Potkua treeneihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Beasti
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Beasti sanoi:
Unenlaatua pitäisi parantaa ja paljon...

Juuuh. Tuon huomasin taas tänään kun piti selkä/rinta -päivä olla. Viime yönä tuli nukuttua sellainen kuusi tuntia ja ei tullut treenistä lasta eikä paskaa.

Kannattaa yrittää korjata tuo nukkuminen. On meinaan tärkeää...

Ja ihan hlö koht kommenttia; IRCciin takas sieltä niinku olisit jo! :hyper:
Sit jos ja kun tulee kausi jolloin motivaatio putoo tms, pumppaajat pistää äijään :whip:

Ja totta toi. Nukkuminen vaikuttaa 24/7 reeniin. Itte en viitti mennä ees koittaan reeniä, jos tuntuu et väsyttää "riittävästi". Liika väsyneenä salille
--> homma kusee --> vituttaa --> motivaatio rakoilee jne. Noidankehä? Eipä, ku menee vaan nukkumaan jotta saa tarpeeks unta.. Ja unen aikana sitä kehittyykin..

Kumma juttu toi nukkuminen. Hiihtolomalla nukuin todella hyvin varmaan 10h joka yö ja söin hyvin, treeni meni päin persettä. Viime yönä nukuin alle 5 tuntia kun ei millään tullut uni ja treeni meni ihan helvetin loistavasti! Muutenkin olen yleensä pirteämpi mitä vähemmän nukun :hyper:

Oletko pitkäänkin tahkonnut samaa treeniä, eli n*10:ä ?
Ja oletko vähään aikaan kyennyt lisäämään painoja ?
(vähään aikaan = viimeiseen neljään viikkoon)

Jos vastaukset ovat kyllä ja en;
Tällöin kyseessä on todennäköisesti elimistön tottuminen treeniärsykkeisiin, jolloinka kehitys pysähtyy.

Treeniin kannatta tehdä selkeä muutos joka antaa elimistölle ärsykkeitä joihin elimistö ei ole kerennyt tottua.

Muutos yksinkertaisimmillaan voi olla toistomäärän muutos.
Esimerkiksi 2-3*10 pääliketreenin tilalla teetkin isommilla painoilla 2-3*6 treenin.

Itse etsisin tällöin sellaisen painon jolla tuo 3*6 menisi varsin kivuttomasti.
Eli käytännössä saisin tehtyä 3*7-8.
Ja seuraavalla viikolla lisäisin 2,5 kg painoa ja jälleen pääliikkeeksi 3*6.
Tällä tavalla painoa lisäten etenisin viikosta toiseen kunnes 3*6:seen joutuisin tekemään sikakovan väännön, ehkäpä jopa vimosen noston avun kanssa tekemään.
Tämän jälkeen olisi aika vaikkapa palata 3*10:n pariin.
Samanlailla aloituspaino jälleen, että 3*10 menee kivuttomasti.

Luonollisesti kannattaa käyttää muitakin toistomääriä, ja niihin sopivia painoja pääliikkeissä, kuin myös "apuliikkeissä".

Kehitys ei jauha paikallaan, ainakaan rautojen osalta. Kyllä mä olen treeniä älynnyt muutella.

Ja Kaira on ***** hiljaa mä en irkkiin tule enään koskaan kun kerran irti pääsin :hyper: mites wrangen r...siis pontikkaprotsku maistuu :lol2:

Ps. Kaira ja muut #p*mppaajissa olevat, mä en tarvii teitä :D
soitellaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom