ym. mutta eipä mikään oikein ole tepsinyt halutulla tavalla. Bull'silta löytyisi Training loader, mutta miten mahtaa toimia, kertoilkaas kokemuksia jos on! Kofeiinitabuja en viitsisi alkaa napsimaan, koska niihin tuppaa "tottumaan"..Efestä nyt ei tarvitse puhua ollenkaan ainakaan vielä tässä iässä :D
HEEEELLLPPP ME!!!11yksyks