Portsarit Huomio

Ihan OK luettavaa, mutta mietityttää kovasti, eikö tuota asiaa saisi kerrottua yhtään kauniimmin, ilman että kaikki portsareihin kohdistuvat stereotypiat tulevat tekstin kautta julki.

Tony Halme tulee minullekkin elävästi mieleen, tekstistä paistaa muiden ihmisten aliarvioiminen ja halveksunta "erilaisia" ihmisiä kohtaan.

Tiedän kyllä millaisia idiootteja känniset ihmiset ovat, ja kuinka väsyttävää ja loppuun polttavaa duunia ravintolatyöskentely on.

Idea, voisit pyytää myös naispuolisia tarjoilijoita vieraileviksi tähdiksi kirjaasi, siellä tiskintakana ne "fiksuimmat" jutut kuuleekin, ne tarinat sopisi kirjasi tyyliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö tuon kirjan tarkoitus ole viihdyttää, tai ainakin niin se pitäisi mielestäni tulkita. Kyllä kai jokainen huomaa että kirjassa on pyritty karrikoimaan poken ammattia. En usko että kukaan tuon perusteella saa kielteistä mielikuvaa portsareista. Tyyliltään humoristisesti kirjoitettua tekstiä oli mielestäni kiva lukea ja myös tekstin lennokkuus oli plussaa...

kiewi sanoi:
Siksi epäilenkin mielipiteesi tarkoitusperiä tässä threadissa.

Joo, näinhän se menee. Oli niin paskaa ja suoraansanoen sosiopaattista tekstiä, että päätin vähän ruokkia tämän uudestisyntyneen Mika Waltarin harhaista minäkäsitystä. Piilotin sen vihjeen siitä satiirista kyllä siihen.

Huoh, eipä ole hukkaan menny palstalta pois olo aika. Kyllä totuus on se että ravintolanvahtimestaria on asiakas palvelualalla. Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, on ilmeisesti osalta portsareina toimivilta henkilöiltä hivenen unohtunut, tosin joskus se unohtuu kyllä asiakkaaltakin. Terveiset kaikille ammattitaitoisille portsareille, ja junttipokeille lisää vaan ylivaltaa!! :david:

pullea sanoi:
Kyllä totuus on se että ravintolanvahtimestaria on asiakas palvelualalla.

Kuin tyypillistä on, että asiakas on vahtimestaria palvelualalla? Ainakin ravintola-alalla ei saa olla ilman korttia.

ringside sanoi:
Joo, näinhän se menee. Oli niin paskaa ja suoraansanoen sosiopaattista tekstiä, että päätin vähän ruokkia tämän uudestisyntyneen Mika Waltarin harhaista minäkäsitystä. Piilotin sen vihjeen siitä satiirista kyllä siihen.

Nojoo mua vähän hävettää nyt. Itse asiassa en ole vieläkään ihan varma vittuiletko mulle vai vai puhutko totta. Hienoa!

EDIT: Nojoo luin kommenttis uudestaan.

No täytyy totuuden nimissä sanoa, etteivät kahva-apinat usein ole mitään järjen jättiläisiä. Mutta toi teksti oli kyllä niin väsynyttä narinaa, että ihmettelen jos tuo tulee ulos muuta kuin omakustanteena. Jo ensimmäisen kappaleen jälkeen joutui "scannaamaan" tekstin läpi, ei motivaatio enää riittänyt. Samaten kielioppivirheet ja koko ulkoasu oli kuin jostain ala-asteen seikkailu-aineesta, joita äidinkielen tunnilla vuonna yksi ja kaksi kirjoiteltiin.

kiewi sanoi:
Nojoo mua vähän hävettää nyt. Itse asiassa en ole vieläkään ihan varma vittuiletko mulle vai vai puhutko totta. Hienoa!

EDIT: Nojoo luin kommenttis uudestaan.

