Hihii!!
Tultiin just baarikierrokselta. Oon nyt varmaan noin 3 promillen humalassa... Onneksi ei tullut yhdelläkään ovella yhtään tämmöistä vastaan...
Ja veretään täs muuten just kaverin kans 12-päkki eli semmonen pitkulahaukku nassuun aika hyvään tahtiin.
Jos jotain vielä kirjotan tähän niin se on sit puhtaasti känniavautumista...
savonsonni sanoi:
Eipä aikaakaan, ovelle pyrki viherpiipertäjä, jolla oli vihreä army-mallin takki, neulottu olkalaukku, johon oli kuvioitu kannabiksenlehti...
...Juoksin kaverin perään ovelle, huusin SIVARI ja menin lukemaan Hesaria...
Hienosti toimittu. Etenkin tuo sivarihuuto teki todella vaikutuksen :thumbs:
savonsonni sanoi:
...Ajattelin, naureskelin itsekseni. Hei ei portsarit ajattele. Mehän ollaan niitä tyhmiä, jotka eivät osaa sanoa kuin vittuiletko, täh ja painu vittuun...
Oikeasti hienoa, että osut edes yhdessä asiassa kohdalleen (omalta kohdaltasi). :thumbs:
savonsonni sanoi:
...Otin sitten muutaman muistokuvan ja aloin läiskimään kaveria hereille...
...Seuraavaksi, esittelin paskamahan kuvaa Masalle ja Masa nauroi vedet silmissä. Oli muuten aika hyvin onnistunut kuva vaikka itse sanonkin...
(Tässä oli aluksi provosoiva teksti. Päätin kuitenkin korvata sen
-hymiöllä.)
savonsonni sanoi:
...Mies nimittäin, sammua pätkähti vessaan. Pojat ajatteli maksaa miehelle potut pottuina. Liimaletin annettiin nukkua valomerkkiin asti, sitten se kannettiin housut nilkoissa ulko-ovelle. Siinä sitten vedettiin kalsarit kainaloihin ja kultakortti suuhun. Oli ihmisillä hauskaa. Minä nauroin huutonaurua ja yritin palvella samalla asiakkaita...
Joopa joo. Pelkästään tuosta kiinni jäätyäsi tuskin enää koskaan joutuisit palelemaan ovella talvipakkasilla. :thumbs:
savonsonni sanoi:
...Pikkuhiljaa alkoi jalat tottua kävelyyn, vaikka välillä tuntui jalkojen tippuvan alta. Treeni oli siis mennyt perille. Sanoin Masalle, että hoitaa hetken putiikkia, kävin itse paskalla ja join proteiini-juoman...
Jepu jee... Megamassa (tai mikä se jippiin tyyppi olikin?) & kuNppanit lives!!! :thumbs:
savonsonni sanoi:
...Minulta pääsee helpotuksen huokaus, kun näen Jarkon tulevan kohti narikkaa. Hyppään Jarkon kaulaan ja sanon, lasketko minut kotiin. Jarkko katsoo minua epäilevästi, sanoo minun ottaneen päivän lääkityksen väärin. Onneksi pääsen paskalle, juomaan proteiini-pirtelön ja syömään risottoa...
Usko pois.. Todennäköisesti Jarkko oli oikeassa
savonsonni sanoi:
...Jos vaikka näkisin mun tulevien lasteni äidin, taas...
...On paljon helpompaa raahata tajutonta kaveria ulos, kun taas riehuva poistettava voisi satuttaa muita asiakkaita...
...Vaarana on kuitenkin se, että kuristaa liian kovaa ja asiakkaalta turahtaa paskat housuun. No omat on housunsa ja paskansa. Sitä hajua vaan ei kauaa jaksa haistella. On siinä ovimiehellä ihmettelemistä, kun raahaan puoliksi tajuttoman asiakkaan ovelle ja kerron toisen tajuttoman olevan vielä alhaalla...
...Siellä se toinen hyväkäs sylkee verta ja nyppii lasinsiruja käsistään. Kysyin mieheltä illan tapahtumista. Mies kertoi tulleensa tänne hotellille taksilla. Joo sanoin ja ajattelin, eihän tämä mikään hotelli ole. Kysyin kohteliaasti, että miten te tuohon kuntoon olette itsenne laskenut. Mies katsoo itseään peilistä, irvistää ja kuinka ollakaan, etuhampaat ovat poikki. Mulla meinasi päästä huutonauru, mutta pidin pokan ja pyysin herraa narikkaan...
Joopa joo.. Meinasin noita edellisiäkin kommentteja kommentoida erikseen. Ajattelin aluksi, että kirjoittaja olisi edes jossain määrin huumorimielellä liikkeellä. Luin sitten savonsonnin kirjoittamia aikaisempia posteja ja olen oikeasti peloissani, että saatat olla jopa tosissasi.
Jos vain suinkin omistaisin vallan moiseen toimintaan niin eväisin lupasi järjestyksenvalvojana toimimiseen lopullisesti jo näiden juttujen perusteella.
...Tony Halme -tyylistä kirjoitusta maailman huonoimmalla ulosannilla ja kieliopilla varustettuna. Äidinkielisellä ilmaisulla ei liene kovinkaan suurta merkitystä kirjaa kirjoitettaessa... (Kyllä asian osaavat tyypit sitten korjailevat virheet joita on muutama jokaisessa lauseessa), mutta tässä tapauksessa kirjoitustyyli häiritsee jo asioiden ymmärtämistä.
savonsonni: Vilpittömästi toivon ettet jatka työskentelyäsi järjestyksenvalvojan tehtävissä koska se ei selvästikään ole oikea ala sinulle.
Kirjan kirjoittamisesta ei kenenkään tarvinne onneksi huolehtia. Kysynnän ja tarjonnan lait onneksi pitävät huolen siitä, että sinun ei ole mahdollista tehdä kirjaa joka tultaisiin julkaisemaan
Valitan :D
On joka tapauksessa hyvin mahdollista ja jopa todennäköistä, että tulet asenteesi puolesta menestymään jollain alalla. Mitä ilmeisemmin kyseinen ala ei tule olemaan kirjallisuuden parissa eikä (toivottavasti) myöskään turvallisuusalalla...