En mä sulle kiewi vittuile. Tää meni nyt ihan vituiksi, kun joudun paikkailemaan tätä mun nerokasta vitsiä, ettei mun luulla tulleen hulluksi (joku oli privana tätäkin mieltä :D)

Hihittelin täällä yksikseni, kun visioin, että savonsonni siellä hakkaa wordia kynttilän valossa anus kosteana, ja haaveilee jostain kustannussopimuksesta. Vittu joo - sinä päivänä kun tollasta häiriintynen ihmisen kirjoittamaa paskaa julkaistaan, niin minä tungen porkkanan perseeseen :D Eihän toi mitään ironiaa ole (niinkuin joku täällä on luullut). Sairaan ihmisen kirjoittamaa sairasta tekstiä.

edelbrock sanoi:
Samaten kielioppivirheet ja koko ulkoasu oli kuin jostain ala-asteen seikkailu-aineesta, joita äidinkielen tunnilla vuonna yksi ja kaksi kirjoiteltiin.
Seikkailuaineesta. :D

Tomi sanoi:
Seikkailuaineesta. :D

:) Tuo on se kaikkein pahin moka. Omasta muutaman hassun sanan tekstistä löytyy heti kirjoitushärö, vaikka niin jämynä kuittaillaan muiden kirjoitusvirheistä. Onneksi täällä on tarkkaa porukkaa. :hyper:

Mikali saat tollaista tekstia enemmankin aikaan voin kylla ostaa kirjan.Kylla itse ainakin ostaisin kirjan mieluummin sisallon kuin kieliopin takia :D

Saat kylla pilkkuvirheet ym.korjattua, vaikket saisikaan kylla ne kustannusyhtiossa osaa ne virheet korjata.Kylla toi senverran viihdyttavaa on etta sen voi julkaistakkin. :rock:

Rehellisesti sanottuna toi teksti oli kyllä hirveetä paskaa.
Kyllä ei varmaan ainakaan porukka tommosen tekstin jälkeen pidä pokeja yhtään fiksumpana.
Tai mistäs mää sen tiedän se on vaan mun mielipide....

Minusta on mukavaa, että ihmisten mielipiteet eroavat toisistaan. Aika kiihoittava ajatus, minä istumassa kynttilän valossa. Samalla naputtelen wordia ja luen kieli-oppikirjaa perse hiessä.
Mietin, montakohan virhettä Halmeella olisi ollut jos mies olisi itse kirjoittanut kirjan... Kritiikki kannustaa minua.
Asioista pitää vaan puhua asioiden nimillä. Ringsidelle ja muille tyhjäntoimittajille terveisiä.
Jos ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin tutkia omia gynojaan. Päivästä toiseen joku kysyy neuvoa ja joku "ammattilainen" vastaa...
Täällä todella moni luulee olevansa itse täydellisyys. Salilla kun mies on kävellyt vastaan niin ei ole voinut kuin nauraa miehille.
Retostellaan kaupungilla "pakkiksen" pipo päässä. Ravintolajonossa "pakkis" äijät herättävät suurta hilpeyttä. Miehet on kuin arotuulen nussimia vinkuheiniä ja turvaudutaan logon taakse. Ohhoh sanon minä.
Ihmiset ovat nykyään niin vietävissä. Esim. jos Mike kertoisi: "8*8" Treeni toimii aivan vitun hyvin". Ensi viikolla olisi salin äijät vääntämässä Miken ohjeiden mukaan. Menkää ihmiset itseenne ja keskittykää olennaiseen (treenaamiseen). Mä en ole vittuillut kenellekään ja pyytänyt ainostaan mielipiteitä. En todellakaan kaipaa ylistys sanoja mun hulluudesta. Täytyykin tulla johonkin miittiin ja katsoa ,miltä te muut täydellisyydet näytätte.

savonsonni sanoi:
Täytyykin tulla johonkin miittiin ja katsoa ,miltä te muut täydellisyydet näytätte.

No mä ihan oikeasti olen 170/63 kääpiö. Rillit ja kalju. Putoan sulle todennäköisesti alle sekunnissa. Nyt varmaan ymmärrät, miksi nettikiusaaminen on minusta niin hauskaa. En muuten ikinä uskaltaisi mennä Pakkismiittiin. Saisin sielläkin turpaani nanosekunnissa. Eugenilta.

Porkkanaedit: Mut sit Aimo tulis ja pelastais mut. Mä herätän siinä suojelunhalun...

savonsonni sanoi:
Minusta on mukavaa, että ihmisten mielipiteet eroavat toisistaan.
...
Mä en ole vittuillut kenellekään ja pyytänyt ainostaan mielipiteitä. En todellakaan kaipaa ylistys sanoja mun hulluudesta. Täytyykin tulla johonkin miittiin ja katsoa ,miltä te muut täydellisyydet näytätte.

No mutta nythän sä olet saanut mielipiteitä. Paljon positiivisia ja muutamia kriittisiä. Älä nyt niistä hitsaa. Sellaista se nuoren kirjailijan elämä on.

Ihmisen ulkonäöllä tai penkkituloksella on sinänsä aika vähän tekemistä kirjallisen lahjakkuuden kanssa. Tai yleensä korrelaatio on käänteinen.

Sitä paitsi pilkkuvirheistä nipottaminen ja näppärä sanailu ovat tuulennussimien vinkuheinien viimeisiä linnakkeita. Sä olet vienyt meiltä jo kaiken muun, älä nyt vie vielä niitäkin!!1!

savonsonni sanoi:
Jos ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin tutkia omia gynojaan. Päivästä toiseen joku kysyy neuvoa ja joku "ammattilainen" vastaa...
Täällä todella moni luulee olevansa itse täydellisyys. Salilla kun mies on kävellyt vastaan niin ei ole voinut kuin nauraa miehille.
Retostellaan kaupungilla "pakkiksen" pipo päässä. Ravintolajonossa "pakkis" äijät herättävät suurta hilpeyttä. Miehet on kuin arotuulen nussimia vinkuheiniä ja turvaudutaan logon taakse. Ohhoh sanon minä.
Ihmiset ovat nykyään niin vietävissä. Esim. jos Mike kertoisi: "8*8" Treeni toimii aivan vitun hyvin". Ensi viikolla olisi salin äijät vääntämässä Miken ohjeiden mukaan. Menkää ihmiset itseenne ja keskittykää olennaiseen (treenaamiseen).
Sama
smoker.gif

Mäkään en mun laulutaidoillani ikinä unelmois levytyssopimuksesta. Sun kohdalla samanlainen asia taitaa olla toi kirjoittaminen. Tää on vaan mun mielipide joten ethän tietenkään pahastu, ja olihan täällä niitäkin joita kiinnostaisi lukea useampikin sivu vessaharjoista perseessä, paskalla käymisistä ja protskupirtelöistä. :thumbs:

p.s. Keskittyisit säkin vaan siihen sun mielestä olennaisimpaan, eli treenaamiseen ja jätä kirjan kirjoittamiset sellaisille jotka sen hallitsee.

"Mutku Halmekin.." :lol2:

Ertsa sanoi:
p.s. Keskittyisit säkin vaan siihen sun mielestä olennaisimpaan, eli treenaamiseen ja jätä kirjan kirjoittamiset sellaisille jotka sen hallitsee.

"Mutku Halmekin.." :lol2:

Antaa äijän kirjottaa jos sitä haluaa tehdä. Teenhän minäkin portsari hommia vaikka kukaan ei minusta sitä usko, ellei nää. Minä lupaan ostaa kirjan ensimmäiseten joukossa. Oli siellä sitten pari kirjoitusvirhettä tai ei.

Savonsonni jatka vaan kirjoittamista. Minusta on hienoa kun toiset yrittää ja tekee ja toiset vaan puputtaa vastaan. :)

ringside sanoi:
Porkkanaedit: Mut sit Aimo tulis ja pelastais mut. Mä herätän siinä suojelunhalun...

Sä olet vain niin lutuinen. Aimon tavoite on pelastaa neidot pulasta. Onnistumisprosentti harmittavasti vielä tasan nolla.

Savonsonnille: Ei millään hyvällä, mutta jos tuota paskaa saat julkaistua ja myytyä yli 500 kpl kaupoista ulos, niin lupaan tunkea sen Rinkun kuuluisan porkkanan + extrana keräkaalin kuiviltaan karvaiseen rectumiini. Toimikoon tämä motivaationa

savonsonni sanoi:
Ravintolajonossa "pakkis" äijät herättävät suurta hilpeyttä. Miehet on kuin arotuulen nussimia vinkuheiniä ja turvaudutaan logon taakse. Ohhoh sanon minä.

Heeiiii ei nyt saatana mennä henkilökohtaisuuksiin sentään :curs:

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom